Týden na Moravě

Minulou neděli "pravidelný" týdenní článek nevyšel, jednoduše proto, že zaprvé nebylo moc času a zadruhé se toho nestalo tolik, abych o tom psala něco dlouhého. Od pondělí do čtvrtka jsem byla doma, četla Shakespeara, jezdila na kole, hlídala sestru a venčila psa, pak jsem odjela za Modrým, opět četla, víc mluvila, taky psala a trošku výletovala po okolí. No a v pondělí jsme odjeli na dovolenou na Moravu. Právě o tomhle týdnu bych chtěla napsat. 
Byl to pro mě docela zážitek z mnoha ohledů. Několikeré poprvé. 

• poprvé jsem něco sama organizovala - ubytování, výlety, způsob dopravy. Ne, že by Modrý nepomáhal, naopak, ale chtěl mi přenechat hlavní slovo. 
• poprvé jsem se podívala na Moravu. Jasně, před několika týdny jsme se tu zastavili, když jsme se vraceli ze Slovenska, ale kromě toho se musím přiznat, že jsem tam nikdy nebyla. A teď jsem to okusila všechno (snad až na víno) - vedro, vedro, docela slušné lidi ale taky spoustu vtipných drobností. 
• poprvé jsme s Modrým strávili v bezprostřední blízkosti déle než týden v kuse. Dobře, loni v létě jsme spolu taky třeba sedm dní byli, ale popravdě, je to už rok zpátky a tehdy bylo všechno takové víc zamilované, jistě mi rozumíte. Ale teď, po roce, kdy se vídáme téměř jen o víkendech, to byl takový šok. Jako když vlezete do studené vody - leknete se, když zjistíte, že spolu opravdu budete tak dlouho, uvolníte se, když vás ta skutečnost začne osvěžovat a dělat vám příjemně, jenže po nějaké době máte trochu chuť vylézt, osušit se a zabalit do ručníku a chvilku odpočívat. 
• také jsem poprvé tolik cestovala vlakem. Každý den, někdy i několik hodin. Také jsem vystřídala celou řadu druhů vlaků, což mě rovněž místy překvapilo. Díky týdenní jízdence Českých drah se tenhle způsob cestování opravdu vyplatil. 

A protože jsme v těch několika dnech stihli navštívit spoustu hezkých míst, rozdělím vyprávění právě podle nich, aby to bylo trošku přehlednější. Možná to bude dlouhé, tak se když tak prosím nelekejte. 

Břeclav
Rozhodla jsem se pro ubytování v Břeclavi, protože ač malá, jedná se o místo, z něhož se dobře vyjíždí do všech směrů na Moravě. (Původně jsme navíc chtěli jet i do Vídně, což jsme nakonec neuskutečnili, ale i tam by se z Břeclavi jelo dobře.) Vybrala jsem poměrně levný penzion s kuchyňkou, zarezervovala jej a zbývalo jen dostat se tam, na druhý konec republiky. Z Ústí jsme se rozhodli jet přímým spojem (vlakem EuroCity Hungaria), takže jsme ani v Praze nemuseli přestupovat. Čtyř a půl hodinová jízda by byla snesitelnější, kdyby s námi v kupé neseděl celou cestu přiopilý Maďar, který si pořád chtěl povídat a navíc smrděl. Jinak jsme to ale přežili a kolem páté odpoledne s jednou krosnou a jedním batohem vystoupili na břeclavském hlavním nádraží. 

Důležité upozornění, pokud se někdy vydáte v podvečer v Břeclavi na procházku. Většina obchodů zavírá v osm hodin, takže pokud si ve čtvrt na devět chcete někam sednout a dát si třeba zmrzlinu, asi určitě se vám to nepovede. 
Z nějakého důvodu mají před gymnáziem v Břeclavi tuhle anonymní hlavu. Je to vtipné, nemyslíte? :D
A taky kostel je působivý, to se musí nechat. 
Břeclavský zámek je spíš zbořenina, ale má své kouzlo.
Tohle bych potřebovala na zahradě, skvěle by se tu fotily portréty. 
Spousta stromů všude kolem je porostlá jmelím.  Což mi nevadilo, víte, k čemu slouží jmelí. ^^
Jo a taky byl každý den nádherný západ slunce. Modrého už to muselo otravovat, jak jsem na to každý večer upozorňovala. 

Lednice a Valtice
Břeclav se označuje jako vstupní brána do Lednicko-Valtického areálu. Toho jsme museli využít. Protože bylo úterý nejteplejším dnem v roce, rozhodli jsme se schovat se v lese. Vydali jsme se na jedenáctikilometrový pochod do Lednice. Tam jsme dorazili kolem poledne - vedro a davy turistů nás nějak odradili samotný zámek blíže zkoumat. Našli jsme si stinné místo, kde jsme si dali oběd, a pak se autobusem vrátili zpátky do Břeclavi. 

V půl šesté jsme pak vyrazili vlakem do Valtic. Nebylo už takové horko a v zámeckém parku, do kterého jsme se vydali, jsme potkali dohromady asi deset lidí. Byl to obrovský park, který jsme za ty dvě hodiny ani nestačili prochodit. A krásný. Plný laviček, stromů porostlých břečťanem, upravených i méně upravených cestiček. Pak jsme si chtěli (v půl osmé) dát zmrzlinu, přičemž jsme zjistili, že tady cukrárny zavírají už v sedm hodin. Místo toho jsme si sedli na náměstí na lavičku a četli si, dokud nebyl čas vydat se na vlak. 
Janův hrádek u Lednice.

Čáp.
Lednice.
Valtice.

Znojmo (a Národní park Podyjí
Další den nás čekala dlouhá jízda osobákem do Znojma. Byla jsem na tohle město hodně zvědavá - koneckonců jedná se o historické město hrající velký význam v dějinách rodu Přemyslovců, kteří mě docela zajímají. Modrého maminka nám navíc doporučovala jeho návštěvu, protože tu sama byla a líbily se jí především klidné uličky, které se svou krásou vyrovnají Praze. 

S tím musím souhlasit. Ale to platí obecně i o dalších městech, která jsme navštívili. Jsou krásná jako Praha, ale nenarazíte zde na tolik lidí, na tolik turistů. To má své kouzlo. My s Modrým jsme navíc hodně chodili hlavně po parcích a nutno dodat, že Praze možnost toulat se po takových zelených prostranstvích přímo v centru chybí. 

Ve Znojmě jsme se prošli středem města, pak kolem hradu a kostela a nakonec jsme zašli do lesa, o němž jsme zjistili, že se jedná o Národní park Podyjí. Tam jsme určitě nenachodili víc než pět kilometrů, jenže se jednalo o silně kopcovitý terén. Modrý upadl a rozbil si koleno, já propotila tričko tak moc, že se to asi ani popsat nedá. Ale zvládli jsme to, prošli jsme údolím na vyhlídku a pak zase zpátky, pak městem, pak parkem a nakonec jsme jeli opět do Břeclavi, kde jsme skončili ve výborné italské restauraci. 
Rotunda svaté Kateřiny.

Slavkov u Brna 
Sem jsem se chtěla vydat kvůli historii. Bitva u Slavkova je docela slavná a já se musím přiznat, že jsem si nikdy neuvědomila, že se odehrála u nás. Slavkov, malé město velkých dějin, mě však moc neohromil. Cestou z nádraží k zámku a parku jsme vypili téměř všechnu vodu. Zámecký park, který jsme opět důkladně prochodili, byl sice hezký a stinný, ale... Nicméně plus získává nádražní automat na kafe, který vydával i ledovou kávu, která mi v tom vedru asi zachránila život. 

Brno
Úplně jiný level bylo Brno. Druhé největší město České republiky, centrum Moravy. Známé město bez metra se šalinou. S působivou infrastrukturou, s rozlehlým parkem kolem hradu Špilberk a s dalšími maličkostmi, které se asi nedají tlumočit. 

Museli jsme tady nachodit opět tak deset až patnáct kilometrů. Městem, parkem, pak jsme šli na hrad (a já na rozhlednu), pak jsme se vydali na Kraví horu a pak jsme to celé absolvovali znovu v opačném směru, abychom se dostali na hlavní nádraží. To je veliké a při oznamování příjezdů a odjezdů vlaků tam hraje takový děsně iritující shluk zvuků. A je to tam trošku bludiště. Ale jinak obdrželo Brno pět vozů metra (proč bychom Brnu měli dávat hvězdičky, že jo).
Kdo vymyslel tyhle schody, zasloužil by nějaké ocenění, fakt že jo.
Měli jsme ale štěstí, nad Brnem se honily mraky, takže nám nebylo vedro. 
Stává se, že když lidi vidí, že mám na krku foťák, prosí mě o vyfocení. To se stalo i na Špilberku, mladý sympatický pár mě požádal o fotku. Pak se zeptali, jestli taky nechceme fotku a my odpověděli, proč ne. Koneckonců, společnou fotku jsme z této akce zatím neměli a ani jsme se na žádnou nechystali. A fotek, co nejsou selfíčka, máme fakt hrstku. A docela se tahleta povedla. ♥
Tenhle pohled mě pobavil. 

Hodonín
Pátek, náš poslední den na Moravě, nezačal moc slavně, protože Modrému nebylo dobře. Vydali jsme se do Hodonína, rodného města Tomáše Garrigua Masaryka. Inu, je to takové podivné město, trošku směšné a ne příliš oslňující. Během hodinky jsme ho měli prošlé. A co teď? Nechtěla jsem Modrého tahat po výletech, když se necítil ve své kůži, ale vrátit se do rozpálené Břeclavi a ležet ve vyhřátém pokoji taky nebylo to pravé. 
Nevěděli jsme, jestli to Hodoňané myslí vážně. :D 
Nebo tohleto.. :D 

Olomouc
Nakonec jsme nasedli na vlak a jeli do Olomouce. Fíha, tam se mi líbilo. Jako první věc jsme vkročili do první čínské restaurace, kterou jsme viděli, a dali si pořádně pálivý a teplý oběd. Ten Modrého vyléčil a mně taky udělal dobře. Pak pršelo. Nádherně, krátce, svěže. Procházka Čechovými a Bezručovými sady ve mně vykouzlila velmi příjemné pocity. Také centrum města mě nadchlo, a to i přesto, že je kvůli novým tramvajovým kolejím rozkopané. 

Z Olomouce jsme se vydali pozdě odpoledne, tak akorát, abychom v Břeclavi ještě stihli zmrzlinu. Konečně. Ty jo, ta byla skvělá. Dala jsem si grapefruitovou a borůvkovou a Modrý jahodovou a citrónovou. Mmm. Večer jsme pak dočetli čtvrtý díl Harryho Pottera a koukali na Dvojce na dokument o pouštních lvech.
V Olomouci krááásně pršelo.
Teď mi někdo vysvětlete, co je tohle.. :D 

Inu, tak to by byl týden na Moravě. V sobotu ráno jsme vstali, sbalili si věci, počkali v břeclavském parku (nasnídali se a pak si dali ještě jednu zmrzlinu a četli si) a pak odjeli écéčkem pryč. V Praze na hlavním nádraží jsem Modrého opustila s krosnou na zádech a strastiplně se dopravila domů. Kde jsem si u babičky vyzvedla klíče od domu, doma si upekla lasagne a přerovnala knihovnu. 

A teď mě omluvte, musím jít k babičce na oběd. Užijte si neděli a napište mi, jestli jste někdy byli na Moravě (pokud tam nežijete, že jo), jaká města se vám líbí a kam byste se chtěli podívat. Cestujete rádi vlakem? Máte radši krémové nebo spíš ovocné zmrzliny? A co hrady a zámky, který je váš oblíbený? Co jste během těch dvou týdnů dělali vy? A co budete dělat během dalších týdnů? Jak snášíte ta horka?

Všechno mi napište a mějte se krásně!

PS: Ještě přikládám fotky z neděle, kdy jsme se s Modrým vydali na menší výlet do Děčína. Jeli jsme hlavně plavat, ale pak jsme se prošli i k zámku a pak jsme se snažili dostat na nádraží po rozestavěném mostě. No, to by ale bylo na dlouho. :D 
Paragliding bych někdy strašně moc chtěla zkusit. 

Komentáře

  1. Vlasti, byl to určitě krásný týden, tiše závidím a přeju :-)
    .
    A teda... nedá mi to... ač jsem v Brně už skoro 2 roky... mohla bys mi prozradit, kde je ta lékárna? Vypadá jak ta na Kuksu.
    .
    Na Moravě miluju Brno, v Lednici jsem teď byla asi po 10 letech, dále jsem byla kdysi s mamkou v Hodoníně a ve Strážnici. Sama jsem se vypravila do Bučovic, které jsou kousek u Brna a pak jsem byla krátce v Zabřehu, což je teda trochu z ruky. Příští rok na jaře bych se chtěla také vypravit do Olomouce a také do papírny ve Velkých Losinách.
    .
    Ta týdenní jízdenka od ČD je hrozně super! Někdy ji snad také vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím tě, to je na Špilberku. :) Když si jdeš koupit vstupenku, tak je to právě tady v té barokní lékárně. :)

      Ta jízdenka je fakt super a strašně výhodná. Ušetřila jsem díky ní sedm stovek, což už je docela dost. :) Jen škoda, že ty jízdenky do Vídně byly tak drahé, vyšly by nás dohromady víc než 1500 a to už je dost. :)

      Užij si cestování po Německu! ♥

      Vymazat
    2. Ahaaa :-) To vše vysvětluje. Nikdy jsem na Špilberku prohlídku nekupovala.
      .
      Heled, do Vídně se vůbec nevyplatí vlakem. Říkám to všem. Autobusem stojí jedna cesta z Brna přes 200 (jsou ale i akce za 6 korun nebo za polovic :-))
      .
      Děkuju

      Vymazat
    3. Ahaaa :-) To vše vysvětluje. Nikdy jsem na Špilberku prohlídku nekupovala.
      .
      Heled, do Vídně se vůbec nevyplatí vlakem. Říkám to všem. Autobusem stojí jedna cesta z Brna přes 200 (jsou ale i akce za 6 korun nebo za polovic :-))
      .
      Děkuju

      Vymazat
    4. No jo, my jsme si to právě říkali. Jet někdy busem a nebo prostě vyrazit autem a třeba na celý víkend. Ona je stejně Vídeň veliká. :)

      Vymazat
  2. Toho jste navštívili fakt hodně :) Příště kdyžtak doporučuji Uherské Hradiště, blízko je hrad Buchlov, zámek Buchlovice anebo se můžete vydat i do Zlína :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, my akorát cestou do Olomouce přestupovali ve Starém Městě u Uherského Hradiště, ale k UH samotnému jsme se nedostali. Na to je týden krátký. Ale třeba příště, děkuji za tipy. Do Zlína bych se opravdu ráda podívala. :)

      Vymazat
  3. Moc hezký článek. Líbí se mi tvé fotky a styl psaní! :) Na Moravě jsem myslím ještě nebyla. Hrady a zámky navštěvuji ráda, ale prohlídky nemusím. Raději si projdu zahradu a kochám se stavbou zvenčí :) Zmrzlinu mám nejraději vanilkovou, žádná tu chuť nepředčí. A vlakem také jezdím ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsi jako my. Já tedy ráda občas nakouknu i dovnitř, ale poslední dobou už od toho nějak opouštím. Asi proto, že chodím na výlety skoro jen s Modrým a ten dovnitř nikdy nechce a i když se samozřejmě můžeme v pohodě rozdělit, nikdy mě to neláká tolik, abych s tím trávila hodinu a ještě za to platila. :D :)

      Jo, vanilkové věci, to je moje. :)

      Děkuji moc za komentář.

      Vymazat
  4. Bydlím kousek od Znojma a všimla jsem si, že hodně blogerek navštěvuje během prázdnin jižní Moravu. Pracuji brigádně přímo v penzionu Pastuška, kde je to přímo nádherné. Tak pro příště zavítejte i sem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud se do těchto končin znovu vydáme, určitě penzion Pastuška zvážíme! :) Děkuji.

      Vymazat
  5. Já teda zrovna na Moravě žiju, ale na severu :) Rodiče a sestra byli začátkem července na jižní Moravě na dovolené, já jsem bohužel zůstala v práci. Je to trochu ostuda, ale moje cesty Moravou končí u Olomouce (miluju to město a plánuju tam zakotvit, ať už ze studijních, pracovních či jiných důvodů). Až si někdy uděláte čas, navštivte sever a Jeseníky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právě severní Moravu a Ostravsko vůbec projeté nemáme, takže tam nejspíš také jednou zavítáme, třeba za rok, třeba jindy, to se uvidí. :) Taky bych neměla nic proti Olomouci. Nebo Brnu. Morava je fajn. :)

      Vymazat
  6. To jsem ráda, že i čecháčci občas zavítají na Moravu... :D :D :D No do Brna a Slavkova to mám kousek, v Lednici jsem byla nejednou... a Olomouc je moje "Ústí nad Labem";) a to město se mi hrozně líbí... daleko víc než Brno... jsem ráda, že se vám tady líbilo a že jste si tu dovolenou pěkně užili... ;) Moc se mi líbí Tvoje fotky... :)

    My si zase vyrážíme do jižních Čech... sice to bude s rodinou (a ne jen jednou) ale za ten týden, co budeme spolu (i když ne sami dva), bych dala cokoliv... Užívejte i zbytek prázdnin :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. No jo, "Pražáci" na Moravě. :D (Tedy, já od Prahy bydlím kousek a Modrý v ní dřív bydlel, jinak já jsem vesnická a on ústecký.)
      Jižní Čechy se mi taky moc líbí. Ono je ale těžké takhle to shrnout, protože ve všech regionech máš tolik oblastí, kam vyrazit, kde je to pěkné.. To platí jak o Čechách, tak o Moravě. :)

      Měj se krásně a děkuji!

      Vymazat
  7. Ahooj, jsem rodilá Moravanka a výrůstám tu, takže bych si taky dovolila vyjádřit nadšení z Moravy (:D). V Břeclavi jsem byla několikrát, myslím, že, když to všechno sečtu, tak je to hezké město a každý si tam najde co hledá - kavárny, hospody, obchodní centra, park a mohla bych pokračovat. Ráda se tam vracím.
    Hodonín...no, vskutku město k smíchu a to ho mám jako "větší" město nejblíž:D Při dojezdu, kdy výjdete z nádraží uvidíte možná tak spoustu opilců a bezdomovců. Až na pár kaváren, barů, Poe Poe a obchodního centra tam není nic, nerada tam jezdím.
    Brno - já nevím, moc jsem tam nebyla, ale to město mi prostě nesedí, radši pojedu do Prahy než Brna a to Moravu miluju.
    No, já jsem ze zmiňované Strážnice, malé obce poblíž Hodonína. Myslím ,že máme co nabídnout - Skanzen, Zámek, park a spoustu dalších krásných míst na to, že jsme tak malá obec. Tady se folklórem opravdu žije a taky tedy stojí za zmínku Folklórní festival, který se tu každoročně koná a je tu okolo 30ti tisíc lidí:D Takže, pokud zase někdy budeš mít cestu, stav se u nás:) Poblíž - asi tak 4 km je Petrov, kde je opravdu nádherný přístav, který ti toho taky opravdu nabídne a jsou tam do desíti do večera (zkus zagooglovat, opravdu krása.) a taky Petrovské Plže, kde jsou Moravské vinné sklípky, občas tam hrají cimbálové muziky a kdyby tě zajímaly naše tradice, tak sem opravdu zamiř, protože v Hodoníně pravou Moravu neuvidíš:D
    Omlouvám se za vyčerpávající komentář:D
    Měj se hezky a zase někdy přijeď k nám na Moravu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj rodilá Moravanko! :) :D
      Děkuji za tip, o Strážnici jsem myslím už někde slyšela a folklór by mě osobně docela zajímal, i když to bych musela vynechat Modrého, ten by to asi moc neocenil.

      Moc děkuji za pozitivní komentář a spoustu nových cestovatelských tipů! :)

      Vymazat
  8. Měla bych se stydět, že nevím, že publikuješ pravidelně :D Ale fotky i zážitky máš nádherné - závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, třikrát za sebou jsem vydala v neděli článek ze života, to je ta pravidelnost. :D :D

      Vymazat
  9. Překrásné fotky! Na Moravě jsem byla jednou. Tedy pokud také nepočítám přejezd, když jsem jela do Maďarska. Jediné moravské město, které jsem navštívila, je Mikulov, protože tam mám nějaké příbuzné. Ale hrozně ráda bych Moravu procestovala. Vlastně celé čtenářstvo mého blogu pochází z Moravy, takže je ostuda, že třeba takové Brno znám jen a pouze z vyprávění (a z fotek). V průběhu nadcházejícího roku se to ale nejspíš změní, neboť se budu muset konečně poohlédnout po nějaké vysoké škole (respektive, vyřešit, kam jít, když mě nevezmou do Prahy). Nejraději bych viděla Olomouc.
    Vlakem cestuji ráda, ale málo, bohužel. Zmrzliny mám raději asi spíš ty ovocné - i když, třeba pistáciová se nepochybně počítá mezi ty krémové, a tu mám asi ze všech nejradši. Můj oblíbený zámek je asi ten v Jindřichově Hradci, tam jsem byla snad dokonce víckrát než jednou. (Radši mám zámky než hrady, protože když jdu po zámeckých chodbách, můžu si představovat, jaké by to bylo, bydlet tam - protože zámky bývají vybavené a hrady ne.) Během dvou týdnů jsem psala, kreslila, brečela a jedla, a občas spala, a během týdnů následujících mám v plánu sehnat si boty na tělocvik. A horka miluji! :D Paragliding by se mi taky líbil, ale ještě raději bych letěla balónem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář! :)
      Celé čtenářstvo až na mě a Matty, řekla bych. :D

      Do Mikulova jsem se chtěla podívat, je to kousek od Břeclavi vlakem, ale nakonec jsme to nestihli. :)

      Jo, boty na tělocvik si taky musím pořídit. Je to děs, ten tělocvik. :D

      Vymazat
  10. troud de Morava, to je teda veľká výzva! :D.
    ale vyzerá to úžasne, nádherné fotky a je vidieť, že ste si to poriadne užili! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář! :) No jo, užili. ♥

      Vymazat
  11. Ahoj Vlasti,
    parádní výlet, já jsem úplně nadšená. A asi jsi mě hodně motivovala k tomu se alespoň na jedno z těch míst jet podívat ještě teď o prázdninách. Musel to být opravdu úžasný zážitek a úžasný výlet. A ty fotky jsou nádherné.
    S pozdravem Lucka :). Užívej si prázdnin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se někam vydej, fakt doporučuji tu jízdenku a procestujte, co jen můžete. Z Břeclavi do Olomouce navíc jezdí krásné pantery a z Prahy do Břeclavi často jezdí taky nové sestavy. A zamiřte kamkoliv, všude je hezky! Ahoj! :)

      Vymazat
  12. Jsem ráda, že se výlet vydařil. Já osobně plánovat výlety, cesty apod. nemusím. Né, že bych ti neuměla, jen mi je nepříjemné být vůdčím typem. Raději plynu s davem, jak se říká. A nechávám to na svém příteli, vždy to plánuje tak, ať to vyhovuje oběma a je hodně spolehlivý. Je fajn mít vedle sebe někoho takového.
    Krásné fotky. Často se mi nestává, že bych našla k nim popisky, takže jsem ráda, že jsem se něčemu trošku i přiučila a udělala si jasno, kde co je a jak co vypadá. Děkuji za minutku vzdělávání :D :)
    Měj se,

    Vee

    Https://yourvee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář! :)
      Inu, já bych to taky nechala na příteli, ale vždycky je to tak, že já s něčím přijdu a pak se společně dohodneme, do čeho se nám chce a co vynecháme. :)
      Jo, dala jsem si výjimečně s popisky práci. Asi je to užitečné.

      Vymazat
  13. Parádní fotky! Já na Moravě moc nebyla - ale třeba z Lednic mám takový zážitek, že mi těsně nad hlavou proletěla poštolka (sokolnická akce). To bylo super. Jinak jsem do Brna jela maximálně vlakem, ale samotné město nemám nějak prohlédnuté.

    A koukám, že se ti nějak zalíbil náš plavečák. Tak až pojedeš znovu, dej vědět, já bych šla taky plavat - i když moc toho od mě nečekej. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Jasně, dám vědět. Ale teď už je otevřený ten padesátimetrový v Ústí, takže asi spíš budu chodit tam, je to blíž. :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky