Co o mně vědět nepotřebujete aneb TMI Tag

Chtěla jsem psát článek o Atlantic Bridge, vypadalo to slibně, začala jsem v půl páté. Tak jsem napsala úvod a první tři odstavce a přestalo mě to bavit. No jo, plánování je na nic. Záchranné laso mi kolem krku uvázala Ailin s nominací do toho příšerného Too much information tagu. Tak abyste se nedivili, že neotravuju blogosféru, účastním se. A ne, nenajíždějte hned dolů, jestli jsem vás náhodou nenominovala. ;D


1. Co máš právě na sobě? 
Právě teď mám ještě rozdrbané džíny, proužkované tričko a teplou černou mikinu, dneska bylo dost sychravo. Ještě jsem se nepřevlíkla, ale měla bych to udělat, než mi do komnaty vtrhne rodičovstvo, že už je skoro půlnoc a já sedím a koukám do počítače... :D

2. Jsi zamilovaná? 
Právě jsem v takovém tom stádiu, že sice uvnitř něco cítím, ale nedávám to najevo a netrápím se tím. To se však pravděpodobně se začátkem školního roku změní, holt přítomnost objektu zaláskování asi nebude tak jednoduché přehlížet... :)

3. Zažila jsi už příšerný rozchod? 
Hm, ani nevím. Když jsem přestupovala na gympl, bulela jsem, protože jsem "ztratila svou životní lásku". Dneska se tomu směju a za příšerný rozchod to nepovažuji, ale víc vztahů, dá-li se tomuto říkat vztah, za sebou ještě nemám. :)

4. Kolik měříš? 
Je možné, že 165 centimetrů, ale jistá si tím nejsem, už jsem se dloouho neměřila. :)

5. Kolik vážíš? 
Ne, nevychýlím se z osy a své magické číslo vám neřeknu. Není to však váha, se kterou bych byla spokojená a pokud čtete můj blog, pak víte, že se snažím to změnit. (btw., daří se mi to. :))

6. Máš nějaké tetování? 
Hmm, ne, to propiskové od Bětušky na ruce se mi už smylo, takže ne, nemám. :)

7. Nějaký piercing? 
Nepočítají-li se náušnice, tak ne. A ani nechci.

8. OTP: one true pairing (oblíbená knižní/seriálová dvojice)? 
Na seriály moc nekoukám, takže se asi zdržím odpovídání, a co se týče knižních párů... Asi Pavel a Ester z knihy Romeo, Julie a tma nebo Colette a Vili z Lustigovy novely Colette, dívka z Antverp.

9. Oblíbené seriály 
Jak jsem zmínila, nejsem seriálový typ. Čas od času však koukám na Ulici a měla jsem taky ráda Vyprávěj, vždycky jsme koukali celá rodina na každý díl. Na První republiku jsem nekoukala, ale hodlám to napravit. :)

10. Oblíbená kapela? 
Z českých to je například Nebe, Kryštof nebo Chinaski, ze zahraničních pak The Wanted, Fun a Maroon 5.

11. Co ti chybí? 
Sebevědomí, odvaha, trpělivost a pevná vůle. :)

12. Oblíbená píseň? 
Tak to záleží na náladě, to je jasný. Momentálně asi Counting starts, Sumertime sadness nebo Don´t stop believin´.


13. Kolik ti je?
Čtrnáct.

14. Znamení zvěrokruhu?
Vodnář.

15. Na jaký hudební nástroj hraješ? 
Budu hrát třetím rokem na lesní roh, jinak jsem se vyučila a často hraji Bětušce na flétnu a na klavír umím jednou rukou Nesem vám noviny a Běžela ovečka. :D

16. Vlastnost(i), kterou by měl mít Tvůj potencionální přítel? 
Měl by pro mě mít pochopení, ale zároveň nebýt stejný jako já a doplňovat moje nedostatky a obráceně. Neměl by to být někdo dokonalý, přesto neustále vyvíjející se, nebo by se o to alespoň měl snažit. A pak jsou to takové drobnosti, jako příliš hlasitě nemlaskat, nekrkat a nejíst u televize s nohama v ponožkách na stole a ve slipech.. (ehm, ne, vůbec to nedělá můj táta... :D)

17. Oblíbený citát nebo hláška? 
Jé, těch je. Dokonce na to mám i sešit, kam si všechny citáty a věty z knih píšu. :) Ale ráda používám právě třeba tu větu, která dlouhou dobu visí pod názvem blogu: Každý den je jen jednou. Sice se tím moc neřídím, ale líbí se mi to.

18. Oblíbený herec/herečka? 
Z českých mám ráda třeba Vojtu Dyka, Jiřinu Bohdalovou, Jirku Mádla a Evu Josefíkovou, ze zahraničních například Emu Watson, Davida Sucheta, Collina Firtha nebo Helenu Bonham Carterovou.

19. Oblíbená barva? 
Zelená, modrá a hnědá.

20. Jak nahlas máš puštěné písničky? 
Tak nahlas, abych je slyšela, ale aby nebyly slyšet na chodbu, sama nemám ráda, když má sestra hlasitě puštěnou hudbu, zvlášť takovou, která se mi nelíbí.

21. Co děláš, když jsi smutná? 
Teď se přiznám. Když jsem smutná nebo naštvaná a mám možnost, jím. Prostě sežeru něco sladkýho, sice to obvykle nepomůže a akorát jsem naštvanější, ale sladkost v puse na chvilku přebíjí ostatní pocity.


22. Jak dlouho se sprchuješ? 

Nerada se sprchuju, takže vždycky jen tak dlouho, jak je to nutné - namočit, namydlit, umýt hlavu, spláchnout se a šup ven.

23. Jak dlouho ti trvá ráno se přichystat? 
Moc dlouho ne - otázku oblékání zas tak neprožívám, v koupelně se akorát češu a čistím si zuby, pak snídám, hlídám Bětušku... občas mi nejdéle trvá vstát, ale to jen zřídkakdy.

24. Bila ses někdy? 
Jasně, se sestrou pořád, občas i v současnosti.. :D Ale jinak asi ne, stejně je to akorát křičení a škrábání pěstěnými nehty. :)

25. Nadchne tě... 
působivý západ slunce, Iris a její tvorba, dobrá knížka, fotografie z blogu i internetu, obrázky z DA a jiných webů, všemožné talenty a prosluněná čistá příroda.


26. Vytočí tě... 
Mlaskání, srkání, hlasité polykání a všemožné vyluzování nepříjemných zvuků, nespravedlivost a povyšování se, focení selfie a pipinkoidní chování.

27. Důvod, proč sis založila YT kanál? 
Ten úplně první asi byl, abych mohla komentovat videa a vkládat nějaká vlastní, video prezentující fotky do školy, videa s Bětuškou nebo Bertíkem. Chtěla bych taky někdy natočit video třeba s nějakým tagem nebo projektem, ale zatím si netroufám. Měli byste o to vůbec zájem? :)

28. Fobie? 
Hmm, pavouci a mravenci.

29. Kdy jsi naposledy plakala? 
Včera, když jsem k obědu krájela cibuli. :D

30. Kdy jsi naposledy někomu řeka: Miluji tě? 
Dneska Bětušce - měla na sobě bílou blůzičku, džísku a růžový tepláky, jela se s mamkou ukázat k mamce do práce a strašně jí to slušelo a byla děsně ukecaná. To nejde neříct, že ji zbožňujete. :3

31. Význam tvého jména na blogu? 
Hm, blog je mi vlast(n)í? :D

32. Kterou knihu jsi naposledy četla? 

33. Jakou knihu momentálně čteš čteš? 
Babičku od Boženy Němcové.

34. Jaký seriál jsi naposledy viděla? 
Hmm, tak to už si nevzpomínám, poslední dobou jsem vůbec na televizi nekoukala. Když už, tak s Bětuškou na Krkonošské pohádky. :D

35. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila? 
Naposled jsem tátovi odpovídala na rozkaz "Zatáhni si žaluzie." :D

36. Vztah mezi tebou a osobou se kterou si mluvila? 
Hm, jak popsat vztah táty a dcery. Jsem cholerická, výbušná, hádavá a neústupná po něm, takže jsou chvíle, kdy spolu moc nevycházíme, ale jinak se máme rádi. :)

37. Oblíbené jídlo? 
Jé, těch je. Babiččina svíčková, šunkofleky, bulgur s kuřecím masem, dušeným hráškem a mrkví na kari, tvarohový koláč, knedlíčková polívka, ...

38. Které místo chceš navštívit? 
Z těch českých Brno, spoustu hradů a zámku a všechna pohoří a jejich památky a přírodní krásy. :) Ze zahraničních pak Anglii, Francii, Německo, Skandinávii, Ameriku, Itálii, Rakousko, Japonsko, Austrálii a spoustu dalších. :)

39. Poslední místo, které jsi navštívila? 
Město Liberec a německý Herrnhut.

40. Máš "crush"? 
Co to je? :D

41. Kdy jsi naposledy nikoho políbila? 
Bětušku na dobrou noc. :)


42. Koho jsi naposledy urazila? 
Nejspíš sestru, když jsem jí v návalu upřímnosti řekla, že jí nová barva na vlasech moc nesluší. :)

43. Oblíbená příchuť nebo sladkost? 
Mámin tvarohový koláč. Jinak jahodová, banánová a malinová.


44. Oblíbený šperk? 

Šperky moc nenosím, ale když už, tak stříbrný řetízek se srdíčkovým přívěskem.

45. Poslední sport, který jsi hrála? 
Nepočítáme-li gaučing, pak asi "Autobusový běh" :)

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Hmmm, naposledy jsem si pobrukovala asi Šly panenky silnicí nebo Utíkej Káčo, zpívánky už mi lezou na mozek.. :D

47. Oblíbený rozběh konverzace? 
Takže... :D

48. Použila jsi ho někdy? 
Jo, je to strašná neřest a čeština tiše pláče, ale zaboha se toho nemůžu zbavit.

49. Kdy jsi byla s někým naposledy venku? 
Dneska s Bertíkem na procházce.

50. Koho označíš?
To byste rádi věděli, co? :D
Upřímně by mě zajímaly některé odpovědi například slečen Anniky, Brabikate, Iris Virág, Magdalény, Míši Vavřinové, PaPáji a Vendy. :) Ale nutit vás samozřejmě nebudu. ;)

Tak krásný večer přeji a teď už si jdu vážně vzít pyžamo. :D

Komentáře

  1. Jeee ten braska je sladky :)
    Ano, ano a jeste jednou ano za Ester a Pavla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš mou sestřičku Bětušku? :D

      Vymazat
  2. pěkné :-) a moc se mi líbila fotka západu slunce, opravdu krásná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Západy slunce jsou vždycky krásné. :)

      Vymazat
  3. Lesní roh :O wow. Smekám :-). Taky hrozně nemám ráda takové ty zvuky u jídla, jako mlaskání, srkání a pak taky popotahování. Ble :D
    Don't stop beliving a malinová příchuť♥
    Jsi odvážná, že ses pustila do tak obsáhlého tagu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Don't stop beliving bych si měla zase poslechnout. :-)

      Vymazat
  4. Pěkně jsi se rozepsala! Taky Vodnář, super a je Ti jen 14 proč jsem měla pocit, že je Ti víc? :-D Roztomilá sestřička. Ty písničky jsou faky mé oblíbené a malinová mňam. A Ester a Lavek, jak jsem na ně mohla zapomenout! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné :-) Netušila jsem, že je ti čtrnáct. :D podle psaní bych tě tipla na mnohem víc, ale to nemyslím zle, samozřejmě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi táhne na šestnáct a pořád jsem stejná, rok od roku horší. ;) :D

      Vymazat
  6. O tomhle tagu jsem ještě neslyšela, moc se mi to líbí a mockrát ti děkuju za nominaci, v nejbližších dnech tag také vyplním. :-)
    Slovo "Takže" používám taky a už to ani nevnímám jako zlozvyk (ale příští rok mě čeká předmět jménem rétorika a tak se tohoto rozběhu konverzace nejspíše budu muset zbavit :-D)
    A autobusový běh, ano, to je skvělý sport. ;-)
    Ve spoustě věcí se spolu shodneme, ale to uvidíš, až tenhle tag vyplním také. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, už se těším, až si to přečtu. :)

      Vymazat
  7. To je megatag. Líbí se mi ta úvodní fotka s ručně domalovaným nápisem. A taky se mi líbí tvé odpovědi. (Mimochodem, jakou má ségra barvu vlasů? Pomerančovou? :-))
    Takže... to je zajímavé slovíčko, podobně jako tentononc, toto, tuhle, to. A ten a takový. :-)
    Tolik zbytečných slovíček tohoto druhu... a přitom, jak se hodí. :-)
    Počítám, že odpověď tátovi na rozkaz Zatáhni si žaluzie, mohla být peprná. Nojo, když se srazí dvě výbušné povahy, je z toho výbuch. Ale na druhou stranu, počítám, že brzy odezní...
    Bětuška je krásná, západ slunce taky, a tvé odpovědi se mi vážně líbí.
    A už se těším, jak budeš psát o těch zemích, kam se jednou dostaneš.
    Mimochodem, máš dobré nároky na svého budoucího partnera. Dává to smysl, trochu stejní a trochu rozdílní. A bez příšerných doprovodných nešvarů... :-)

    P.S. docela mě to láká, pokusím se zodpovědět, jen to nebude hned, mám ještě pět dotazníků od předchozích liebster tagů. :-)
    A počítám, že neodpovím na všechny otázky. Ale i to může být odpověď... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bys jednou udělat velký tagový článek. :)

      Vymazat
  8. Zatraceně, tak tos teda na mě ušila fakt dobrou boudu :-D Ale ráda se zapojím :-) Doufám ale, že nebude vadit, když jen v komentáři - blog mám teď zahlcený rozepsanými články a nevím navíc, do jaké rubriky bych takovýto dala.
    A líbí se mi tvé odpovědi. A Bětuška má krásný veselý úsměv :-)

    Tak tedy: mám na sobě svůj domácí oděv - tmavomodré tříčtvrteční tepláky a bílé velké tričko s nápisem "New York". Nejsem zamilovaná a žádný rozchod jsem nezažila. Měřím něco přes 170 cm, už jsem se sto let neměřila. Vážím tak akorát, abych nebyla vychrtlá ani obézní :-) Nemám tetování ani piercing. Ohledně OTP: tak třeba Faramir a Éowyn, ujíždím teď na Pánovi prstenů. Seriály: Přátelé, TBBT, Sňatky z rozumu, a pak spousta různých anime. Kapela: např. Versailles, Nightwish, Within Temptation. Chybí mi energie, odvaha a peníze. Oblíbená píseň: tak třeba Faraway od Apocalypticy, napadla mě jako první. Je mi 20 a půl a jsem kozoroh. Hraji na zobcovku, kdyby mi dal někdo do ruky hoboj, asi bych taky po letech hrát ještě dovedla - a čerstvě jsem se začala učit na šakuhači. S piánem jsem na tom podobně jako ty :-D Ocenila bych, kdyby můj partner byl tolerantní, usměvavý a s hudebním sluchem. A ty drobnosti, co jsi vypíchla ty, pod ty se rovněž podepisuji (ač je můj otec nedělá :-D). Citát: Death is the winner in any war. Nothing noble in dying for your religion, for your country, for ideology, for faith. For another man, yes. (Z písničky Song of Myself od Nightwish) Herec František Němec, herečka Keira Knightley. Nemám oblíbenou barvu. Mám ráda všechy, ale třeba ohledně oblékání preferuji vínově červenou, černou a krémově bílou. Písničky si pouštím tak nahlas, abych si je mohla užívat a zároveň aby si je se mnou nemuseli užívat sousedé. Když jsem smutná, píšu básničky. Sprchuji se okolo půl hodiny. Ráno se chystám klidně i hodinu - vše dělám příšerně pomalu, ač toho není mnoho - a když se sprchuju, tak ještě dýl :-D Určitě jsem se někdy dávno poprala se ségrou (dnes už se jen hádáme, na násilí nedochází). Nadchne mě naprosto cokoliv, pokud to přijde ve správný čas na správné místo.
    Nejčastěji mě vytačí lidé. Účet na YT mám proto, abych si do složky oblíbené hromadila milovanou hudbu a mohla ji uceleně poslouchat. Fobii nemám, ale mám strach z ostrých předmětů, z hmyzu, z potápění a z navazování a budování mezilidských vztahů. Stejně jako ty jsem naposledy plakala u cibule - když jsem ji krájela odpoledne k obědu :-D "Miluji tě" jsem nikdy nikomu neřekla. Mé jméno na blogu nemá žádný význam, je to prostě zkomolenina. Naposledy jsem dočetla Čaroprávnost od Pratchetta. Teď čtu Veselou vdovu, čtvrtý díl Sňatků z rozumu. Naposledy jsem viděla asi před hodinou anime Hjóka, ještě jsem jej ale nedosledovala. Poslední osoba se kterou jsem mluvila, bude mamka asi před pár minutami. Vztah máme rozmanitý, ale dobré převyšuje. Ráda jím špenát. Chci navštívit Japonsko, Skandinávii, Británii nebo třeba Francii... Naposledy jsem navštívila Moravský kras. A stejně jako ty žasnu nad podivuhodným pojmem "crush". Anglicky "have a crush on sb" znamená být do někoho zamilovaný - ale to už tu přece bylo :-D Koho jsem urazila, nevím. Příchuť: lékořicová, skořicová, maččová, zázvorová, mátová, pistáciová, hořce čokoládová (ale fakt hořce), mandlová... Mám ráda ty šperky, co si sama vyrábím. Naposledy jsem provozovala zběsilý úprk do schodů. Zpívala jsem si při vaření "Isle of the mystic lake" od Karla Jenkinse. Oblíbený rozběh konverzace: zakřičet nahlas: "Britský biatlon!!!" Ozkoušeno zatím jen na vyděšených členech rodiny. Naposledy jsem byla se spolužákem na šakuhači festivalu. A nikoho neoznačím, protože se účastním jen polovičatě. Ale pokud by sis to, milí Vlasti, chtěla dát ještě jednou.... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a já se lekla, že ses nějak rozepsala. :D Jsem ráda, žes to vyplnila alespoň takhle. :) Proč zrovna "Britský biatlon?", můžu-li se zeptat? :D

      Vymazat
    2. Jen tak... prostě britský biatlon :-D

      Vymazat
  9. Moc dobře ses zhostila dotazníku :-) Skvělé odpovědi :-) A byla bych moc ráda, kdyby začala točit videa, alespoň bych Tě víc poznala, než spolu v říjnu pojedeme na sraz :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jedno video mám za sebou, ale už se známe, takže je to asi fuk :D

      Vymazat
  10. Je ti čtrnáct a píšeš tak sofistikované odpovědi? Gratuluju! Sama bych ve čtrnácti asi byla samý smajlík, prapodivný znak a překlep a nesmyslně zformulovaná věta. Ale to je jedno. Přeju ti hlavně ve všem mnoho štěstí, s opačným pohlavím ať ti to vyjde a doma ať taky všechno ide, jak má :) Jinak asi ti to už říkalo víc lidí, ale jste si s Bětuškou trochu podobné - hlavně ty očiska :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kateřina Poncarová18. září 2014 19:21

    Určitě bych měla zájem,aby si něco natočila na youtube. Hezky by se na to koukalo :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat