sobota 2. ledna 2016

(S)nová výzva na rok 2016

Už když jsme s Iris vymýšlely, plnily a následně dokončily Hřejivou výzvu, věděly jsme, že to není náš poslední společný projekt. Obě totiž rády tvoříme, jenomže obě nás Múzy jen zřídka bez pobízení obšťastňují svými nápady a jejich provedením. Navíc se často uchylujeme k několika formám tvorby a ty ostatní vesele přehlížíme. Proto jsme v průběhu podzimních měsíců, ale hlavně teď, na konci prosince, vymyslely a sestavily novou výzvu, do které se může každý dle libosti zapojit po celý rok 2016.


Nebudu to příliš dlouho rozebírat, hlavní slovo si vzala Iris, která prostě umí navnadit do podobných záležitostí. Pamatujete, kolik účastníků měla Hřejivá výzva? Věříme, že volnost provedení téhle (S)nové přitáhne ještě větší pozornost. Ale když ne, co na tom, že ano, my s Iris do toho jdeme a je na každém, zda se přidá, bude sledovat zpovzdálí nebo vesele ignorovat celé toto tvůrčí snažení.


Když jsme vymýšlely formy a témata, snažily jsme se zahrnout úplně všechno a myslet na všechny a ne jen na sebe. Vybraly jsme různorodá témata a nepřemýšlely přitom nad tím, jestli nás na ně něco napadne. I formy jsme přizpůsobily tomu, aby si každý, kdo rád tvoří, vyzkoušel od každého něco. Třeba pisálci zjistí, že i básnění může být dobrou formou relaxace a kreslíři a malíři se ponoří do světa písmen, slov a příběhů. Ten, kdo si nevěří v jakékoli oblasti, má zde možnost si to vyzkoušet a pokud se to nepovede, prostě to svede na podivné zadání (S)nové výzvy. To stojí za zkoušku, ne?

Opomněla jsem něco dodat? Jak jsem již zmínila veškerá potvrzení účasti pište k Iris, ať v tom není bordel, mně sem však můžete psát třeba připomínky. Pokud byste výzvu chtěli podpořit, vytvořili jsme (s)novou tvůrčí fotku, kterou si můžete dát do menu, do článku nebo třeba přilepit na čelo. A kdybyste si čímkoliv nebyli jisti, rovněž dejte vědět. 

Za sebe i za Iris,
Vlasta

11 komentářů:

  1. Ta s(nová) tvůrčí fotka je naprosto boží, úplně mám z ní chuť něco vyrábět, tvořit. To byl asi účel, hádám. :) :D
    Každopádně ráda bych se zapojila, ale bojím se, aby to nedopadlo jako s mám pokusem o hřejivou výzvu (vznikly tuším...dva články? :D Jsem sama sobě k smíchu...).
    Ale vzhledem k tomu, že jste zařadily i kresbu/malbu a fotografii a v tématech jsou i obrázky, písničky a citát, tak jsem asi vaše. :)) (Ale předem se omlouvám, kdyby to u mě nevyšlo...)
    Tak, zajdu se napsat k Iris a pak si vygooglím, co že to je drabble. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pojď do toho! Hele, Hřejivá výzva měla na půl roku přes 40 témat, tohle jich má deset i s bonusem a je to na celý rok. :) ;D
      Jinak, drabble je "povídka" o sto slovech. :)

      Vymazat
    2. A jo, ten obrázek měl podněcovat. Dala jsem tam všechno, co mě napadlo - minilampička třeba s tvořením moc nesouvisí, ale je pěkná. :D

      Vymazat
    3. To je fakt. ;)
      Už jsem to našla no. :) Je to takové svazující-nesvazující. :) Díky :)
      Já to úplně chápu, protože je úžasná (taky bych takovou chtěla, jsou děsně roztomilý!). :D

      Vymazat
  2. Panečku, stvořily jste úžasný projekt! :-) Témata jsou skvělá, úplně laděná pro mě - Enya, Narnie atd.. :) Moc ráda bych se zapojila, ale třeba s haiku nemám vůbec zkušenosti, tak nevím, jestli to zvládnu. Ještě to promyslím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě o tom to je, překonat překážky a neznámá témata. :) To zvládneš. ;) 5-7-5 slabik! :)

      Vymazat
    2. Aha! :D Já právě nevěděla, co to vlastně znamená a musela si to vygooglit :D.

      Vymazat
  3. Wow, je to skvelá výzva, pouvažujem, či sa zapojím, pretože tento rok toho mám predsa len dosť, ale neskutočne ma to láka! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hřejivá výzva se mi moc líbila a podle mě ses jí zhostila na výbornou. Fakt, výzvy ti sednou, zdá se mi. Tahle snová je taky dobrá, líbí se mi, že se můžou volně volit témata a kombinovat se stylem - je v tom více svobody. Jestli se účastním, nevím, spíš ne, protože momentálně jsem na nízké fantazijní úrovni. Ale pokud bych něco vyplkla, dám to k mání, jestli to jde. A kdyby to nešlo, tak to prostě vysadím na blog, ať si povídka či obrázek zazáří.
    Držím palce, aby se zapojilo víc lidí, tenhle projekt si to zasluhuje.

    P.S. pobavilo mě, že jsme si vyměnily barevné ladění stránek - já letos na nový rok opustila tradiční modrou a modrozelenou a přesedlala na šedozelenou a béžovou. A tady je změna ze zelených tónů na modrou.
    Nakonec, změna je život a tyhle změny jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to báječně, ale asi bych se už musela rozkrájet, kdybych se pustila ještě do něčeho dalšího. Ale pevně věřím tomu, že se zapojí víc lidských bytostí!

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuji Vaše zapálení. Přidala bych se ráda, ale na tento rok už mám připravenou výzvu vlastní :D hodlám se totiž naučit šít na stroji. Drže palce. Já Vám je držím, ať se Vám daří.

    PS: ta fotka je dokonalá!!!

    http://armeriaveritas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat