Being in love

Jen básnička pro školní potřeby mé sestry. Nic v tom nehledejte, byť se v tom dá nalézt všechno. A nekoukejte na chyby, určitě tam jsou.



I am lying, almost midnight
Loneliness's surrounding me.
I need you to turn on the light
So I have a hope to see.

I am starving, nearly breathless
Nothing but you can change it
You're the only thing that makes sense
You're the only thing I need.

I am thinking, you're in my head
You are a part of my life
With you happy, without you sad
You just make everything right.

I am dreaming, you are my dream
I'll never stop loving you
No matter how foolish I seem
I love you and that is true.

Komentáře

  1. Z toho odkapává cukr! Ale je to pěkný, to nejspíš jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Má to skvělý rytmus, ale na mě je to moc přeslazená poezie - tedy aspoň takovou neumím psát, číst ano :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anglický básničky jsou zlo - nikdy mi nezní tak dobře jako ty české. :D
    Hezká je. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  4. Já proti sladkým básničkám nic nemám, i když je pravda, že by se mi asi lépe četly být v nějaké více lásce otevřené náladě. :D
    Nicméně, tvé dílko se mi moc líbí a obdivuji že dokážeš takhle krásně rýmovat v angličtině, mně to obvykle nejde ani v rodném jazyce. :D
    A taky mám zase pocit, že by to byla bezva písnička. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, když jsem to psala, třeštila mi hlava a pochrupování Modrého mi spíš lezlo na nervy, protože mi zalehl peřinu. Ale jinak chápu. :D

      Děkuji.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky