Opožděný zimní fotočlánek

Je mi to trochu trapné, v tomhle nádherném počasí všechny milovníky jara strašit zimními zasněženými fotkami, ale chci se zbavit toho pocitu, že mi leží nevyužité v počítači a už nikdy nespatří světlo světa. A proto je na vás teď vytahuji, nelekejte se prosím. Koneckonců můžeme doufat, že tyto fotky budou opravdu posledním douškem zimy až zase do listopadu/prosince.

Tuhle fotku mám děsně ráda. Taková hřejivě zimní. :)

Myslím, že můj komentář není třeba. Pokud byste se však přesto na něco na fotkách chtěli zeptat, dejte vědět, od toho tu možnost komentářů je. Přeji krásné jaro! ;)

Komentáře

  1. Bylo to moc pěkné ohlédnutí, i přesto, že dneska bylo jako v létě. :) Vlastně možná právě proto. Máš krásné fotky, moc se mi líbí ta čtvrtá, ten les s hnědými kmeny stromů a taky mám z toho hroznou chuť na nějakej dortík. :D
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, ta čtvrtá fotka je opravdu moc pěkná.

      Vymazat
  2. Krása krása krása!
    Ty ohňostroje jsou dokonalé a čtvrtá fotka ze shora vypadá jako z Ledového království :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to jsou nádherné fotky! A vůbec nevadí, že z některých sálá ta zimní nebo vánoční atmosféra, i tak jsem se u nich zastavila a zavzpomínala. A hlavně si uvědomila, jak zatraceně rychle ten čas letí, je to vůbec možné? Neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to utíká až podezřele rychle. :D

      Vymazat
  4. Ptát se nepotřebuju, nemám slov! Nádhera, jako vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, naše selfie :D Už zas by to chtělo fialový vlasy. :)
    Tvoje zimní fotky jsou moc pěkné a líbí se mi, jak jsou rozmanité. Nejvíc se mi líbí svíčky (ten dým se povedl zachytit vážně živě a skvěle), dortíky a tvoje kamarádka. :) A taky nápad zachytit vlasovou změnu je super. Někdy to taky zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, to jsou úchvatné fotky! Už ta první mě zaujala, ohňostrojové jsou parádní, to je Bětuška? Pěkně vyrostla! Ty s vlasy dlouhými a krátkými, fotka s Iris? Vydařená! Přírodní záběry, velmi půvabné, fantastické záběry na oblohu, jak z pohádky. Nádhera.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat