pondělí 25. ledna 2016

Z hor

Zní zvon a já přidávám konečně fotky z lyžáku, které jsem vám slíbila. Fotila je víceméně všechny moje spolužačka, protože má výkonný telefon a pohotové ruce. Je na nich zachycen druhý lednový týden (první školní) v rakouském Hinterstoderu. Některá panoramata byla opravdu skvostná, ale to na horách bývá. Škoda, že jsem nemohla tahat svůj foťák a neměla dostatek času, abych fotila. To by bylo jiné kafe. Tak snad příště. Do té doby přeji pěknou prohlídku.

Kdo pozná Vlastu lyžařku? :D A kdo onoho, co se jí líbí?
Sledovat, jak vzlétá paragliding, bylo úžasné. Chtěla bych to zkusit. 

Také u vás o víkendu napadlo tolik sněhu? Ještě že jsem to stihla nafotit, teď už z toho nic nezbylo. 

(S)mějte se.

11 komentářů:

  1. Nádherné fotky *.* doufám, že sis to tam pořádně užila. Já na lyžování nikdy nebyla, asi bych se přizabila při mé nešikovnosti xD ale muselo to tam být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné obrázky! Až na ten sníh :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty vaše fotky jsou také úchvatné. :) Zase mě to tam vrací.
    Fascinují mě ty mraky. Pokaždé jiné a s těmi horami v pozadí či popředí to je krása. :)
    A sledovat vzlétání paragladisty je hrozně pěkné tojo. ;)
    Jinak obdivuji tebe i kamarádku (i její telefon - fotografie fakt pěkné!), že se vám chtělo vytahovat tolikrát mobil, mně vždycky tak mrznou ruce, že to třeba oželím. A foťáčkem jsem fotila i v rukavicích. :D
    Měj se moc krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, spolužačku pochval za mě :)
    Tady už moc sněhu není, což mě docela mrzí, ale zase mám o něco sušší boty. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou tak krásné fotky, ach ach ach, jak já bych někam jela! Hory vypadají nádherně, úplně se mi po tom pohledu zastesklo. Hned bych šla na nějakou vysokohorskou túru. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou krásné! Závidím ti ten čerstvý vzduch a sníh! :)
    Četla jsem tvůj komentář, že bys ráda začala chodit do školy pěšky. Mrkni na můj blog, je tam spoustu motivace a tipů jak na cvičení obecně. Nedávno mě chůze dovedla až k běhu a je mi skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto přízemní otázka, ale... Co má spolužačka za telefon? :D
    .
    Jinak báječný fotky, jdu hledat "onoho" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, Alpy! Miluju ty hory. :) Fotky jsou super!

    Sněhu u nás byly spousty, navíc mlhy, jinovatka, byla to taková krása, že mi ani nevadily ty příšerné mrazy. Teď už nezbyl sněhu ani kousek, což mě mrzí, ale doufám, že nám zima ještě úplné sbohem nedala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To sú nádherné fotky! Ja milujem hory, síce nie na lyžovanie, ale narodila som sa v kotline kde kam sa len pozrieš sú hory, takže ich skrátka milujem. A ako fotografický objekt takisto. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ááááááchjo, já chci do hor!!!

    OdpovědětVymazat