pondělí 12. září 2016

The Battle

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. So be kind. Always.

*
(S)nová výzva
2.1.2016 - 2.1.2017
forma: kresba/malba
téma: The Battle Song

Když jsme s Iris vymýšlely úkoly do projektu, souhlasila jsem s přidáním kreslící formy spíš proto, abychom ten výčet měly kompletní a bohatší. Věděla jsem však, že to pro mě nebude jednoduché, a taky že ano. V průběhu uplynulých měsíců jsem se pokoušela mnohokrát graficky zpracovat některé z témat, leč bez úspěchu. Nedávno jsem na hodině výtvarky objevila pár starých prací a napadlo mě, že se mi pro použití do (S)nové výzvy docela hodí. Jedna se o strom kreslený tuší, pozadí a apokalyptický prvek mají na svědomí mé tempery. Není to nic extra, ale díky jednoduchosti to vypadá celkem přijatelně. Doplněno skladbou a citátem se to dá považovat za plnohodnotný příspěvek do výzvy, doufám. 

Přeji krásné dny bez bojů o dobrou známku z matematiky! :)

14 komentářů:

  1. Je to moc pěkný. A všichni ti to budou chválit, uvidíš. (Rozhodně víc než to moje, to se vsadím.) :)
    Ten apokalyptický prvek mi připomíná spíš podzim. Což je v mých očích taky takový malý konec světa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevsázej se, není to podstatné. ;) A jestli mi to někdo pochválí, tak spíš proto, že nebude vědět, co k tomu napsat. :)

      Vymazat
  2. Mě se tvůj výtvor moc líbí, a i když původně nejspíš nebyl tvořen pro tuhle příležitost, dokonale zadané téma vystihuje - aspoň podle mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázek je krásný, ale co se mě osobně dotklo ještě mnohem více, je ten citát. Dp toho jsem se opravdu zamilovala <3

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu moc hezké. Vždy lidem s talentem pro kreslení a malování musím závidět, sama pořád maluji jako malé dítě. Tohle je opravdu moc povedené, přiznám se, že něco takového bych si klidně pověsila na zeď.

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, je to fakt pěkné! :) Líbí se mi to nejenom vzhledově, ale i jako koncept. Sama s výtvarným úkolem trochu bojuji, takže musím náležitě ocenit to, jak to všechno k sobě sedí ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Strom je krásný! A soundtrack z Narnie, ten nemůže nikdy zklamat! :) Jsem opravdu moc ráda, že o dobrou známku z matiky už hodně let nemusím bojovat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to naprosto úžasně! :3 Hrozně ráda obdivuji kresby na jiných blozích a na ten tvůj jsem narazila náhodou a už sis mě získala. :D Chtěla bych mít u sebe někoho výtvarně nadaného, abych ho mohla zneužít a přivlastnit si nějaké kresby na zarámování do pokoje. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je to nádherné. Mne sa nikdy nepodarí namaľovať alebo nakresliť pekný strom. :D Ale ten tvoj vyzerá krásne a celkovo to pôsobí veľmi pekne ako na jeseň.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s komentářem nade mnou, fakt úža strom, mně nikdy moc nešly. :)
    A krásně to splňuje zadání a doplňuje Battle song. Má to hezkou atmosféru. :)
    Jak asi víš, já se na malování dost těšila a vlastně stále těším, protože pořád nejsem schopná něco stvořit :D Ale snad to přijde. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Stromy jsou peklo! Stejně tak jako portréty a tak (a že bych o tom měla něco vědět, když už sedmým rokem chodím malovat).
    Mně se to moc líbí, protože já zbožňuju podzim a hlavně ty podzimní barvičky, takže za mě určitě super!

    OdpovědětVymazat
  11. Tu výzvu vlastně neznám, ale tenhle příspěvek mě přímo ponouká k tomu, abych zjistila, o co jde.
    Mimochodem výtvor zcela úžasný a tuto konkrétní skladbu z Narnie přímo zbožňuji!

    OdpovědětVymazat
  12. Co je battle, jen tuším, ale ten strom se mi líbí. Klidně ho můžeš zarámovat a dát na zeď, je to vážně pěkný obrázek.

    OdpovědětVymazat