Fotočlánek

Tentokrát zveřejňuji fotočlánek a nejsem si příliš jistá, jaké přídavné jméno do nadpisu vložit. Co vlastně charakterizuje ty dva měsíce na fotkách a zároveň dva měsíce mého života? Raději se odprostím od dlouhých přívlastků a ponechám v titulku jen to jedno, naprosto odpovídající podstatné jméno. Přeji příjemnou prohlídku.


Normálně bych si nějaké auto nefotila, ale tohle bylo fakt velké (všimněte si řidiče) a fotka vyšla docela dobře.
Praha, Střelecký ostrov
Pohled na Ústí nad Labem z Vrkoče
Doksy u Máchova jezera
To nepózuje, jen pije a já ho nenápadně fotím :D Jsem mrcha.

Pro dnešek je to vše. Více fotek než slov. Do konce měsíce už mě čeká jen práce a snad zbyde trocha času na psaní a čtení a tak. Začala jsem s knížkou Čurbes od Kerri Smith, docela mě to baví a až se do toho trochu víc ponořím a vyplním pár úkolů, určitě udělám novou sérii kreativních článků typu Destrukční deník. :)

(S)mějte se!

Komentáře

  1. Opět úžasné fotky. Nádherně fotíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky přírody mají vždy něco do sebe, mám je zcela sobecky ráda, protože se skrze ně vždy pozitivně naladím a zlepším si náladu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na tenhle článek tak těšila. :) Jak víš, mám tendenci taky takové publikovat, možná dokonce častěji, než by to bylo vhodné. :D
    Strašně moc se mi tvé fotky líbí! Všechny ty západy slunce! To jediné stéblo s vodou v pozadí, taška s plackami, čmeláci, fotka v brýlích! A máš moc pěkné fotky lesa, mně obvykle nejde vyfotit tak, aby to ve výsledku vypadalo aspoň přiměřeně dobře. :)
    A na nové kreativní články se moc těším, to mě hrozně baví (ačkoli sama v mé Tohle není kniha moc nepokračuji). :)
    Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci víc fotek, prosím! :)
    A úplně nejlepší je lehhce zničený oblouk ve zdi. Ten jsem si prostě zamilovala.
    Krásný prázdniny! :*
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné fotky, jen kdyby je ten můj extra rychlý počítač nenačítal asi dva roky :D
    Užívej léta <3

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky to svědčí o parádních prázdninách :-))
    Mimochodem to nákladní auto je "dempr" a tohle byl možná ten nejmenší co existuje, můj otec pracuje u firmy, která tyhle potvory vyrábí a sestavuje.. vykrádají se x/ s tím například diamantové doly v Africe...je to tak velké, že ten malej by se do korby toho brovského vlezl 20x

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! :) Jsi prostě umělec :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně letní, voňavý... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný vhled do tvého léta. A doufám že s tebou také něco nafotím. :) Už se těším, až uvidím Čurbes.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, máš spoustu skvělých zážitků!

    OdpovědětVymazat
  11. Vždycky, když si prohlížím tvoje fotky, musím je chválit - ono to ani jinak nejde.
    Tentokrát se mi asi nejvíc líbí ty kousky s červánky :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  12. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchodujte kdekoliv Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky