sobota 6. února 2016

Sen o životě

Protože nejlépe se emoce vyjadřují básněmi. Protože nejhůř se člověk vyrovnává s tím, že pro nikoho není dost dobrý. A protože by to tady nemělo odumřít a na Nemalé radosti se ještě necítím.


všechny barvy se z duší snílků časem smyjí
ani ti nejsilnější život nepřežijí
každičkou iluzi obrousí realita
upřímnost a víru společnost nepočítá

v téhle vyspělé všehoznalé společnosti
se nehraje na charakter či na přednosti
jednodušší je kritizovat nedostatky
nehledět dopředu a nevracet se zpátky

odhalovat chyby se stalo potěšením
svoboda ducha existenčním omezením
nikdo není dokonalý, každý by měl být

na konci sna o životě se chci probudit

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D Cítím se podobně :D. A Vlasti, nádherný desing! :).

      Vymazat
    2. Omlouvám se a děkuji. :D

      Vymazat
    3. Já si myslím, že depku z toho bude mít víc lidí. Ale zase... mi ta básnička hrozně kontrastuje s veselým, žlutým designem. :)

      Vymazat
  2. Taky z toho mám depku. Vlastně díky komentářům už asi ne. :D Ale hlavně ti závidím, že umíš věci, které chceš říct, vyjádřit básní. Já když básním, tak vždycky o pitomostech. :D neumím do nich dát to, co si myslím, nikdy se mi to potom nerýmuje. :/ :)
    Moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne o pitomostech. Tvoje básničky jsou pěkný! :)
      A děkuju. :) Konečně někdo, kdo na to nekouká jako na nezformovanou záležitost. :)

      Vymazat