sobota 5. listopadu 2016

Fotočlánek v barvách podzimu

Fotek se mi v počítači za ty tři poslední měsíce nashromáždilo hodně, takže fotočlánku jsem se nemohla déle vyhýbat. Plánů, o čem napsat, mám teď docela dost, některé články pro vás budou možná zajímavější než jiné, ale to teď nechme stranou. Nechť se vám fotky s minimálním slovním komentářem líbí!
Ještě ze Dne nepřečtených knih. PS: Bídniky mám pořád rozečtené.
Bětuška měla čtvrté narozeniny...
Dostala jsem od Iris řetízek. Kompas. :)
Á, to už je osmadvacátý říjen na Staromáku!

Tak, to by bylo. Fotky jsou od nás z vesnice, ale také z Prahy, Lidic a Liberce. Děkuji Iris za spoustu fotopodnětů a vám, že jste došli až sem. 
Máte rádi podzim? Byli jste v Lidicích? Jak jste strávili podzimní prázdniny? A jak státní svátek? 

Pěkné zbytky zářivých barev přeji! :)

33 komentářů:

  1. Některé fotografie jsou fakt nádherné. Děkuji za inspiraci. Já poslední dobou chtěla pořád něco fotit, ale vždycky jsem nakonec nechala fotoaparát doma a mobil byl vybitý. Holt se tahám s jinými "věcmi"...
    Podzim se mi letos hodně líbí a jsem nešťastná, když se jeden den náhodou nedostanu na procházku. :-) Prázdniny a svátky se mě momentálně moc netýkají - někdo by řekl, že mám volno pořád, ale já to vidím spíš přesně naopak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) No jo, taky se mi stává, že zapomínám telefon. :D

      Vymazat
  2. No, a teď čekej, kdo tě zhejtuje za ten nápis "Uprchlíci, vítejte." :D Já to pochopitelně nebudu.
    Fotky jsou krásný, až na ty, na kterejch jsem já (ale tak nějak mě potěšilo, žes je vyhodnotila jako hodné fotočlánku). Ten památník v Lidicích je fakt velkolepý, nikdy jsem ho naživo neviděla, ale možná se tam někdy při nějaké příležitosti dostanu - přece jen to není úplně typické místo pro výlet.
    V tvém podání se mi podzim líbí. Stejně jako zima, jaro a léto.
    Co se mě týče, vlastně skoro vše tušíš - že to všechno je zatím až nějak moc dobrý a nesmí se to zakřiknout.
    Tobě taky přeji hezký zbytek podzimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že víme, kdo by mohl. Ale já to tam přece nenapsala. Nebo jsem to raději měla zdůraznit? :D
      Do Lidic bychom se taky mohly podívat, ach jo, máme nějak hodně plánů na to, že jsem taková neakční. :D
      Tak ať je to pořád dobrý! :)

      Vymazat
  3. Miluju podzim! Fotim teďka denně pořád něco, až si říkám, že to je trapný, protože mám 20 verzí jedný fotky pořád dokola :D. Pomalu už se začínám těšit na zimu a vánoční výzdobu, ať mám zase nový téma k zpracování. Jinak ty máš fotky teda nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, trapné to není, taky se mi to stává. :D
      Já to s vánoční výzdobou nikdy tolik nehrotím, ale na sníh se těším, to zas jo. :)

      Vymazat
  4. Páni, nádherné fotky, některé jsou úplně dokonalé :) Vážně krásně fotíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny ty fotografie jsou nádherné! Má to krásnou atmosféru. :) Taky se mi líbí, jak máte s Iris stejná trička, vytvořily jste si z toho pěknou tradici. :)
    Zrovna také budu psát podobný fotočlánek, o státním svátku jsem byla totiž s kamarádkou na Vyšehradě. :)
    A v Lidicích jsem byla myslím nejméně dvakrát, ku příležitosti výtvarné soutěže s naší ZUŠkou, právě v té galerii, co máš na poslední fotografii. A také jsem to tam procházeli, byli jsme i v muzeu. Pamatuji si, že se mi to tam dost líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, akorát to mé tričko se nějak v pračce sloupalo. :/ Ale jinak je to naše pěkná tradice, to máš pravdu. :D
      Článek už jsem sice četla, ale to je fuk.
      V té galerii jsem taky kdysi byla, třeba jsme se tam při té stejné příležitosti potkaly. :D

      Vymazat
  6. Úžasný článek! Tvé fotky jsou naprosto dechberoucí, nechceš se fotografováním živit? :) Moc se mi líbí, co všechno ,,všedního" jsi dokázala na fotografii přeměnit v něco jedinečného a originálního. A ten kontrast mezi fotkami! Třeba mezi fotkou Uprchlíci vítejte a hned po ní ostnatý drát. Prostě paráda, máš obrovský talent :) A Tobě i Iris to velice sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, asi by to nedělalo dobrotu, jen občas mám dobré foto nápady. :)
      Ale moc děkuju! :3

      Vymazat
  7. Panejo! Až teď jsem si uvědomila, že český podzim je úplně jiný než japonský. Zatímco ten český je už odpočátku spíš melancholicky krásný, ten japonský je velmi jásavý a vůbec na mě melancholicky nepůsobí. Jste také trochu napřed :-) U nás ještě listí nepadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se na nějaké fotky z toho japonského a páni, to musí být fakt něco! :) To jsem zvědavá, kdy na tebe přijde nějaký první splín (ne že bych ti ho přála. ;))

      Vymazat
    2. Teďko pár dní zpátky jsem ráno poprvé vykročila do mlhy - a to konečně začalo trochu působit mírně melancholicky. Spíše ale tajemně a mysteriózně. Nevím nevím, ale podzim tady v Kansai je prostě takový nějaký podezřele rozjásaný. Pokud to ovšem není tím, že já jsem po většinu času rozjásaná :-) Co mě ale permanentně dojímá, je všudypřítomný pohled na prázdná rýžoviště a naopak ovocné stromy prohýbající se ztěžka pod plody. Jsem tu holt na vystrkově v horách :-)
      Ona ta správná splínová atmosféra přijde řekla bych, až začne listí opadávat. Zatím ale je přes den velmi teplo (zato v noci se celá kolej otřásá drkotáním zubů).

      Vymazat
  8. Krásné fotky, musím se taky někdy vypravit ven s foťákem, než mi podzim uteče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla, šup, šup, už sprintuje pryč. :D

      Vymazat
  9. Já nejspíš nikdy nepřestanu obdivovat lidi, kteří umí dobře fotit - a pro tolik hezkých fotek mi došla slova :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty přece taky umíš hezky fotit. :P :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky, podzim je nejkrásnější období. Jé, máš stejný hrneček se sovičkou, jako já, jen ta moje sova je modrá. A Bídníky miluju, doufám, že se ti budou taky líbit :) Iris má parádní tašku! :D Moc se mi líbí tvůj modrý kabát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, a to chci tyhle hrnečky (modrý a zelený) pořídit mně a Modrému k Vánocům. :D :) Tenhle jsem kdysi dostala od kamarádky. :)
      Díky za komentář! :)

      Vymazat
  11. Jůůů, podzim, šípky a dýně! A také ozubené dráty (mám pro ně nepochopitelnou slabost, stejně jako pro elektrické vedení, kdo ví :D). A je neuvěřitelné, jak tvoje sestra roste, pamatuji si fotky, kde byla mnohem menší a tak, je neuvěřitelné, jak to letí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektrické vedení :D
      No jo, já jsem tuhle narazila na fotky, kdy je to ještě taková malá bezzubá koulička :D

      Vymazat
  12. Moc krásné fotky, stopy tvých procházek a vidění světa kolem sebe.
    Moc se mi líbí vaše společná fotka s Bětuškou - vy jste, jako byste si z oka vypadly. Nikdo nemůže pochybovat, že jste sestřičky!
    Taky se mi líbí malé detaily, jako Neviditelná výstavka, zajímavé sochy, krásná fotka tebe a Iris (ta holka taky kvete do krásy, stejně jako ty), moc se mi líbí ty fotky s listem a květem. Krásé večerní záběry, zkrátka, pastva pro oko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No jo, jsme si fakt docela podobné, zvlášť podle fotek z mého dětství. :)
      Kveteme s podzimem. :)

      Vymazat
  13. Prekrásne fotky♥^.^♥ Poväčšina má profesionálny nádych ;)) Fakt sa vydarili a to mi pripomína, aby som sa konečne rozhýbala a aj ja pridala podobný článok s nádychom jesene, pokým mi neujde :D Maj sa krásne ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě přidej, moc se na něj těším, tvoje fotky mě vždycky nadchnou! :)

      Vymazat
  14. Má cenu opakovat, že fotíš čím dál tím líp? :)
    Moc ráda jsem zas k tobě nakoukla :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má cenu opakovat, že jsi fotografka lichotnice? :) ;)

      Vymazat
  15. Moc hezké fotky. Některé jsou smutné, ale to už k životu patří. Já sama mám ty nejsmutnější fotky z Osvětimi. Tehdy byl navíc hodně barevný podzim a bylo až nepatřičné, jak vesele vypadalo listí.
    Jinak je krásné, jak jste si se sestrou podobné :) máte úplně totožný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, prostě podzim, má dvě tváře. :)
      Do Osvětimi bych se někdy chtěla podívat, byť je to možná trochu morbidní. :)
      Děkujeme! :)

      Vymazat
  16. Nádherné fotky jesene. Ja milujem jeseň. Je to presne to pravé obdobie na čítanie kníh a vylihovanie v posteli, v perinách s čajom či kávou a dobrou knihou. Jesenné farby (a jarné) sú tie najkrajšie farby prírody. :)

    http://elizsilence.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně na tohle to období je! :3 :D

      Vymazat