Básnička

Vždycky může být hůř. - Věnováno iluzi pro Iris

stočená v klubíčku
s koleny u čela
broukám si písničku
slova už umřela

v klubíčku stočená
s očima od soli
cítím se bezcenná
brzy to přebolí

na mokrém polštáři
smazávám citáty
naposled ve tváři
mihne se já a ty

na měkké posteli
tvrdě se usíná
asi jsme neměli 
vyrážet do kina

Nevšímejte si toho. Psáno sedmého. Neprožíváno. Uzavřeno. Bez komentáře. Vložme ty emoce do něčeho jiného. Stejně žádné nebyly, přiznejme si to. Touha je na nic a spaluje duši. Jsem závislá na touze a už z toho vykašlávám jen tyhle pitomý básničky, plíce pisálka pokryl popel, to jak pálím mosty do říše snů. Ale nemám se špatně, abychom si rozuměli. Spíš se mám na vlnách. Už se chci utopit.

PS: fakt jsem v pohodě, jen jsem si říkala, že bych tenhle kousek mozaiky měla zveřejnit. Netřeba rozebírat, krize zažehnána v samém počátku, hlavně se neptejte (a pokud to čte B., prosím necituj mě). zrovna teď jsem šťastná jak blecha, až se tomu paradoxu divím. 

Komentáře

  1. Taky to tak občas mívám... Začnu psát básničku a zvrhne se to v klubko černočerných pocitů, jen tak a bezdůvodně. Ale nikdy nemám po psaní horší náladu než před ním. Spíš takovou... éteričtější, jestli to slovo existuje :D
    A je to krásné, tak se toho neboj :) (to říká ta pravá.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, rozumím ti. Já tohle psala v deset večer a pak jsem skoro hned usnula a bylo mi fajn. :)

      Vymazat
  2. Je to krásné, poněkolikáté obdivuji, jak dokážeš věci popsat v básničkách tak, že dávají smysl. :)
    A chození do kina se i mně prokázalo jako leckdy nebezpečná zábava. :D
    Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé :) a líbí se mi, že se to jmenuje Básnička. I když se asi nikdy nedozvím, o čem vypráví, povedla se ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypráví přesně o tom, o čem je. A dozvíš se to v pátek, i když není co, kromě těch pár veršů. :)

      Vymazat
  4. Překrásná báseň! A děkuji za uklidnění, že i přesto jsi šťastná jako blecha :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Já hrozně obdivuju lidi, kteří umí psát básně. Ta tvoje se mi moc líbí - hlavně pak druhá sloka :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná, Vlasti. (A design mimochodem taky, moc se mi líbí! :))
    Fakt doufám, že jsi v pohodě. I když ty vlny mě trochu zarazily. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat