Podzimní random

Fotočlánky se staly nedílnou součástí ročních období, řekla bych. Nedivte se prosím - prostě chci zveřejnit fotky, které se mi nahromadily v počítači, protože se o ně ráda dělím se světem (ostatně proto fotky pořizuji). Po jarním randomu, červencovém a zářijovém letním fotočlánku tu máme random podzimní. Toto letí. Od patnáctého září jsem toho nafotila dostatek, abych s tím zaplácla nějakou paměťovou kapacitu na mém Google účtu, budu ráda, když se podíváte. 


Někdo kdysi napsal, že fotočlánky bez textu se těžko komentují, protože k fotkám není mnoho co říct. Lidi, můžu se snažit psát k tomu, ale těmihle články složenými výhradně z fotek se snažím vyhovět i těm blogerům, pro které jsou mé běžné články zjevně dlouhé či nestravitelné, neboť v komentářích stejně reagují stylem, který mi napovídá, že odstavce jen zběžně přelétli. Nad fotkami (na rozdíl ode mě) nestráví tolik času, což jim jistě udělá radost. Takže tak.

Čajíky, když jsem v září nemocnila. 
Bratránkův zlozvyk.
Baruna s pohledem psí Lady. (u babičky)
Obtiskujeme zeleninu s Iris.
Bertík a jeho destrukční polštář.
Ztrácíme stránku. 
Sestřiny vlasy na slunci.
Strašidlo.
Nejpěknější a nejoriginálnější schránka, z Německa.
Sudety. Vážně velká část Česka.
Vzpomínka na třicetiletou válku.
Sushi v Liberci.
Terčiny ladné botky a žůžo-růžo punčocháče. A podzim, ha.
Pod džbánkem s vodou to vypadá fakt dobře.
Kouzelné pastelky. Fakt.
Mé první jellybeans. 
Pokusy s dědou aneb "fotíme se navzájem".
Jedna věnečková. Nebojte, článek někdy napíšu. :)
Úplně úžasná lentilková Orion čokoláda.
Sobotní úchvatný západ slunce.
Ještě o pár minut později.
Naše zahradní výzdoba. 
Co přinesl Mikuláš. (Máme nahrané video, byla to vlastně docela legrace.)
Adventní čas.. tak na ten Bětuška kašle, hlavně, že může sfouknout nějakou svíčku, že jo.

No tak se (s)mějte. V nejbližší době bych ráda sepsala ten článek o tanečních, možná přidám nějakou ze svých školních slohovek a tak dál. Užívejte advent, doufám, že ho máte klidnější než já.

Komentáře

  1. Veľmi pekné fotografie! Najviac sa mi páčila Baruna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Že není možné fotočlánky komentovat? To se divím... k fotkám je vždycky co říct. Protože samy fotky často řeknou více, než tisíc slov. :)
    A ty tvoje rozhodně. Jsou překrásné! Mají neuvěřitelnou atmosféru... a moc pěkně se na ně kouká. Klobouk dolů!
    Hlavně ty záběry zhasnuté svíčky a oparu nad ní... ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se ti to zdá komentovatelné proto, že komentuješ poprvé. :)
      Ale moc děkuju! :3

      Ta svíčka, to byl takový pokus, který chci rozhodně ještě zopakovat s lepším pozadím, světlem a tak. :)

      Vymazat
    2. Ba ne. :) Ve mně fotky evokují příběhy... příběhy uvnitř nich. A vidím v nich víc, než jen obrázek. :) To není jen tím, že to byl první komentář... ;)

      Vymazat
  3. Tvoje fotky jsou vždycky nádherné a tyhle jakbysmet. Hrozně se mi líbí všude ten podzim, pavučinky, šípky, západy slunce, zážitky, bubliny, duhová bota, i advent, výzdoba a Bětuška. Prostě Krása! :)
    Jinak na ten článek o tanečních se moc těším, však víš. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :3
      Jojo, článek bude, ale nejdřív asi objednám ty fotky a až přijdou, nafotím je a dám do článku, aby to bylo všechno u sebe. :)

      Vymazat
    2. Však v pohodě, v klídku. Já si ráda počkám. ;) :D

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky :) U některých mi moc nesedí kompozice, ale jinak jsi vážně šikovná. Hlavně ty letící bubliny a červánky :) Mohu se zeptat, čím fotíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Canon EOS 600D. :) A příležitostně Olympus 820 UZ.

      Vymazat
  5. Strašně se mi líbí druhá fotka s čajem, ten hrneček krásně ladí s tou dekou. :)
    Pak se mi moc líbí psíci (Barunu máme taky :D), fotky z Německa, barevné listí a ach, ty západy slunce!
    Když jsem poprvé viděla tu papriku, myslela jsem si, že je připálená, než mi to došlo. :D A se sestrou jste si úžasně podobné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, jen škola, že nejsou větší :) Randomy mám hrozně ráda a barunka je úžasný pejsek už od pohledu

    OdpovědětVymazat
  7. Plodný a bohatý podzim, krásné obrázkování! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, líbí se mi především ty listové a lesní. Je pravda, že fotky je těžké nějak pořádně komentovat, ale já si ráda prohlížím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se z tvých fotek nejvíc líbí ty, kterým říkám v duchu whereartitky. Tedy takové ty fotky s hrnkem, s pejsky, s Bětuškou, s nějakým detailem domu nebo plotu, s tebou a ségrou, s tebou a Iris, s destrukčními deníky (ta dnešní s deníky v trávě je fakt povedená), nebo nějaké krajinkové, záběry na domy, na zajímavosti v okolí. Máš dobré oko. Jsou pěkné i ty přírodní fotky, ale whereartitky jsou takové živější, mi připadá. :D
    Z přírodních se mi moc líbí fotka 72.odspoda. Uf, dala jsem si tu práci.
    K rychlejšímu přehledu, nachází se někde v místech záběrů na listy stromu. Zjednoduším, asi osmá fotka nad Bětuškou, dobře zamaskovanou (pod názvem Strašidlo):-)
    Moc pěkně fotíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tam je těch přírodních trochu víc. Myslíš ty kmeny, nebo ty listy? :D

      Vymazat
  10. Hned ta první fotka je krásná, taková jak z babiččiny chaloupky :) Osobně fotočlánky miluju. Jak krásné kytičkové detaily, krásný oranžový bukový list v zelených, knížky, atmosféra, a bětuška zase o kousek větší.A ty západové - vážně, vážně překrásné!
    Jen pověz, ta fotka se Sudety- skoro to vypadá, jako by se prodával zápisník s přebalem protektorátu. Co to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :3
      http://vysvobozena.blogspot.cz/2015/11/nach-deutschland-und-zuruck.html Tady o tom píšu. Byla to součást projektu, kde jsme zpracovávali téma českoněmeckých vztahů v období války a po válce. Nevím, kdo tohle kreslil, ale měli zjevně téma.. no, tohle téma. :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky