Novoroční nádhera

Dnes bez zbytečných řečí, komentář k fotkám čekám spíš já od vás. Jedná se o soubor mnoha fotek, z nichž jsem jich vybrala něco pod padesát. Fotila jsem je při příležitosti novoročního ohňostroje, na který jsme se s rodinou jeli podívat. 

Abych to ještě na začátku objasnila - novoroční ohňostroje nemám ráda. Jsou hlučné, děsí mě a navíc je to prostě vyhazování peněz do povětří, doslova. Jenže letos jsem fotila poprvé novým foťákem, víte, takový pokus, výzva, kterou jsem musela přijmout. A fotkami jsem nadšená. Některé mi připadají jako vesmír nebo magická noční obloha. Dobré jméno jim dělá také strom, který mi stál v záměru. To víte, slánské náměstí bylo tak zaplněné, že lepší místo jsem nenašla. 

Máte rádi ohňostroj? Proč ano, nebo proč ne? Zkoušeli jste někdy ho dělat (já nevím, jak se to praktikuje, zapalují se nějaké rachejtle nebo co?)? A pořádá se někde ve vašem okolí nějaký? A jaký vztah máte k vesmíru a takovým těm magickým, zasněným kosmickým obrázkům do nekonečna? :)

Komentáře

  1. Fotky ohňostrojů nikdy neomrzí :) Krásné. Vždycky jsme jezdili s partou na hory a tam jsme odpalovali ohňostroj - teda já radši jen stála a přihlížela, jak to dělá někdo šikovnější :D Mám to ráda, navodí to slavnostní atmosféru a probouzí to ve mě hroznou radost. Netuším ani proč. A vesmír miluji, hrozně mě fascinuje a musím říct, že se o něj docela zajímám i po vědecké stránce, čtu knížky a zajímají mě všechny ty teorie. V podstatě jedna z mála věcí, o kterých se dá říct, že o nich člověk vůbec nic neví.. Vesmír je nedotknutelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :)
      Jo, přesně, s vesmírem člověk nepohne. :)

      Vymazat
  2. Krása, krása, krása! :)
    Já jsem zkoušela ohňostroj fotit poprvé. A asi naposled, protože se mi to vůbec nepovedlo. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky pracně nastavovala a nakonec jsem fotila na sport, aby z toho bylo.. tohle. :D

      Vymazat
  3. Já mám ohňostroje moc ráda,jsou krásné akorát je mi líto, že jsou tak hlučné a psi z nich jsou nesví.
    Tvoje fotky jsou nádherné. Víc tomu k nim neřeknu, protože by to bylo jen okecávání.
    Vztah k vesmíru asi nemám, prostě je. :)
    Ohňostroje bych nikdy nechtěla zkoušet. U nás je jich vždycky plno a z balkónu je na ně krásný výhled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten hluk je právě to nejhorší.
      Děkuju. :)

      Vymazat
  4. Vesmírné fotky, za které by se nemusel stydět ani Gagarin.

    OdpovědětVymazat
  5. Ohňostroje jsou krásné na pohled, ale ty rány mě poněkud znervózňují, a trpí jimi zvířata. Svůj ohňostroj bych nevytvářela, bojím se, že by mi to vybouchlo dřív, než má, nebo by se stala podobná katastrofa.
    V okolí bývá novoroční ohňostroj jen v Domažlicích, avšak tam je vždycky příšerná spousta lidí a samotný ohňostroj za moc nestojí. Ovšem v Plzni se na konci září pořádá akce s názvem Plzeňské ohýnky, kde jsou tři ohňostroje na hudbu, a to je naprosto úžasná podívaná. :)
    Když jsem si ty skvělé fotky prohlížela, napadlo mě, že vypadají skoro jako ty kosmické obrázky. :) Vesmír mě fascinuje; mám o něm doma několik knih, občas kouknu na nějaký dokument a kdykoli je v noci jasno, vyvracím hlavu k nebi a koukám na hvězdy. Ty zasněné obrázky galaxií naprosto zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůů, ZBOŽŇUJI OHŇOSTROJE! ♥ Když o nějakém vím, tak tam prostě nesmím chybět. V Olomouci bývají často nějaké výroční, zvláště pak fotky z toho na Horním náměstí bývají nádherné díky kontrastu světel a architektury. A tvoje fotky jsou také nádherné, když se já o nějaké pokouším, tak je to vždycky něco rozmazané do všech stran. :D
    A co se týče vesmíru... hvězdičkyyyyyy! (Ne, poslední dobou se tato hláška staví na přední pozice spolu s "kytičkyyyyyyyyy", prostě posedlost. :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Ohňostroje mám moc ráda. Akorát je mi vždycky strašně líto zvířat - trpím za ně.
    Ale koukám se na ně hrozně ráda, je to nádhera. :)
    Jo akorát nemám ráda, když někdo pouští ohňostroje z naší ulice. Jakože chápeš to? Z naší ulice? Kdyby třeba někde za náměstím, na poli, co já vím. Ale mezi baráky?! Nejenže je z toho potom všude neskutečný svinčík, ale při každé ráně mám pocit, že se nám to zboří barák. -_-
    Tvoje fotky jsou překrásné! Tolik druhů, barev, fází, všeho! :) Závidím. :)
    A Vesmír, no, trochu se ho bojím, i když vím, že se tam nikdy nedostanu. Asi mě děsí ta představa, jak je v něm všechno hrozně daleko a jak jsme mrňaví. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vlasti, tyhle jsou pohádkové. Jen škoda, že nejsou trochu větší, byly by výraznější.
    Sama nevím, kterou bych označila jako nejlepší, to asi není možné. Zaujaly mě i ty, kde jsou rachejtle rozprsknuté jak mlhovina. Nebo ten úžasný bíložlutý květ. Nebo ten oranžový vodotrysk. Ale líbí se mi i ta úplně první, která vypadá, jako by se přiblížily galaxie.
    Fantastické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na ně klikneš, zvětší se přes celou obrazovku. ;)

      Vymazat
  9. Kdybych tak uměla takhle fotit :). Fotky jsou úchvatné, řekla bych až dechberoucí :)

    Já mám ráda ohňostroj, který bývá na náměstí, kdy je doprovázen hudbou, to je krása (i když zase lituju ty psy, kteří jsou v okolních domech :/).

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky! Já tenhle rok žádný ohňostroj neviděla, byla jsem zalezlá v malé vesnici v Orlických horách, takže byl klid a to mi vyhovovalo. Taky nemám ráda ten hluk a přijde mi to jako peníze vyhozené do vzduchu...I když někdy je to krásné.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta první fotografie je boží. Vyhlíží spíše jako fotografie nějaké hvězdné mlhoviny než jako ohňostrojová exploze.

    Mimochodem už jsem u tebe dlouho nebyla - máš nový vzhled stránek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdys tu byla naposled? Střídám vzhled blogu častěji než svou osobní vizáž. :D

      Vymazat
    2. Mnó, ehm... prosinec? Listopad? Tak nějak mi dny před 18. lednem splývají dohromady.

      Vymazat

Okomentovat