Cestovatelská haiku

v korunách stromů
hltáme okamžiky
s úsměvem na rtech


zámek v Hluboké
odráží nekonečno
v modři tvých očí


létám ve výškách
a padám volným pádem
neboj se toho


cesto se vine
řeka a kolejnice
léto, ty a já

kultura žije
všude kolem přehrady
a světla svítí

noc padá k zemi
sráží se v mlhovině
mizí a chlad s ní


vařím espresso
jsem hotová baristka
ta bez košile


už tři měsíce
existuju s vědomím
že jsi tu se mnou

*

Protože se mi nechtělo příliš okecávat fotočlánek a zároveň mi bylo líto mlčet. Protože haiku už jsem dlouho nenapsala a těch pár dní s Modrým na Lipně jsem prožila naplno a hodlala se o to podělit. Protože..proto. 

Hezký zbytek prázdnin, čas se nám krátí.

Komentáře

  1. A já to taky nebudu zbytečně okecávat.
    ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne haiku, krásne fotky. Viac nemám čo dodať. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je všechno tak hrozně moc pěkné! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásne fotky - neviem nájsť najkrajšiu, všetky sa mi páčia:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky i haiku :). Nejvíce se mi líbí ta fotka s tím měsícem a pouliční lampou. To by můj foťák nikdy ,,nevyblejsknul" :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hustý, krásný, pěkný, super. Přeji ti tvé nesmíšeně hezké pocity. I když já takovými neoplývám.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! Ať už haiku, tak fotky!
    Vždycky, když přijdou k Tobě, si připadám jako v pohádkce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné! Na Hluboké jsem byla jen jednou, ale moc se mi tam líbilo, někdy bych se tam chtěla znovu podívat.

    OdpovědětVymazat
  9. Méně je někdy více a taky to platí :) někdy prostě stačí jen pár slov a vše potřebné je řečeno. a Fotografie skvěle doplňují vše řečené :)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že tohle je skvělá forma podělení se - sice jsem čekala o cestování víc slov, ale nevadí... :-) Fotky jsem obdivovala už z první ruky na Instagramu - Červená Lhota je můj další malý sen :-)
    .
    P.S. Jak jste mohli minout Březnici? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra vychází Vybarvování, tam je toho trochu víc. :)

      Vymazat
    2. A co se Březnice týče.. no, třeba příští léto. :D Pokud tam tedy nejsi v někdy během září třeba. :)

      Vymazat
    3. Jdu číst :-)
      .
      Bývám tam v srpnu - a pokud si neusmyslím nějakou velkou cestu, tak tam budu k zastižení snad i příští rok.

      Vymazat
  11. Kdyby tu bylo hvězdné ocenění, máš plný počet.
    Moc se mi líbí tvá cestovatelská haiku s fotografickým doprovodem, vypovídající tvé dojmy z letních dní, letních cest a letních zážitků.
    Perfektní!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat