Informačně

Jak už nápis z obrázku napovídá, v tomto článku nečekejte nic jiného než vyhlášení Výroční soutěže, nějakou tu sumarizaci současných výsledků dotazníku a také takový nápad, který bych chtěla realizovat (nebo se o to pokusit).

Vyhlášení soutěže
Do Výroční soutěže k příležitosti druhých narozenin blogu se zapojily čtyři slečny a zároveň mé čtenářky, což mi udělalo velkou radost. Znamená to také, že každá z nich si bude moct vybrat svou výhru. Jakým způsobem tak učiníme, aby nikdo neodešel zklamán, se domluvíme asi soukromě. ovšem budu ráda, když mi napíšete v komentářích, o co byste měly zájem. Třeba ani nebude třeba vyjednávat a každý si odnese, co chce. 

A kdo se tedy zapojil? Nejprve poslala svůj příspěvek Lory Humble, je to jediný fotografický a básnický příspěvek v jednom a na první pohled mě zaujal. Myšlenka, kterou hlásají verše, opravdu vybízí k vlastní interpretaci a odpovědím. Z čeho se má člověk vytrhnout, co ho má probrat? A jak dlouho trvá samotný proces, probuzení? Není nakonec zrovna tahle chvíle nejkrásnější? A ano, svět je nicotný. Doufám však, že tvůj nebude, Lory!

Následně mi svůj příběh poslala blogerka Lucka. Psala mi o svém velkém koníčku, baletu, který byl její dvouletou součástí, než přešla na střední školu. Luci, přeji ti, abys na své koníčky nacházela i přes střední dostatek času a měla se tak, jako když jsi byla součástí taneční elegance v baletním souboru. A děkuji za fotky! 

Do soutěže se rozhodla zapojit i Iris a já si jejího úsilí moc vážím, neboť si jsem vědoma, že nebýt shody náhod a okolností, asi bychom se nedočkaly příspěvku, který vytvořila a zveřejnila na svém blogu. Jedná se o popis života od dětského věku až po současnost, běžícího v dvouročních cyklech. Iris se vyjádřila slovně i obrazem a jednotlivá léta i celek jako takový podněcují k všemožným pocitům a samozřejmě dávají příležitost poznat člověka z trochu jiné stránky. Nejen nápad, ale i provedení a konečně samotná účast mi vykouzlily úsměv na tváři. Děkuji, Iris. A doufám, že nadcházející dva roky se ponesou v příjemném duchu.

Na poslední chvíli poslala své vyprávění i blogerka Mony (účastnice ze Slovenska, ha, budu posílat do zahraničí, to jsem zvědavá na Českou poštu). Ta vylíčila, kterak ji Taylor Swift přivedla k sérii Hunger games, která jí nejen uvedla do čtenářského světa, ale také jí napomohla k úspěšnému složení maturitní zkoušky z angličtiny. Takové souvislosti by mě asi nikdy ani ve snu nenapadly, a proto jsem ráda, že mě Mony na myšlenku náhod a důležitých maličkostí přivedla. Přeji ti spoustu dalších takových knížek a spoustu úspěchů! 

Takže holky, pro mě jste vyhrály všechny a opravdu moc vám děkuji za účast. Napište mi, o které knížky máte zájem, a nějak to domluvíme. (Nejlepší by bylo, kdybyste každá napsala své preference, určitě se nebude překrývat vše a každá z vás si něco odnese.)

Poznatky z dotazníku
Celkem se mi dostalo třiačtyřiceti odpovědí na mé dotazy týkající se tohoto blogu, což mi umožnilo pohlížet na své počínání zase trochu jinak. Některé výsledky mě docela překvapily. Třeba že nejradši se lidi šťourají v mém soukromí prostřednictvím článků ze života, že nejlépe se komentují články, s nimiž komentátor nesouhlasí a že bych měla zapracovat na názvech článků, protože ty často určují, bude-li čtenář ve čtení pokračovat. Více než padesát procent respondentů si myslí, že dvakrát týdně je publikace optimální a článek by měl být dlouhý čtyři a více odstavců. Obdržela jsem také několik dostatečných za vzhled a kvalitu, přehlednost mi však nikdo nevytkl. Otázku komentářů je třeba brát relativně, je však dobré vědět, o jaké články je na mém blogu zájem a slibuji, že pokud bude o čem psát, budu si tu i nadále vylévat srdíčko. Jsem ráda, že nikdo nemá problém s tím, že nehostuji vlastní doménu, tato otázka byla v dotazníku čistě ze zvědavosti - jednou jsem totiž četla článek, kde blogerka právě nevlastnění domény vidí jako velkou blogerskou chybu. Egoistická otázka na mou osobu vyšla posílena, škoda však, že sympatická jsem lidem jen skrz internetové řádky. Což ostatně neví těch dvaadvacet lidí, kteří by mě rádi osobně poznali. Ještě jednou všem děkuji a klidně si po čase vyplňte dotazník znovu, pokud by se váš názor změnil, můžete mi tím dát jednoduše vědět. A nebojte se hejtovat. 

Plánovaná setkání
Zlatý hřeb tohoto informačního článku přichází! Jedná se o to, že bych strašně ráda opět viděla staré známé a potkala nové tváře. A zároveň jsem si říkala, že už je na čase také uspořádat nějaký sraz, přeci jenom se na blogové scéna pohybuji od svých jedenácti a od té doby jsem své (anti)organizační schopnosti nestihla ukázat světu. Pokud byste tedy měli zájem o (nejspíš celodenní) sraz (samozřejmě s programem) v městě Slaný (hlavně se nevymlouvat na dopravu, kdo dojede do Prahy, už je jednou nohou tam), dejte vědět a já se vám v průběhu května ozvu. Akce by se konala za podpory Iris pravděpodobně na začátku června, zkrátka až bude hezké počasí a volný víkendový den. 

A samozřejmě nutno zmínit, že pokud tak daleko nevidíte, možná bychom se mohli potkat na Světě knihy. Trávím zde páteční i sobotní den a už se na všechno a všechny těším! (A jsem jediný knižní bloger, který nedostal volňásky?) 

Přeji vám mnoho slunečných dnů a snažte se nebrat všechno příliš vážně, protože důležitost je relativní a každý okamžik pomíjivý. (S)mějte se.

Komentáře

  1. Haha, spíš než shoda okolností a náhod to byl nedostatek článků na mém vlastním blogu, a potřeba dokončit načaté, zas takovou úžasnost bych z toho nedělala, ale díky :D Co se týče výhry, tak je mi to v podstatě jedno, jenom Selekci už jednou doma mám. Ale vlastně jsem se vůbec nezapojovala kvůli žádné výhře, takže mi pošli, co zbyde, když to řeknu tak ošklivě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to naprosto nekonfliktně, jen doufám, že mi tohle nenapíšou i ostatní. Ještě jednou děkuji.

      Vymazat
  2. Tak jsem se vrátila k dotazníku, že bych ho tedy mohla taky vyplnit a... Ne, nemůžu, už přesně vím, proč jsem ho nevyplnila :D Nenávidím škálové hodnocení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc možností na výběr, já nevim, nevim, jestli s něčím např. souhlasím úplně nebo jen trochu, většinou prostě "meh". A navíc jsou pod tou škálou věci, nad kterými většinou nepřemýšlím. Prostě je to ok, takže bychom mohli říct že "dobrý", takže za 3, ale není trojka moc přísná? A mám teda dát spíš dvojku nebo jedničku? Prostě nevim :)

      Vymazat
    2. Chápu. Taky s tím mívám problémy, ale snažím se vždycky dát to lepší... :)

      Vymazat
  3. Páni, páni a páni. (To byly reakce na všechna tři témata.) Páni za to, co se holkám podařilo vytvořit, vážně klobouk dolů. Páni za to, co ukázal dotazník (protože mě se Tvůj blog vzhledově hrozně líbí!). A páni za ten sraz, i když to je spíš negativní páni, jelikož já se do Česka vracím až v červenci, takže mám asi smůlu. I tak bych Tě ale ráda poznala, to se nemění ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. Nicméně pokud se zúčastním toho knižního putování (víš, co myslím, že? :D), snad se tam uvidíme.

      Vymazat
    2. Vím, co myslíš, a budu moc ráda, když se přidáš :)

      Vymazat
  4. Jéj, a to som si myslela, že dnes ma čaká ďalší upršaný a smutný jarný deň, ale týmto článkom si ma tak veľmi potešila, že by som si šla do toho dažďa aj zatancovať :D Tak sa teším a veľmi ti ďakujem♥ ^.^ Mne sa páčili všetky knižky venované do súťaže, no najviac zo všetkého ma zaujali dve a to Vojenská felčarka a Na život a na smrt – Román o Anně Boleynové, ale asi by som sa viac priklonila k felčarke :))
    Ešte raz ti veľmi pekne ďakujem a aj ja ti prajem množstvo skvelých kníh a úspechov. Tvoj blog sa mi páči taký aký je a je vidieť, že ťa blogovanie baví...neprestávaj v tom, čo robíš ;)) A nech sa zraz vydarí...maj sa krásne :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ze svého subjektivního pohledu nechápu ty dostatečné za vzhled a kvalitu :o

    Uvažuju o tom, že na Světě knihy půjdu v pátek nahánět Zdeňka Svěráka s Jaroslavem Uhlířem, ale ještě uvidím, páč bych víc než autogram chtěla společnou fotku a netuším, jestli to bude možné. :D Kdyžtak tě tam moc ráda zahlédnu! :D (a hned po tom asi zdrhnu :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, můžeš fotku zkusit, i když tam asi bude narváno, jednou jsem tam tu frontu stála. :D (A utíkat netřeba, ráda tě poznám!)

      Vymazat
  6. Jé, já mám takovou strašlivou radost! Děkuji moc za pochvalu a taky musím pochválit příspěvky ostatních, které jsem si zatím sice jen spěšně, ale přece jen prohlédla. Co se týče výhry, asi nejraději bych brala Selekci (už dlouho se k ní chci dostat, tak proč ne), ale abych byla upřímná, spokojila bych se v podstatě s čímkoliv z výběru :)
    Já sama už taky hrozně dlouho uvažuju o nějakém srazu, bohužel (ano, vážně to udělám) do Prahy to mám docela kus cesty, takže ještě nevím, ale popřemýšlím o tom :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš daleko i do Prahy, je to pochopitelné. Ale ráda bych tě poznala. :)

      Vymazat
  7. Ježišmarja, to už ta soutěž skončila? Měla jsem v plánu se zúčastnit, protože soutěžní zadání bylo skvělé :). To je strašné, minimálně od začátku dubna absolutně nestíhám :D.

    Blog máš nádherný a já sem moc ráda chodím (byť vždycky nekomentuji). A i na živo jsi sympatická, nechápu, proč si myslíš, že ne! Jsi strašně hodná, umíš být pěkně upovídaná a moc hezky se směješ :). Takže prostě samé skvělé vlastnosti! :P

    Sraz ve Slaném zní skvěle. Moc ráda bych přijela, byť to budu mít přes 2 hodiny cesty, ale když Tě budu moci vidět, tak se ráda projedu! (Tento přístup jsi chtěla slyšet? :P) A doufám, že se uvidíme i na Světě knihy :).

    Měj se krásně a dej pak vědět bližší info o tom srazu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, hlavně abys stíhala školu a tak. :D
      Moc děkuji.. :)
      Kdybys přijela, bylo by to bezva. Není to tedy žádná bomba, ale když bude hezky, je tu pár možností, kam vyrazit. :)
      Děkuji.

      Vymazat
  8. Tak předně se omlouvám, že jsem se soutěže nezúčastnila, ale nějak jsem nestíhala a posthl mě víc než dvoutýdenní pisatelský blok, takže ono by to stejně za nic nestálo. :D Každopádně ale gratuluji všem výherkyním, mají to moc pěkné a taky tobě k těm dvěma rokům. ;)
    Upřímně řečeno se za své vyplnění dotazníku zpětně stydím, protože číst ty moje poznámky u políček na jiné odpovědi muselo být příšerné. Omlouvám se, ale já mám vždycky potřebu svou volbu nějak okomentovat, ospravedlnit, bez toho mi to přijde moc...strohé, asi. :D
    Každopádně vzhled se mi taky moc líbí, však jsem ti to asi předevčírem psala. :D
    Tak bych chtěla vidět, co by vylezlo z dotazníku k mému blogu, je to hrozně přínosné, jenže ten můj by nikdo nevyplnil. :D
    Sraz ve Slaném by pravděpodobně zařídit šel, pokud jsem zvaná. :D Horší to bude s tím začátkem června, obávám se, že tou dobou budu poměrně zaneprázdněná. :/
    A věřím, že jsi naživo stejně bezva jako přes blog!
    Ty jedeš na Svět knihy i v pátek? Jů, to bychom se teoreticky mohly potkat. Já totiž ještě pořád nějak nevím, jestli pojedu v sobotu nebo v pátek místo školy. :D Promyslím to a snad dám vědět, ráda bych se s tebou potkala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pisatelské bloky, to znám. :D Tak třeba příště. :)
      Jsem moc ráda za všechny tvé vysvětlivky, i když jsem chvilku dumala nad tím, proč někdo dává na všechno Jiné (mám možnost buď souhrnných odpovědí nebo individuálních)
      Samozřejmě že jsi! No, tak uvidíš, jak ti to vyjde, dáme třeba víc termínů, uvidíme. :)
      Určitě bychom mohly, tak si asi napíšeme, ne? :)

      Vymazat
  9. Výhercům gratuluji. Jsem taky moc ráda, že sis z dotazníků odnesla nějakou zpětnou vazbu :) Co se týče srazu, tak tím si nejsem až tak jistá, pořád ale doufám, že se třeba potkáme na tom Světě knihy :) V sobotu tam asi budu víceméně celý den, tak třeba na sebe natrefíme :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám v to, i když poznat tě asi bude oříšek. Máš v plánu se mihnout na nějakých konkrétních místech? :)

      Vymazat
  10. Hmmmm, sraz ve Slaném... :-) To zní fajn, nejen, že tě uvidím, ale ještě k tomu poznám nové místo. Akorát jsem teď na tom s časem všelijak, už teď mám některé červnové víkendy zaplácané. Uvidím :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky