Mudlovské omalovánky

Když loni vypukl boom omalovánek, samozřejmě jsem se i já zapojila. Tehdy jsem si ještě o trendech v literatuře (byť omalovánky moc ke čtení nejsou) udržovala přehled a nebylo tak těžké pořídit si omalovánky a začít vybarvovat. Takhle jsem vybarvila několikery mandaly a omalovánky Cizinka. Pak jsem, v dobách, kdy jsem ležela doma s nemohoucí nohou, započala Mudlovské omalovánky. Vypadalo to s nimi nadějně, ale pak přišel květen, tak nějak nový životní styl a na omalovánky na poličce se začalo prášit. Během roku jsem sice ještě několik stránek vybarvila, ale už mě to ani nebaví, protože to dělám převážně s pocitem "musím, měla bych", ne pro radost. Tímto článkem tak možná na nějakou dobu sérii omalovánek a "kreativní činnosti v oboru kreslení" ukončuji, minimálně do léta, kdy se snad pustím do Čurbesu, konečně znovu. Nechť se ta polovina vybarveného z Mudlovských omalovánek líbí. :)




Mudlovské omalovánky na mě zpočátku působily úžasně, ale brzy jsem zjistila, že mi nevyhovují ani zdaleka tolik jako mandaly. Jednak - měli byste počítat s tím, že s fixami nepochodíte, protože papír je takový ten propíjecí. Druhak, nemůžete si dělat tak úplně, co chcete, protože víte, jak mají ukázky z filmů nebo předměty nebo postavy nebo tvorové vypadat, takže kreativitu až tak nerozvíjíte. A pak vás taky stresuje to, když to vlastně vůbec nevypadá jako Hermiona nebo Hagrid. :D 

Jak se máte v těchto jarních dnech vy? Co vy a omalovánky? 

PS: Prosím, držte zítra mně a mému týmu (nevím, jestli je můj, ale chápete :D) palce, budeme se účastnit dějepisné soutěže, na kterou se sice celý březen průběžně připravuji, ale v níž si moc nevěřím. I vám přeji jen to nejlepší a hodně radosti!

Vlasta

Komentáře

  1. Je to krásný. Jsi dobrá, žes to dala. Mně by se tyhle omalovánky vybarvovaly špatně, právě proto, že to jsou konkrétní lidi a věci. Vlastně by mě to stresovalo. A vybodla bych se na to, na rozdíl od tebe. Já mám nejradši mandaly a kytky. A až budu mít volno, určitě si zase budu vybarvovat. Měla bych číst, ale to nevydržím moc dlouho v kuse.
    Budu ti držet palce, ale taky tomu týmu z naší školy, kde jsem původně měla být já. A ty mně drž taky zítra palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti budu držet palce, ať máte šťastný let a ať se projev vydaří. :)
      Však mě to taky nakonec už stresovalo. Nerada maluju něco, co musí nějak konkrétně vypadat, třeba člověk jako člověk a kytka jako kytka a tak. To se u mandal nemusí a proto jsou fajn. :D

      Vymazat
  2. Jéé, máš to krásně vybarvené! Akorát - čí je ta korunka u fénixe? :D Že by to bylo dílo mladší sestřičky? :)

    HP omalovánky mám doma dvoje, ale momentálně mě spíše baví vybarvovat andílky a víly :) A máš pravdu, že je asi lepší, když si motivy můžeš vybarvovat podle vlastní fantazie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to má na svědomí sestřička. :D Nestihla jsem ji včas zarazit. :D

      Vymazat
  3. Krásný! Mě boom omalovánek minul, ale zase se realizuju jinde :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky