Listen to the rain


Every time 
The rain comes down, 
Close my eyes and listen. 
I can hear the lonesome sound 
Of the sky as it cries. 
 Listen to the rain 
Here it comes again 
Hear it in the rain 
Feel the touch 
Of tears that fall ...
They won't fall forever 
In the way the day will flow 
All things come, 
All things go. 
 Listen to the rain ...
The rain... 
Here it comes again... 
...Again... 
Hear it in the rain ...
The rain... 
 Late at night I drift away 
- I can hear you calling, 
And my name 
Is in the rain, 
Leaves on trees whispering, 
Deep blue sea's mysteries. 
 Even when 
This moment ends, 
Can't let go this feeling. 
Everything 
Will come again 
In the sound, 
Falling down, 
Of the sky as it cries. 
Hear my name in the rain.

(S)nová výzva
2.1.2016 - 2.1.2017 
forma: fotografie
téma: Listen to the rain (Enya)

Dnešní příspěvek do (S)nové výzvy se skládá z fotek, které mi leží ve fotoarchivu už nějakou dobu, třeba fotka z úvodu článku už od srpna roku 2013. Mám ráda déšť. A ještě víc období po dešti, kdy je krásně, ale tak nějak mokře. Samozřejmě že mi déšť nepřijde vždycky vhod, ale jsou chvíle, kdy si jej užívám. Třeba v horkém létě je to skoro jako nový příval energie. 

Jak jste na tom s deštěm vy? A co (S)nová výzva?

Komentáře

  1. Teď mi vážně nezbývá říct nic jiného než - wow, já žasnu!
    Déšť moc nemusím, ale tohle je krásné. Neskutečně nádherné fotky a celkové propojení s písničkou - vytváří to krásnou atmosféru článku :) Myslím, že si ten projekt půjdu podrobně prostudovat :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, o to jsem se snažila. :)

      Vymazat
  2. O-o-ó...no to je nádhera!!! A že kto má krásne fotky, čo? :D Úplná krása, klobúk dole ;)) Veľmi sa mi páči tá s listom na skle a posledná...všetky sú nádherné, ako od profesionála...a myslím, že už vieš, že i ja milujem dažďové kvapky a tie chvíle po daždi...je to také čarovné a úchvatné ^.^ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tvé chvály si fakt cením, ty tvé fotky byly totiž mnohem lepší! :)
      Děkuji ♥

      Vymazat
  3. Anglicky nevládnu, takže verše neocením, ale fotografie jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda! Nevím, jestli je lepší ta básnička nebo fotky - jsi skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu nádherné fotky, fakt! :) Déšť miluji, kdyby bylo po mém, nejspíš by pršelo skoro pořád. :D (Fakt jsem s tím hrozná, moc nemám ráda sluníčko.)
    A ty fotky jsou prostě dokonalé! Ráda fotím kapky, ale ty tvé převyšují prakticky všechno, co jsem zatím vyfotila. :D Ta pavučina je opravdu překrásná. :)
    A (S)nová výzva, no, ráda bych se do ní víc ponořila, snad se mi to podaří. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi nafotila spoustu krásných fotek. ;)
      Děkuji moc. :) No, jak vidíš, Snovou výzvu taky trochu flákám, poslední příspěvek kromě tohohle z ledna. :D

      Vymazat
  6. Krásné!!! Moc pěkné fotky, taky mám ráda když prší, což se děje u nás i právě teď, takže si to úplně užívám :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky sú nádherné. Ja mám takisto rada dážď, i keď keď je ho priveľa, to nemusím. Ale taký letný dážď, prechádzka, to sa mi páči. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky