středa 25. května 2016

Pozitivní fotočlánek

Protože jarní jsem přidávala loni a optimistický si schovávám na ještě lepší časy. Od zimy nás dělí už moře času, svět zezelenal a nevím jak vás, ale mě to slunce opravdu nabíjí. Když se ráno probudíte, otevřete si okno, když se večer zapomenete a domů se vracíte po deváté. (Což se v mém případě nestává moc často, když jsem jen tak na toulkách po okolí a ne na nějakém výletě.) Doufám, že dnešní kopou fotek vás neunavím, že se třeba ten nádech pozitivity a něčeho nového odrazí i ve vás. 



Ze Světa knihy, s Iris.
S B. číslo jedna
Tvá blízkost mi působí bolest, protože když jsme spolu, vidím v nás prostě víc. odkaz
Výzva Já obrazem
Z posledního zvonění, bordel po bonbónech a maturanti s vyučujícími
Náhodně pořízeno, jsem na to strašně hrdá. ♥ (The Perks of Being a Wallflower)
Babiččina Barunka prosí o kus žvance. :D ♥
Až na tu dvojitou bradu se mi tohle selfí děsně líbí. :D
S B. číslo dvě :)
Nemáš-li řasenku, nasaď si věneček. :D 
Tuhle fotku sem nedávám kvůli své "sexy postavě", ale kvůli svým křivým nohám, fascinuje mě to. :D
Jeden retard, baf. ;)
Wuá, hnědý vlasy!
A na závěr pokus o zachycení stejného momentu, stejné pózy, ale s jinými vlasy. Jako blondýna bych si sebe coby brunetku nedokázala představit. :D

A co vy a jaro? Fotíte? Jak se stavíte ke změnám? Jsou pozitivní? 
(S)mějte se a (pijte) čaj a džus! 

21 komentářů:

  1. Páni, máš opravdu nádherný fotky. Jsi skvělá fotografka. Klobouk dolů! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přenádherné fotky, mně taky jaro dokáže vždycky zvednout náladu a vykouzlit úsměv na tváři :) Svět je hned takový nějaký hezčí.
    Co to tam máš na té fotce za bichličku? :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shakespearovo DÍLO v překladu Martina Hilského, vydala Academia. :)

      Vymazat
  3. Spoustu fotek už jsem viděla na Instagramu, ale všechny jsou nádherné! Jinak jsem si tě donedávna jako brunetku taky představit nedokázala... A zrovna včera jsme měli na výtvarce minikurz fotografie, tak snad brzy přibude na blogu článek. Ještě před rokem bych ti odpřisáhla,že se ke změnám snažím stavět pozitivně, ale teď bych to vyjádřila jinak. změny nepřicházejí, změny jsou život a já je nepřijímám, já sama jsem teď momentálně taková změna, že by to jinak snad ani nešlo (aneb jak se zamotat ve vlastní větě :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, změna je život, někdy je to fajn, jindy ne, někdy se to prostě tak semele, ani to nepostřehneš. :D

      Vymazat
  4. Panečku, hnědovlasá Vlasta! To jest ovšem nezvyklé! Ale moc ti to sluší! :-) Velmi se těším, až tvou novou vizáž uvidím naživo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou věci :D No určitě uvidíš. :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, Vlasti!
    Hlavně ty západy slunce, ty ti jdou moc dobře! (Až moc dobře. :P)
    Hnědá je dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou opravdu úžasné! Taky bych chtěla umět tak krásně fotit... :)
    my-dream-world-and-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, hlavně ty z přírody :)
    Zajímavá volba knihy ten Kaplan, můžu se zeptat, proč zrovna tuto knihu čteš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem ji v rámci přípravy na dějepisnou olympiádu pro gymnázia, ale nakonec jsem se soutěže neúčasnila. Knížku jsem však přečetla. :)

      Vymazat
  8. Páni, no to je pěkný, jak ty vypadáš pomalu na každý fotce jinak, ale já na všech stejně (na těch, kde jsem, pochopitelně) :)
    Budu se opakovat, B je skvělá modelka a krásná holka. :) Selfie ze spoda se mi líbí, působí takovým secesním dojmem. (Já si jich takových kdysi pár vyfotila a vadilo mi na nich jen to, že je mi tam tak podivně vidět do nosu.)
    Vlčí máky zrovna vybarvuji v omalovánkách. Jsou moc pěkný.
    Já nefotím vůbec, jako, nafotím si sem tam nějaké fotky do článků, ale focením na různých událostech jsem hrozně spoutaná, mám pak pocit, že musím jen fotit a nesmím si to vůbec užívat. Takže focení pro mě je velké ne-e. :D
    Hnědé vlasy ti sluší, ale když ta blond na tobě vypadala tak moc dobře... :) i když na mém názoru nezáleží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že vlčí máky zveřejníš! :)
      Já už jsem skoro fotograf z povolání, už vidím i běžné věci přes hledáček. Je to nemoc a obdivuji v tomhle tvůj přístup. :D
      No jo, třeba si to zas někdy nabarvím, nebo si dám melíry nebo konce nebo tak :)

      Vymazat
  9. Krásné fotky, zvlášť se mi líbily uschlé šípky a duha v knížce. Všude ti to moc sluší (to tričko s ptáčky je skvělé!), myslím, že s tmavými vlasy i o trochu víc :) Užívej jara!

    OdpovědětVymazat
  10. Ó, krásne fotky ^.^ Pri niektorých som sa musela pozastaviť a vpíjať ich krásu o čosi dlhšie, ako napríklad tie makro fotky trávy, kvetov, či tie so západom slnka (skvelý nápad),alebo všetky s púpavou (tam kde držíš venček púpavy a usmievaš si naozaj nádherná♥...si veľká sympaťačka :D) Milujem tieto tvoje foto články, pretože v nich nájdem vždy fotky, ktoré ma ohúria a nápady, ktoré by ma nikdy nenapadli...si veľký talent ;)) Čo sa mňa týka, tak poctivo fotím, pretože jar milujem a hádam sa už konečne dopracujem aj k článku :D A istý pozitívny pocit sa odrazil z tvojich fotiek aj na mne ;)) Krásny deň ti prajem♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Doufám, že článek brzy zveřejníš! :D

      Vymazat
  11. Moc krásné fotky :) Opravdu jsem se pokochala, hlavně u těch z přírody :) Ať je i červen stejně skvělý měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jako vždy, když přidáš nějaký článek s fotkami, musím vyzdvihnout jejich kvalitu - ono je snadné se na to dívat, ale z vlastních zkušeností vím, že pořídit je, to je dost často hotové umění. Asi nejvíc se mi líbí ty se západem slunce a také musím poznamenat, že tobě jako osobě to na nich sluší :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je vážně ohromně pozitivní článek. Takový dobíjecí, fakt krása. :) Fotky se ti moc povedly. :)
    Moc se mi líbí všechny západy slunce, pózy, houpačky, kytičky, pampelišky (jak?! :D), věnečky, duhy, prostě je to krása. A ještě k minulému článku - mělas pravdu, ty bouřky mi opravdu dělají radost. :D Já jsem hrozně divná no, nejšťastnější jsem, když prší. :D
    A přijde mi, že ti nová barva moc sluší. I když ta blond se mi taky moc líbila. Asi ti holt sluší všechno. ;) :D
    A změny, no, u mě žádné nejsou, ovšem tak obecně změny většinou vítám, pokud nejsou příliš radikální. :)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  14. Blonďatá ti sluší víc, ale je možné, že tě mám takhle zafixovanou. Na změnu si určitě zvyknu a po čase budu tvrdit, že tmavší ti sluší víc.
    Fotky jsou jako vždycky parádní, pozná se, že fotíš s chutí. Moc se mi líbí pampeliškové variace, ale také knižní aranžmá, a záběry siluety, opravdu skvělé!
    Zaujala mě ta fotka z knižního veletrhu, zajímavě stylizovaná.

    OdpovědětVymazat
  15. Nááádherné fotky, ty miliony kytiček a barevných kožíšků a jarní vůně! :) A nejlepčejší je Bětuška ^^

    OdpovědětVymazat