Jsem

Jsem holka, která
nemá pentle ve vlasech,
nenosí sukně.


Jsem možná hloupá
když se nesnažím chápat
úplně všechno.

Jsem hašteřivá,
stačí malá záminka
a rozohním se.

Jsem hysterická,
bojím se pocitu, že
mi někam zmizíš.

Umím být hrubá,
mou nejsilnější zbraní
jsou ostrá slova.

Nejsem hektická,
jenom nestíhám plnit
všechny své plány.

Prý jsem hubatá,
a že to není slušné,
mi moc nevadí.

Jsem hrdá na to,
že ač nedokonalá,
jsem sama sebou

To jsem se tak jednou v noci probudila a začala jsem vymýšlet přídavná jména začínající na H, která by mě mohla charakterizovat. Našla jsem jich jen pár, ale na pozdější sepsání těchto haiku to stačilo. 

Pěkné Velikonoce přeji! :)

Komentáře

  1. To je kouzelný. :) Jseš prostě hrozně skvělá. A v neposlední řadě hezká. Když už jsme u těch přídavných jmen na H.
    To čtvrté haiku sice není určeno mně - ale určitě ti nikdy nezmizím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to líbí, bezva spontánní nápad. Ostatně ty bývají nejlepší. :)
    Taky jsi moc Hodná, kdybys to ještě chtěla doplnit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné. :)
    K té hezké se připojuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Júj, to je super! Nie je nič lepšie ako sa v noci zobudiť s obrovskou inšpiráciou a kým to nedáš na papier, tak spánok nepríde...to poznám :D Naozaj skvelý nápad a veľmi dobre sa to čítalo♥ Si talent, to sa jednoducho nezaprie ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrubost mi k tobě moc nesedí, z blogu působíš tak jemně... první zdání možná klame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se tuhle vlastnost potlačovat, ale je tam. :) Bohužel.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky