čtvrtek 18. února 2016

Dokončuji deník

Třináctého dubna jsem si po dlouhých úvahách zcela spontánně koupila Destrukční deník a začala kreativně ničit. Vlastně jsem nevěděla, co mě čeká a do čeho jdu. Jo, na internetu jsem viděla rozmanité úkoly, ale to byl jen zlomek všeho, co Wreck this journal obsahuje. To jsem zjistila až během samotného ničení. S nejslavnějším dílem Keri Smith, které odstartovalo vlnu tvůrčích knížek, jsem trávila své volné chvilky až do prosince předchozího roku a po skoro dvou měsících od jeho dokončení jsem se konečně odhodlala nafotit výslednou knihu a zveřejnit ji. Pravda, slibovala jsem video, ale nějak jsem si neuvědomila, že vlastně netuším, jak na to. Navíc už při focení druhé poloviny Deníku se mi dost třásly ruce, takže fotočlánek je vlastně jediným možným výsledkem. Udělám to tak nějak po vzoru Iris - okecávat se pokusím minimálně, abyste se mohli soustředit na to, co jsem po sobě v Destrukčním deníku zanechala (nejen já).


Na úvod jen malá připomínka, jak to vypadalo, když jsem Deník koupila a jak to vypadalo včera během focení. Tužku jsem pěkně ostrouhala, dopsala mi černá Stabilo fixa a Deník získal/pozbyl tvar a objem. Jo a taky fotím v jiném pokoji. 
Toť Iris, kdybyste nepoznali mou snahu o "portréty". Na ničení Deníku jsem neměla lepšího parťáka. 
Ze čtyř veršů z internetu jsem se pokusila složit jakous takous anglickou básničku.
Původně zde byl žlutý omastek z kuřete plus šťáva z rajčat a okurek, v prosinci jsem sem napatlala tvaroh s ořechy, protože mi příbuzná nevěřila, že jsem toho schopná.
Úkol vyrobte trychtýř. Bohužel jsem ho někde vytrousila a nemohla nalepit do deníku. A ano, bylo v tom kakao. :D
Bouchal do stromu, ale to se taky počítá, ne? 
Tuhle stránku jsem darovala, jak zněl jeden z předchozích úkolů. 
Zde jen náhled, jak vypadal papírový řetěz po dokončení a jak dopadla má noha po střetu s foukacími fixami. Nešlo to smýt dost dlouho. 
Tenhle úkol jsem provedla dobře. Oslovila jsem jednoho dělníka, co u sousedů kopal na zahradě nebo co a on to pro mě zahrabal. I když se tvářil trochu vyplašeně a ptal se, jestli mi to má zase vykopat. Odmítla jsem. :D

No, to už bylo opravdu vše. S Destrukčním deníkem jsem prožila skvělé chvíle, posloužil výborně. Fakt jsem se na něm vyřádila, mnohokrát se zasmála, prostě si jeho ničení a tvoření vychutnala, jak se patří. Kdybyste měli nějaký dotaz, jak jsem plnila některé z úkolů, komentáře jsou otevřené. A určitě mi napište, jak se stavíte k Destrukčnímu deníku a jak se máte. 

Vlasta

23 komentářů:

  1. No jo, vlastně jsem trochu smutná, že tohle období skončilo. Máš moc hezký ten deník, rozhodně je lepší než ten můj. Jsem ráda, žes taky zveřejnila fotky, a že si ještě pořád myslíš, že byl dobrý nápad "spolupracovat" v téhle věci se mnou.
    Voňavka pořád voní, je koncentrovanější než ty ostatní, které mám, šetřím si ji na slavnostní příležitosti.
    Jak se mám... no, víš že vlastně ani nevím? Asi teď dobře. Ale bolí mě hlava.
    Užij si volna, v mezích možností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím a rozhodně má tvůj deník spoustu skvělých stránek, kde nápady a provedení ty mé strčí do kapsy. ;)
      Děkuji...
      Snad bude líp :)

      Vymazat
  2. Tvoj denník je naouaj nádherný ♥ Ja mám doma Pointless Book, ale nejako mi len leží na stolíku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne fotky. Urcite si s dennikom stravila vela casu.

    OdpovědětVymazat
  4. heled musím uznat , že tento deník vypadá fakt mega umělecky a mám chut se do něho pustit taky! do ted jsem o něm slyšela,ale nevěděla jsem uplně oč jde, ale uplně jsi mě navnadila !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů jů jůůů, tolik barev! <3
    A jedna velmi zásadní otázka, banánové lentilky? Co to? Kde se takové věci shání? :D
    A jak se mám? No, tvoje tvoření mě inspirovalo k mému vlastnímu. A mám volný den, tak mám chuť do ruky vzít pastelky a něco si čmárat. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, jednou jsem je někde prostě sehnala, limitovaná edice. Měli je v tom obchodě jen jednou. :D (V Jipu ve Slaném)
      Ty jo, doufám, žes něco opravdu stvořila! :)

      Vymazat
  6. Pání, to muselo dát vážně hrozně moc práce. Vážně klobouk dolů za tvou kreativitu a nápady.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj deník se opravdu povedl! Jsi hodně kreativní a vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Absolutně dokonalé zpracování! Jeden z nejhezčích deníků, co jsem viděla! :o

    OdpovědětVymazat
  9. Boží, boží a ještě jednou boží! Takhle jsem se dlouho nenasmála, jsi neskutečně kreativní tvor! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to nádherné! Některé tvé vyplněné úkoly jsou opravdu originální! :)) je vidět, že jsi s ním strávila hodně času a dala si záležet. ;) Já mám teď už pár měsíců (hm, vlastně přes půl roku) Tohle není kniha, ale nejsem pečlivá a trvá mi to, než si na ni vzpomenu a dostanu náladu něco v ní tvořit. :) Těším se na tvoje a Irisiny výtvory z ní, pokud hodláte pokračovat. ;)
    A mám se celkem fajn, příšerně unavená nevím-z-čeho a vyděšená z toho, že musím zétra na ples. :D
    Co ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle není kniha doma zatím nemám, to má Iris, ale já mám v plánu navázat Čurbesem. Nicméně doufám, že ty taky budeš publikovat svoje počínání! :)
      Tak doufám, že si to užiješ. :)
      Já se mám teď trošku rozpolceně, ale tvůj komentář (spolu s těmi předchozími) mi zlepšil náladu. :)

      Vymazat
  11. Nádherné!
    Máš můj veliký obdiv!

    OdpovědětVymazat
  12. Hele, tohle je fakt úplná nádhera! Strašně se mi líbí, jak jsi ten deník voddělala! Je to paráda. Že mi ho někdy ukážeš naživo? Já Ti nevím, psala jsem Ti už na tohle téma víc komentářů a pořád mám na to takový neutrální názor. Na jednu stranu by se mi chtělo to taky zkusit. Tvůj deník se mi moc líbí a jistě to podporuje kreativitu, ale jak jsem jednou psala, ničit něco, co se podobá knížce, které navíc úzkostlivě chráním před jakýmkoli zničením, je pro mě bolestné. A navíc bych na to si neměla moc času, což je smutné, když si to tak uvědomím. Ale musíš mi ho někdy ukázat, chtěla bych ho vidět :)
    Mimochodem, oni ještě prodávají foukací fixy? To jsou fixy mého dětství, přála bych si je mít zase doma.
    Můžu se zeptat, komu a za co jsi prodala tu stránku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, na příští sraz ho vezmu s sebou. Vlastně jsem ho měla i tehdy v prosinci. :D
      Já taky neničím knížky, snažím se zanechat je v tom nejlepším stavu, ale tady mi to po čase tolik nevadilo, on se ten deník vlastně zničí sám a pak už na tom stopy další destrukce nejsou tak patrné. :D
      Foukací fixy mi půjčila kamarádka. :)
      Prodala jsem ji Iris, respektive vyměnila za tu její stránku plnou básniček. Skvělý obchod, na němž jsem vydělala. :D

      Vymazat
    2. Ale to není klasická kniha, to je spíš něco jako deník, nebo sešit, jen v pevnějších deskách. Navíc, neobsahuje tištěné slovo, takže jaké ničení :D
      Tohle ničení je tvůrčí. Takže vlastně tvoření. :-)

      Vymazat
  13. To je úplně boží! Já na tyhle deníky moc nejsem, protože nejsem úplně výtvarně zdatná a prostě vím, že bych ho nikdy nedokázala dotvořit k obrazu svému - a hrozně by mě to rozčilovalo :D Ale hrozně ráda koukám na výtvory druhých a některé stránky u Tebe mi přijdou vážně skvělé, třeba ta holčička s bublifukem u dírkování tužkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu. :) No jo, já taky hodně předělávala, aby to vypadalo takhle. :D

      Vymazat
  14. Vlasti, dokonalá dávka kreativity! Pořád si myslím že název Destrukční deník je zavádějící, protože tolik krásy by se jinak neobjevilo. A ty stránky se mi moc líbí a můžu říct, že mnohé z nich by se daly jednotlivě použít jako obraz - zarámovat a případně zasklít.
    Je to skvělé a je to nádherný kousek kreativity. Moc se mi líbí tvé zpracování i nápady!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tys mě (nás) vlastně podporovala a sledovala od začátku, fakt díky moc! :)

      Vymazat
  15. Další dokonalé ztvárnění! Hrozně ráda koukám na Destrukční deníky druhých lidí. :D

    OdpovědětVymazat