Mé oblíbené písničky #6

Léto, období slunce, cestování a hudby. Neumím a ani si nechci představovat, že bych si nemohla pustit svou oblíbenou písničku, při vaření si broukat a při úklidu prozpěvovat. Tak nějak to patří k mému současnému životnímu stylu. A jelikož mám ráda různorodost, dneska bych vás ráda obohatila o různé verze známých i méně známých písniček, prostě takový hudební mix napříč interprety, jazyky a skladbami.


Endlich sehe ich das Licht (I see the light) - pohádka Na vlásku
Viděli jste pohádku Na vlásku s dlouhovlasou Locikou a prostořekým Evženem Houžvičkou? Tak to jste si určitě zamilovali i písničky, které celý příběh provází. Třeba tuhle nejde nemít rád. A v němčině má své nepřekonatelné kouzlo, nemůžu si pomoct.

Hella Cravings (Hello) - původně píseň od Adele
Dost možná už většina z vás tuhle parodii slyšela. Nebo aspoň originál. S tímto textem se však jistě ztotožní mnohem větší procento populace než s tím, který si vymyslela Adele. Prostě boží!


Lied des Volkes (Do you hear the people sing) - písnička z Bídníků
Já vím, že jsem s těmi německými verzemi už možná otravná, ale nemůžu si pomoct, líbí se mi zvuk němčiny a připadá mi, že právě tyhle verze jsou daleko obsahově bohatší než anglické originály. I když ani ty nejsou špatné, o tom žádná. PS: Bídníky jsem ještě neviděla a přesto tu písničku žeru.


Liubi Liubi I love you - Locomondo
Možná si řeknete, co je to za blbost, jasně, ona to je taková volovinka, ale zároveň mé guilty pleasure. Pustila mi to Iris, když jsme spolu nedávno trávily pár dní, a já si to prostě musela stáhnout. Už umím anglickou a italskou verzi a překvapivě si pamatuji i tu španělskou, i když se tuto řeč neučím. No jo, je to chytlavý.


4 akordy - Voxel
Jistý muž, který si přezdívá Voxel, dal dohromady jednadvacet českých a slovenských písniček, vzal do ruky kytaru a celé to propojil. Výsledek zní dobře. Pamatuju si, jak tohle začali kluci hrát a zpívat na lyžáku a já jsem nikdy nevěděla, co se to vlastně zpívá a strašně mě rozčilovalo, že z mých oblíbených písniček jich je tam vždycky jen kousíček. Nicméně už jsem si na to zvykla.


Let it go Disney Voices - z pohádky Ledové království
Někteří lidé mají talent, někteří jsou prostě herci od přírody. Tak třeba tenhle chlápek úplně skvěle a originálně přezpíval písničku z jedné z nových disneyovských pohádek a já si myslím, že se mu to podařilo perfektně.


Měla jsem ještě pár věcí v záloze, ale pro dnešek končím, protože mi dochází čas. Doufám, že se s vámi brzy budu moct podělit o obsahově bohatší články. :) 

(s)mějte se

Komentáře

  1. Na vlásku je moje nejoblíbenější pohádka! Sice se němčinu učím, ale že bych jí nějak zbožňovala se říci nedá. A německé písničky moc nemusím. Ale tahle německá verze písničky z Na vlásku je vážně moc hezká! I když si pořád myslím, že naše a originál je hezčí!
    Ostatní jsou taky moc fajn - třeba nikdy jsem neviděla tu parodii na Hello :) A ta poslední je vážně skvělá :D
    Suprový výběr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta naše verze a anglická jsou taky moc pěkné, ale mě ta německá prostě zaujala. Překvapivě se mi skoro vůbec nelíbí italská verze. :)

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím s tvojí definicí léta.
    Vcelku zajímavý výběr - na Na vlásku se chci už poměrně dlouho podívat (dokonce jsem si to už i stáhla) a tahle písnička mě ještě víc motivovala :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti to ještě teď v létě poštěstí! :)

      Vymazat
  3. Bídníky jsem už dlouho neviděla, působivý film a stejně tak i román.
    Všimla jsem si, že německé písničky máš v oblibě, němčina ti asi dobře zní. Na mě moc tvrdá řeč, ale musím uznat, že některé skladby v němčině jsou opravdu působivé.
    Pohádku Na vlásku mám moc ráda, vydařená disneyovka! Fascinují mě animovavané písničkové výstupy. Snad v každé pohádce je jeden pořádnej písničkovej úlet. :D V téhle byl skvělý úlet v hospodě... přerostlej Amor neměl chybu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tu písničku z Na vlásku prostě žeru, bohužel jen v české či anglické verzi, němčinu holt prostě nesnáším :D Jinak se mi moc zalíbil hlas Voxela, i když mě tedy taky trochu štvalo, že tam je z té písničky vždycky jen takový malý kousíček:) No a zhlédnout Bídníky se chystám už od té doby, co vyšly :D
    Měj se krásně, Vlasti

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý výber pesničiek! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat