Emoce

15.11.2016

Sedím tiše v davu.
Podepřenou hlavu
upírám na stěnu,
přemýšlím pro změnu,
jaké to asi je,
jestliže přežije
duše bez emocí?

Duše bez emocí,
jaký to je pocit
Probouzet se sama?
Samota hned zrána
poznamená mysl.
Jaký to má smysl?
Sedím tiše v davu.

Napsáno jednou ve škole, myslím, že jsme měli nějakou přednášku nebo tak. Dopsáno nedávno. Nevím, jestli je to konkrétní nebo abstraktní básnička, smysl zřejmě dávají věty nezávisle na sobě nebo dohromady jen mně... Nebo ne? 

(S)mějte se a napište, co jste dělali 17.listopadu.

Komentáře

  1. Nádherná báseň. Ktovie, čo by z nás bolo bez emócií. 17. novembra som trávila čas s blízkymi, pretože to je azda to najdôležitejšie. Počúvala som s mamkou hudbu pričom ona štrikovala a ja písala na blog. A medzi tým sme sa rozprávali o všetkom a zároveň o ničom. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že v tom vidím asi něco úplně jiného ne ty, ale stejně se mi to líbí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že taky sedím tiše v davu. Je to moc hezké - a nějak mě nenapadají další slova, kterým bych vyjádřila to pomyslné něco, co se vznáší ve vzduchu.
    Co se týče 17. listopadu... svátek jsem příliš nevnímala, protože jsem měla závěrečné taneční :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
  4. Duše bez emocí... no, když je to bez emocí, není to vůbec žádný pocit. Mluvím z vlastní zkušenosti.
    Moc se mi líbí, jak ta básnička hezky plyne. Jako by se ti snadno psala, což je právě to, čeho by se mělo při psaní docílit. Je to super. Aspoň k něčemu ty přednášky jsou.

    OdpovědětVymazat
  5. 17. listopadu jsem byla v Praze. Ale místo oslav a demonstrací jsme byli v hospodě :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je náhodou pěkná myšlenka ... nebo spíš smutná, ale pěkně podaná. Přežije duše bez emocí? No člověk ano, ale duše ....? Moc dobře napsané.

    OdpovědětVymazat
  7. Dává mi to smysl dokonale, jako kdyby to někdy vyjadřovalo i mé pocity... :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky