Jarní okamžiky, nad nimiž oko doposud nemžiklo

Původně jsem tuto prezentaci, poskládanou z fotek nafocených od března do konce května, tvořila na hodinu výtvarné výchovy, kde jsme si ji měli pouštět. Bohužel z toho sešlo a mně by bylo docela líto, kdybych dvě hodiny práce na jednoduchém filmu v MovieMakeru proklikala a proseděla zbytečně. Tak se můžete pokochat, pokusit se přežít hudebně nesourodý pelmel skladeb nalezených v počítači a třeba i napsat váš názor na fotky, zpracování a obecně letošní jaro, pokud vám tedy k takovému činu zbudou po vyčerpávající prezentaci nějaké síly. :)

Komentáře

  1. Náhodou jsem letos v IKT musela taky tvořit videa. Ale ve skupinkách a na dvě minuty. Natočili jsme vraždu v parku. :D Tvoje video je ale úplně o něčem jiném! O krásných fotkách a hudbě. Mě se tvoje fotky líbí moc! :-) Povedená práce. Máš tam ode mě like. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já netušila, že umíš i tak dobře fotit! :-O Zase jsi mě jednou dostala...
    A k tomu ta hudba... :-)

    Líbí se mi originalita prezentace, přece jen to má hned jinou atmosféru, než obyčejná galerie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. No, příroda je fotogenická, tím to je. ;)

      Vymazat
  3. Gůd džob! Celkově! Pěkné fotky v pěkném videu s velmi příjemnou zvukovou kulisou. Mohu se zeptat, co to je za hudbu? :-)

    Kéž bych něco takového hezkého dokázala také vytvořit. V MovieMakeru jsem žel dělala video jen jednou, a to společně s Pivoňkou kvůli škole. Šlo o tragický příběh alexandrijské knihovny v provedení LEGO panáčků. Dodnes se tomu příšerně směji, neb je to tak amatérské, až je to vlastně strašně super :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fairy song, tuším. Doporučila mi to Luné. :)

      Vymazat
  4. Kocour 6:26 má vtipný výraz! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D kocouři jsou prostě kocouři. :D

      Vymazat
  5. Vidíš to, my nikdy žádné video nedělali.. Jen prezentace a animaci. :) Jste lepší.
    .
    Nádherný výběr hudby k fotografiím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat