pondělí 13. června 2016

Kdybych byla

Kdybych byla v menší časové tísni, napsala bych už před pár dny. Kdybych byla schopna najít správná slova pro vyjádření všech těch emocí, radosti i zklamání z posledních týdnů, dávno by tu visel článek ze života. Kdybych byla navzdory událostem stejná, měla bych možná ještě kamarádky, ale přišla bych o něco jedinečného. A kdybych nebyla tak ukecaná, nechala bych si tohle ještě nějakou chvíli pro sebe a zveřejnila pouze odpovědi tagu Kdybych byla.



Kdybych byla ovocem, byla bych jahoda
Kdybych byla zeleninou, byla bych vodní meloun
Kdybych byla barvou, byla bych tyrkysově modrá
Kdybych byla zvířetem, byla bych předoucí kočka
Kdybych byla knihou, byla bych oblíbená, leč trochu opomíjená společnice
Kdybych byla kusem oděvu, byla bych velkým bílým tričkem
Kdybych byla šperkem, byla bych obraceč času (funkční, samozřejmě)
Kdybych byla věcí, byla bych zpola vypsaná fixa
Kdybych byla dopravním prostředkem, byla bych vlak
Kdybych byla živlem, byla bych voda
Kdybych byla stromem, byla bych bříza
Kdybych byla zmrzlinou, byla bych borůvková
Kdybych byla člověkem, byla bych žena
Kdybych byla planetou, byla bych Venuše
Kdybych byla hmyzem, byla bych včela medonosná
Kdybych byla písničkou, byla bych Das Beste
Kdybych byla filmem, byla bych kulisou jiných příběhů
Kdybych byla ročním obdobím, byla bych rozkvetlé jaro
Kdybych byla květinou, byla bych sedmikráska
Kdybych byla kresleným seriálem, byla bych X-Men: Evolution
Kdybych byla místností, byla bych prostorná
Kdybych byla dárkem, byla bych praktická
Kdybych byla vzpomínkou, byla bych živá
Kdybych byla městem, byla bych neklidná
Kdybych byla smyslem, byla bych chuť
Kdybych byla hrou, byla bych vycpávkou na žal
Kdybych byla sladkostí, byla bych perníkové srdce
Kdybych byla denní dobou, byla bych časné ráno
Kdybych byla částí těla, byla bych citlivá
Kdybych byla chutí, byla bych neodolatelná
Kdybych byla sportem, byla bych plavání
Kdybych byla vůní, byla bych živočišná
Kdybych byla měsícem, byla bych červen
Kdybych byla hračkou, byla bych pro dospělé
Kdybych byla látkou, byla bych kapalná
Kdybych byla otázkou, byla bych nevyřčená
Kdybych byla odpovědí, byla bych upřímná
Kdybych byla slovem, byla bych spontánní
Kdybych byla počasím, byla bych chvílí před bouří
Kdybych byla dnem, byla bych pomíjivá
Kdybych byla školním předmětem, byla bych němčina
Kdybych byla ženským jménem, byla bych Laura
Kdybych byla pozdravem, byla bych Guten Morgen
Kdybych byla nábytkem, byla bych postel
Kdybych byla myšlenkou, byla bych nepolapitelná
Kdybych byla citem, byla bych vášnivost
Kdybych byla pohádkovou bytostí, byla bych ošklivé káčátko
Kdybych byla animovanou postavou, byla bych Dori
Kdybych byla jídlem, byla bych kebab
Kdybych byla nápojem, byla bych džus
Kdybych byla sama sebou, byla bych pampelišková

Kdybyste chtěli vysvětlit některou z odpovědí, ptejte se.

14 komentářů:

  1. Tenhle tag jsem doposud neznala,ale je super:) přemýšlím že bych ho taky napsala. Tvoje odpovědi jsou nápadité,neobyčejné :) pěkný článek
    -essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle tag jsem doposud neznala,ale je super:) přemýšlím že bych ho taky napsala. Tvoje odpovědi jsou nápadité,neobyčejné :) pěkný článek
    -essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ačkoliv spousta z odpovědí tak úplně nedává smysl, tenhle článek s sebou nese přímo hmatatelnou atmosféru a nevím proč, ale celá jsem se z toho rozesmutněla. Neber to špatně, naopak - tak hezky se to četlo, že jsem se sama musela zamyslet...

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, nechtěla jsem tě rozesmutnit... :)

      Vymazat
  4. Je to krásné. Vlastně si tě jako většinu z těchto položek dovedu představit. Jako předoucí kočku. (Tou jsi mě potěšila, mimochodem. Nečekala jsem zrovna kočku.) A myslíš Dori z Hledá se Nemo? Nebo nějakou jinou Dori?
    Nerozesmutnilo mě to. Mělo by? A smysl mi ty věci dávají, ale hlavní je, že dávají smysl tobě, protože to jsou tvé věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Dori z Hledá se Nemo. :) Bláznivá modrá ryba. :D
      Proč jsi nečekala kočku? :)

      Vymazat
  5. Tak tenhle tag jsem ještě v životě neviděla, ale je náááprosto úúžasný - obzvlášť tedy v tvém podání. Jsi tak neuvěřitelně vtipná a inteligentní, fakt mě jako člověk hrozně bavíš a moc ráda bych tě jednou poznala osobně :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi mě tam překvapila ta hračka pro dospělé... :-) Ale možnás' to myslela jinak, možná jsem jen příliš úchylná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi první. :D Nemyslela jsem to vlastně vůbec nijak konkrétně, nepředstavuj si nic z toho, co si představuješ. :D

      Vymazat
  7. Myslím, že to na tebe sedí - aspoň to, co si s tebou dokážu asociovat... Ale ten kebab? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je to bezva TAG, snad nevadí, když si ho taky půjčím, ráda se definuji. :D
    A taky mě zaráží ten kebab, vůbec by mě to nenapadlo, ovšem proč ne, že? ;)
    A taky jsem trochu Dori :D A ještě bych se s tebou shodla s tím plaváním, to bylo první, co mě napadlo.
    Jinak tak obecně - něco z toho mi na tebe dokonale sedí, něco jsem čekala a něco bylo překvapením. Celkově je to hrozně zajímavý a moc se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi, copak jste nikdy neměli chuť na kebab? Je v tom maso a zelenina a mňam. :D
      Určitě to taky vyplň. ;)

      Vymazat
  9. Fredy Kruger


    " Kdybych měl barvou být, tak ať je modrá !!"
    natřel bych každého, celý by zmodral ! "

    ... sprejer Šukk hovoří : " Modrá je dobrá !"

    " Nemusí člověk být nižádný vědec,
    by nepoznal, že kreslí kosočtverec !!"
    ... dí strážník k druhému strážníku....

    " Zatýkáme vás ! mladíku!
    ... dej sem sprej ! jen se moc nerychtuj,
    abych tě pendrekem nepích !!

    STŮJ !!!"

    ... hoch strážníkům nastříkal do xichtů !
    prchajíc, - do davu lidí se vmísil,
    ... honěn je modrými policisty !

    OdpovědětVymazat
  10. Vlastně je to vypovídající tag. Máš ráda tyrkysovou, borůvkovou, prostor a čistotu a jsi sedmikráska pampelišková. Pěkný tag a v tvém provedení pěkný nadvakrát.

    OdpovědětVymazat