Omalovánky z Tigeru

To jsme takhle v březnu s Iris prolézaly Tiger - takový ten obchod, co se podobá malé verzi Ikea, akorát zde najdete ještě víc roztomilých, bláznivých a naprosto zbytečných předmětů a věciček. A právě odsud jsem si za pár korun odnesla malý sešit plný mandal, jednoduchých na vybarvení, aspoň na první pohled to vypadalo, že se s nimi moc dlouho patlat nebudu. A vidíte - je červenec a já jsem před pár dny teprve dokončila práci, zavřela poslední fixu a prohlédla si vybarvený komplet. Tak to mám totiž nejradši - hotovo. 



Předem se omlouvám, pokud se některé fotky zobrazují špatně, jsou trochu nezaostřené nebo špatně barevné. Při focení takových stejných objektů se mi občas stane, že nejsem tak pečlivá. :) 



To je pro dnešek vše. Jak se vám mandaly líbí? A jaké jsou vaše oblíbené vzory a barevné kombinace?

Příště se můžete těšit na fotky z výletů po Česku a snad zase na nějakou tvorbu. (S)mějte se a užívejte prázdniny!

Komentáře

  1. Jé, krása krásoucí! :) Těším se na další várku omalovánek od tebe, jsi hrozně rychlá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásný. A předpokládám že se dobře vybarvovaly (tím, že jsou takový malý). Já mám taky mandaly z Tigeru, už hodně dlouho, s některé tam jsou stejné jako v tomhle sešítku. Tak je zajímavé vidět, jak jsem je pořešila já a jak ty.
    Hrozně se mi líbí ta předposlední, a taky všechny, kam jsi dala duhové barvy. :)
    Já svoje mandaly teď dokončují, převážně fixy, a nejspíš z nich také udělám článek, takže taky budeš moct případně porovnat pojetí.
    Takže, ještě jednou, jsou skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle sešítek jsem koupila kamarádce. Samotnou mě ale moc nezaujal, protože mám raději menší plochy k vybarvování. Úplně nejvíc se mi líbí ty tři poslední. :-)
    .
    Užívej výletění, já si užívám tvé fotky na Instagramu. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný. Jako kaleidoskop, co jsem jako malá vlastnila :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc, moc, moc hezké. :) nejraději mám tu tyrkysovou verzi. :))
    A Tiger je můj nejoblíbenější obchod. Sice plných nepotřebných věcí, které ale nutně doma potřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, já mám pořád jen jedny omalovánky, které jsme si koupila před dost dlouhou dobou, ale zatím jsem vybarvila jen pár mandal.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si vždycky říkám, že Tiger je prostě Ikea, akorát celá přes dekorace. :D je to tam boží, nedávno jsem tam koukala na razítka, která nutně musím mít. Jenom nevím, jestli si je vůbec stihnu koupit, než je stáhnou z trhu, protože já když se dostanu do Tigeru, tak je to mimořádná událost. :D
    Tvé mandaly jsou moc krásné! Moc se mi líbí ta osmá (taková vínová), potom ta hnědo-červeno-béžová a stejně jako Iris se mi hrozně líbí ta předposlední. Ale dohromady je to opravdu nádhera. :)
    Já poslední dobou přemýšlím o koupi nějakých omalovánek, co by nebyly jenom mandaly nebo vzory. Něco víc určitého. A nejlíp s Alenkou v říši divů. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc povedené mandaly. Nejvíc se mi asi líbí ta první nebo ta devátá od konce. Taky ráda vybarvuju mandaly.
    Ps: To jsem já, Bezejmenná změnila jsem blog a přezdívku.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, Tiger! Milion chujovinek a hlavně slaná finská lékořice, která je prostě nejvíc a na které jsem už několik let závislá, bez ní by to prostě nešlo! :D
    A nějaké takové omalovánky jsem si pořídila pár měsíců zpátky v Levných knihách, také takový malý formát a za pár kaček, možná je tam ještě mají. Ideální na cesty, když je člověk prostě jen hodí do batůžku. ^^

    OdpovědětVymazat
  10. Mandaly jsou naprosto skvělá a i já mám doma jeden sešitek těchto krásných omalovánek. Bohužel jsem te%d neměla moc času, takže doufám, že se k nim zase vrátím!

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, je vidět, že jsi šikovná, já bych s omalovánkami asi neměla trpělivost, protože jsem ten typ člověka, co musí mít všechno nějak rychle. :D Dobrá volba barev, je to takové veselé. Nejvíce se mi líbí asi ta 13 s "bublinami". :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som týmto omalovánkam vôbec nepodlahla, ale tieto sú nádherné! :) Hlavne posledné tri :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou krásný! :) Sice taky neomalovávám, ale tyhle vypadají fajn, hlavně tím menším formátem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, vypadá to moc krásně. Já mám troje omalovánky, ale ani jedny jsem zatím nedokončila. Ale mám to v plánu, to zase jo - jen jsou docela silné, takže to asi bude trvat. A nemám mandaly, ale různá zvířátka.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky