Velikonoční

Původně jsem si říkala, že je načase zveřejnit fotky z letošní zimy, nicméně včera a dnes se počasí chová tak jarně a skoro májově, že bych si připadala fakt mimo. Jarních fotek s velikonoční tematikou se mi v archivu během posledních dní ale shromáždilo taky dost, stejně jako zážitků. Trošku tedy pozměním své plány podle počasí, doslova. 
Ta s voskem dělala má kamarádka, zbytek domácí výroba.

Začnu asi čtvrtkem. Domluvila jsem se s Iris, že se sejdeme v Praze. Původně jsme se chtěly podívat na Vyšehrad, ale nakonec jsme to vzhledem k nejistému proměnlivému počasí (a taky trochu mému handicapu) odložily na teplejší měsíce a vydaly se do Neoluxoru na Václaváku. Já zde byla několikrát, v desítkách bych to ještě nepočítala, pro Iris to bylo něco nového. Zajímalo by mě, jestli byla tak překvapená a ohromená jako já, když jsem poprvé do tak velkého knihkupectví vkročila. No, prošly jsme to snad úplně celé, mnohokrát se zastavily, komentovaly knížky, autory, život a tak obecně, načež po asi dvou hodinách (nebo ne?) jsme odcházely, já si odnášela Im Westen nichts Neues (Na západní frontě klid, Remarque) a Iris Úvod do sociologie. Ta prodavačka z nás musela mít srandu, takový dvě intelektuálky. :D

Strašně roztomilý berušky, který jsem nemusela ani složitě balit. Vlastně vůbec. :D
Tak tohle nás fakt pobavilo. Cute ☼

Pak jsme přežily revizi v metru (ještě že jsem s SMS jízdenkou neotálela na poslední chvíli) a dopravily se na Černý Most. V obchoďáku jsme strávily nějakou dobu obědváním ve fastfoodu (no a co, bylo to fajn) a pak jsme procházely obchody. Iris zdrženlivě všemu odolala, já si odnesla krásné zelené šaty a modré tričko se sovičkami, z obojího jsem nadšená. Asi kolem půl šesté jsme se rozloučily, domů jsem dojela večer ještě za světla, což mi přijde fakt skvělý.


Přišla na mě nějaká rýma, což mě trochu znervóznilo, během víkendu mi třeštila hlava a tak, ale teď už se to lepší. Jelikož jsem se vlivem okolností, o nichž budu hovořit ve Vybarvování, dozvěděla, že pojedu do Srbska, měla jsem volno od studia a prázdniny si užila skoro patřičně. Vybarvovala jsem si omalovánky Cizinky, šla se se sestrou projít do lesa, kde už jsem půl roku nebyla (v tom konkrétním), barvili jsme se strejdou vajíčka a obědvali u něj. Měla bych se víc věnovat Shakespearovi a matice (navzdory dobrým pocitům z písemek a naprostému pochopení látky mám poslední dobou samé trojky...), ale nechce se mi, teď. Venku je nádherně, slunce svítí a já mám otevřené okno. Uklidila jsem si pokoj a užívám si klidu. Poslouchám veselé písničky.

Taky jsme si v tichu lesa trochu zarapovaly, sranda. :)

A jak si užíváte Velikonoce a prázdniny vy? A jaro? 

Tak se nám napodruhé nerozpadl. :)

Doufám, že jste si letošní Velikonoce užili. Já ano, jen jsem trošku zklamaná, že jsem nakonec do kostela nešla, kvůli zdravotnímu stavu i lenosti...

Komentáře

  1. Z představy návštěvy knihkupectví jen tak, z plezíru, se mi dělá kopřivka :D Asi pracovní deformace. Ve čtvrtek jsem tam byla taky, ale jen do půl třetí.

    Ale je jaro, jaro, jaro! Konečně! Konečně jsem včera mohla vytáhnout novou džínovou bundu :-) Jen ať sluníčko zůstane :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych ten pocit zažít. :D (My tam byly asi tak mezi jedenáctou a jednou. :))
      Ano, konečně! A přímo tohle sluníčko úplně miluju, to hřejivé tím příjemným životodárným způsobem. :)

      Vymazat
    2. Tyjo a to jsem zrovna stála na hlavní pokladně! :D (Mimochodem - nechtěla :D)

      Vymazat
    3. Tak to je smůla, že jsme platily někde v oddělení učebnic. :D

      Vymazat
  2. To auto s těma řasama je fakt boží :D Asi bych se taky dost nasmála.
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky.
    Mě osobně jaro a Velikonoce zatím nějak míjí - vajíčka jsme vůbec nebarvili a ani nemáme žádnou výzdobu. Každopádně u cizích lidí a na fotkách se na to koukám moc hezky :D
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  4. Ta jarní atmosféra z fotek vyloženě dýchá :) Krásná vajíčka, no obdivuji zručnost Tvé kamarádky, já bych na takovou titěrnou práci s voskem asi neměla dost trpělivost :D No a fotka s obracečem času je prostě fenomenální.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéžišmarjá, to auto je fakt rozkošné. :D
    A v knihkupectvích mě vždycky úplně nejvíc děsí ty komínky poskládaných knížek, jako je na tvé fotce třeba DD. Jednou z mých nočních můr je, že budu někdy hrozně šikovná a nějakou takovou velmi propracovanou knižní stavbu smetnu třeba kabelkou nebo tak. Proboha, i teď při té představě mi přeběhl mráz po zádech. :D
    Jinak, vidím, že nejsem sama, kdo využívá krásného počasí k procházkám a focení a nasávání energie z prvních jarních paprsků. Venku je poslední dobou prostě nádherně. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky se bojím, abych to neshodila. Už jen proto, že knížky shazuju celkem pravidelně. :D

      Vymazat
  6. Haha, zdrženlivě. :D A o den později jsem se rozšoupla tady u nás v obchoďáku. :D No jasně že jsem byla z toho knihkupectví ohromená. Trochu ohromená a dílem taky zmatená, protože bez tebe bych se tam určitě ztratila. :) Ale byla to moc pěkná akce, ještě jednou děkuji. A čtenářům blogu sděluji, že berušky byly moc dobrý a že už nejsou. :)
    Tobě i ségře to v lese vážně moc sluší, les je takové dobré prostředí na focení, protože tam v pozadí nic neruší. Anička má moc pěkný sluneční brýle.
    Ovšem fotka kocoura je opravdu velice efektní. :)
    Škoda že jsme netušily, že v Neoluxoru byla zrovna Bětka. Ale tak třeba příště ji tam potkáme... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle knihkupectví na Václaváku zbožňuju! Ani se nedivím, že jste tam byly tak dlouho. Fotky jsou krásné! Focení ti moc jde. Velikonoce a prázdniny jsem si užila, je škoda že už končí. :(
    Bezejmenná

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, ze kterých jarní atmosféra a dobrá nálada jen čiší :)
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Snad to s tím zdravotním stavem bude jen lepší a lepší. :) Já, když jsem poprvé vstoupila do Luxoru, tak jsem se ihned zastavila a musela celou tu nádheru nejdříve postupně vstřebat a pak jít dál a vstřebávat za chůze. :D Dvě hodinky se tam zdají hrozně krátké.:D
    Velionoce jsem si užila:) (Akorát mě mrzí, že mi bylo jako holce zakázáno mlátit kluky...) A taky jsem byla označena za feministku. -_- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, strašně rychle to tam uteče a jít se tam juknout, když ti za půl hodiny jede autobus, je fakt hloupost, to jsem udělala právě poprvé a dodnes nezapomenu na ten zmatený zážitek s cestou necestou domů. :D
      No jo, feminismus muži nevidí rádi. :D

      Vymazat
  10. Jooo, Luxor je boží! Moc pěkný článek plný pozitivních jarních fotek - úplně z nich čiší dobrá nálada :) Tak přeji brzké zotavení a co nejvíc takhle pěkných dní.

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky máš opravdu krásné! Hrozně se mi líbí ta s tou zelenou trávou. A moc vám to se ségrou sluší. :)
    To auto je fakt roztomilý. :) :D
    V Neoluxoru jsem byla jednou, při školní exkurzi a ani jsem si to tam nestihla pořádně prohlédnout, budu to muset někdy zkusit znova. :)
    Taky ta kočička je úžasná. :)
    Jsem ráda, že jsi si prázdniny užila!
    Měj se hezky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      Ty jo, školní exkurze do Neoluxoru? :O :D To chci. :D

      Vymazat
  12. Júj, milujem jar a fotečky sú vážne krásne! ^^ Veľmi sa mi páčia tie, kde sú tie vajíčka zavesené na strome a ten detail zachycujúci trávu...jar je taká krásna :)) A mala si pekný program cez prázdniny...ja som zväčša bola len doma a chodila do prírody s mojim havkom, inak nič zaujímavé sa u mňa nedialo (až na šibačov -_-..som mala sto chutí im tie korbáče vziať z ruky a vrátim tie údery :D)...a inak to auto je vážne skvelé...kde tí ľudia na tie nápady chodia :D

    OdpovědětVymazat
  13. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry, but I do not speak Russian and I do not understand nearly any word on your blog. So I do not think it is a good idea, empty following... ;)

      Vymazat
  14. Jé, samé krásné jarní fotky! :3

    OdpovědětVymazat
  15. Vajíčka jsou krásná! :) Já když jsem zkoušela ty dělat vajíčka voskem, vůbec mi to nešlo. Zato obdivuji tvoji kamarádku, která to umí tak pěkně. :)

    Jo velká knihkupectví jsou fakt super. Neoluxor taky. Prostě knihkupectví, to nejde jen tak vejít a odejít. Tam prostě musíš minimálně hodinu zůstat. :D

    Snad už tě hlava vůbec nebolí. :) To s tím Srbskem je skvělé! :)
    Moc hezké fotky. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  16. Velikonoce už několik let příliš neslavíme, rozhodně jsem ale byla ráda, že byl delší víkend. :) I to počasí se nakonec vyvedlo, za čehož mám radost. Jen mi připadá, že to jaro přišlo hrozně náhle, vůbec mi to ale nevadí, naopak. :)
    V Neoluxoru na Václaváku jsem byla o posledním adventním víkendu, takže se tam skrz ty davy lidí skoro nedalo hnout. :D Ráda bych tam někdy zašla v jiném období, abych to tam mohla pořádně prolézt, protože knihkupectví jsou kouzelná a takhle velké dvojnásob.
    Tenhle obraceče času mám taky, dostala jsem jej k minulým narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat