Výroční soutěž

Už to pomalu budou dva roky od doby, co jsem se odhodlala opustit vody blog.cz a zakořenit coby Bloggerka. Přesné datum svého rozhodnutí či založení blogu neznám, ale myslím si, že to žádnou roli nehraje. Mnohem víc pro mě znamená rozrůstající se archiv, základna čtenářů, na které se (snad) mohu spolehnout a také studnice nápadů, kterou doufám ještě pár let udržím aspoň zpola plnou. Aby však bylo co oslavovat, připravila jsem si pro vás drobnou soutěž. Směle pokračujte!
Na úvod mi dovolte menší statistiky. Loni jsem výročí neslavila, protože jsem si sama sebou a svým blogerstvím nebyla tak jistá jako dnes. A protože nostalgie není nikdy dost, pojďme si ty dva roky zde shrnout v číslech.
  • 70 čtenářů na GFC  
  • 40 odběratelů na Bloglovin 
  • přes 65 000 navštívení stránky 
  • 239 publikovaných příspěvků 
  • 2517 komentářů (z nichž tak třetina zahrnuje mé reakce) 
  • 4433 nahraných fotografií 
Vypadá to krásně, že ano? Já sama z toho mám velkou radost a doufám, že všechna tato čísla v nadcházejících letech i díky vám porostou. Příspěvků mám naplánováno opravdu hodně, o ty v budoucnu nouze nebude, zásoba fotek mi snad rovněž nedojde. Na vás však jsou všechna ostatní čísla a jen díky vašemu zájmu, jehož si cením, se mohou dále pohybovat (k výšinám).

Ku příležitosti tohoto výročí jsem se rozhodla zveřejnit také dotazník, kde se snažím zjistit, jak si můj blog v očích čtenářů stojí a vede. Budu vděčná za každé vyplnění a slibuji, že se pokusím řídit se jím tak, abych vyšla vstříc čtenářům a zároveň sama sebe nijak neomezila. Baví mě zakládat si na tom, že si zde mohu publikovat, co uznám za vhodné. Pokud jste tedy ještě dotazník nezaregistrovali, dovoluji si odkázat vás na něj.

A volně přejděme k soutěži. Co vás zajímá víc - zadání, nebo výhra? Začnu zadáním.

Chci po vás, abyste zpracovali téma "Dva roky". Pojměte to, jak uznáte za vhodné, formou i obsahem. Můžete psát, veršovat, kreslit, fotit. Dělat statistiky, uvažovat nad tím, co se za tuto dobu dá stihnout či se podělit o příběh z vašeho života trvající tuto dobu. Fantazii se meze nekladou, máte volné ruce. Podmínkou je, abych v tom téma rozpoznala a mohla tak příspěvek přijmout do soutěže. Nedávám žádné rozpětí délky či formát, nic. Vězte však, že máte čas do 7.května 2016 (včetně), poté celý tento počin sesumíruju v článku a vyhlásím vítěze. Příspěvky můžete buď zveřejňovat na svých blozích a v komentářích či na mailu zanechávat odkazy, nebo mi vypracování pošlete na email RencovaV@seznam.cz

Co můžete v této soutěži vyhrát? Každý účastník ode mně obdrží malé překvapení, na výherce (kteří budou tři) čeká výběr z několika knih z mé knihovny (stav jako nové). Konkrétně se jedná o tituly:
Věřím, že toto široké žánrové rozpětí zaujme každého z účastníků. Výherci si budou vybírat z těchto titulů - série Matched se rovná dvěma jiným knihám. 

Doufám, že se zapojí co nejvíc lidí a pokud ne, stejně vás budu mít ráda. Přeji pěkný den a děkuji, že mě podporujete už dva roky! (A někteří už skoro pět let...)

(S)mějte se!

Komentáře

  1. Předně moc gratuluji k narozeninám! Přeji moc čtenářů, úspěchů a úžasných zážitků do budoucna!
    Jinak koukám, že máme téměř stejně staré blogy, já jsem slavila v březnu. ^-^ Soutěžní téma vypadá moc zajímavě, pokud mě osvítí múza, rozhodně se pokusím jej nějak zpracovat, i když moje představivost v poslední době stagnuje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Hele, na to představivost nepotřebuješ. Stačí krátce zpracovat třeba, že se dva roky učíš japonsky nebo máš po tuhle dobu právě blog. Nemusí to být slohovka. :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k těm krásným číslům a úspěchům, zasloužíš si to.
    Soutěž zní zajímavě, líbí se mi, že se nejedná o obyčejnou giveaway. Ráda se zkusím zapojit :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a budu se těšit! :)

      Vymazat
  3. Taky gratuluju k číslům a úspěchům! :D Dotazník samozřejmě vyplním. :) A do soutěže se možná zapojím, ale i kdyby mě něco napadlo, já to poslala a vyhrála, tak mi ani nic neposílej, protože se stydím, že tu skoro vůbec nic nekomentuju, tedy bych si cenu od tebe nezasloužila :/ No, třeba to do příští soutěže napravím! :D

    OdpovědětVymazat
  4. PS: V čem jsi udělala ten "banner" narozenin blogu? :o Jak to, že tam máš taková dobrá písma? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a zajímá mě font titulu tvého blogu O:D

      Vymazat
    2. Ve Photoscape,ale písma mám stažená z netu. :)
      Jedná se o písma Forgetmenot, Bubbleros, Dandelion in the spring a v názvu blogu mám Great Vibes. :)

      Vymazat
  5. Veľká GRATULÁCIA!!!♥^.^♥ Krásne čísla, to sa musí uznať :D Som nesmierne šťastná, že som jedného dňa narazila na tvoj blog a od toho dňa sa ho stále držím. Si veľmi talentovaná, kreatívna a ja ti len prajem, aby si mala ešte mnoho nápadov a radosti z blogovania a aby si nám ešte dlho robila radosť...a veľa skvelých čitateľov ;))
    Súťaž vyzerá úžasne a milujem takéto kreatívne výzvy...len neviem, či je otvorená aj pre čitateľov zo SR...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥
      Ano, i pro SR. I když to bych asi v případě výhry poslala jen jednu knížku, snad je to pochopitelné. :)

      Vymazat
  6. Moc ti gratuluji! Zasloužíš si to :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To už je dva roky? Gratuluji! A doufám, že to vydrží ještě tak dlouho, dokud tě to bude bavit. Dobrá volba serveru, pěkný název stránky, zajímavé symbolické jméno a taky konečně skutečné jméno. Myslím, že ses našla a pokud by bylo nějaké příští jiné místo, pak už jen s vlastní doménou. Ale jinak doufám, že ke změnám adresy už nedojde, tady mi to připadá velmi sympatické a po obsahové stránce výborné, jak psaním, tak focením. Hodně štěstí do dalšího blogování a hodně inspirací pro tvé články.
    Na soutěž se podívám, až budu mít počítač v pořádku (snad), teď jedu z půjčeného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vydrží. :) Díky! :)

      Vymazat
  8. Týjo, kde začít? Tak předně gratuluji k takovým úžasným číslům, které Ti upřímně závidím, to musím říct. Blog jsem sama teď zanedbávala, ale ke své sklíčenosti, jinak bych na něm také byla ráda tak často. Ale teď nejde o mně, ale o narozeniny Tvého blogu, kterým přeji všechno nej a aby se Ti na něm stále dobře pracovalo a Ty ses k němu ráda vracela, protože Ti bude přinášet jen dobrý pocit.
    Na anketu mrknu určo, soutěže nevím, jestli se zúčastním - ráda bych, ale jsem dost v časovém skluzu, tak nevím, zda to zvládnu, ale pokusím se.
    Gratulace, gratulace a zase gratulace! BTW: Nechceš to oslavit nějakým reálným dortíčkem? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já bych furt něco slavila. :D Jsou i sladší věci. :)
      Ale moc děkuji. ;)

      Vymazat
  9. Leží mi to v hlavě už nějakou dobu. A víš co je paradox? Že víc než o ty výhry by mi zrovna v tvém případě šlo o proces tvorby toho soutěžního příspěvku. :-) Uvidím, co se s tím dá dělat. :-) zadala jsi to moc pěkně - asi místo psaní memoranda budu něco páchat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spáchej, spáchej! :) A víš co? Ono jde hlavně o ten proces, kde si uvědomíš ty dva roky něčeho. Dva roky je dost dlouhá doba. :)

      Vymazat
  10. Gratuluji k druhému výročí! Upřímně jsem si myslela, že blog už máš o něco déle :D Asi mi ten čas utíká pomalu.
    Výhra vypadá moc hezky, ale už bych to nejspíš nestihla. Moc se těším na vítěze/ku :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat