středa 11. listopadu 2015

Jak dopadlo halloweenské hopkání

Zdravíčko vespolek! Určitě jste napjatí jako kšandy, kdo že to vyhrál v soutěži, v knižním hopu, kterého jsem se stala spolupořadatelem v rámci komunity knižních blogerů. Nebudu to dnes protahovat, tenhle článek asi nezapadne do dějin jako nejkvalitnější, ale jistě světu něco sdělí. Dozvíte se v něm, jací dva účastníci vyhráli vybranou knížku. Nejste to třeba vy?

Přemýšlela jsem, co Knižní hop s mým blogem udělá. Přeci jen se takových akcí neúčastním běžně, vlastně tohle byla má premiéra, a proto mě mile překvapilo, že se zapojilo přes čtyřicet lidí. Snad jsem si díky této soutěži našla i pár nových čtenářů. Všechny zaznamenané statistiky mi udělaly velkou radost, za což vděčím všem účastníkům. Díky, díky, mnohokráte.

Ale abych už se vymáčkla, že ano, proto čtete tyhle řádky. Kdo se neúčastnil, může s klidem přeskočit. A kdo ano... 

Vítězky (ano, obě jsou dívky, vlastně se žádný kluk nezúčastnil, čemuž se díky výherním knihám vůbec nedivím) jsem vylosovala pomocí Random.org. Nutno dodat, že jsem se při sestavování číselného pořadníku (každému jsem přiřadila několik čísel, při přiřazování jsem přihlížela k vyplnění formuláře a splnění bodů, například pokud bylo zjevné, že někdo zanechal komentář, aniž by články četl, namísto tří čísel jsem mu přiřadila dvě apod.) dost napracovala, ale co bych pro vás neudělala. 
Knihu Kde hvězdy stále září vyhrává Maggie
Knihu Všem klukům, které jsem milovala vyhrává Kitty Krásová. 
Oběma gratuluji, posílám email a budu vyčkávat na vaši odpověď.

A vy ostatní, kdož jste nevyhráli nic, nezoufejte. Budu si vás (a vaši aktivitu) pamatovat a při další soutěži ji zohledním. Čímž potvrzuji, že dozajista uspořádám v budoucnu nějakou příjemnou soutěž podobného rázu nebo se opět zapojím do Knižního hopu, i když detaily slibovat raději nebudu, znám se. Také pro všechny kreativní lidičky chystáme s Iris na nový rok nový projekt. Takže se určitě máte na co těšit. :)

(S)mějte se a nezapomeňte se usmát tak jako lidé v těchto dnech před devadesáti sedmi lety, když skončila první světová válka. Nezapomínejme na taková výročí, porovnávejme doby a važme si toho, co máme. 

10 komentářů:

  1. Také jsem hop pořádala poprvé a docela mě ta účast i noví čtenáři překvapili. Je super, že hop splňuje účel a krom možnosti vyhrát knížku v něm jde i o hledání a poznávání nových blogů :)
    Gratuluju výhercům! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se mi taky docela zamlouvá. Takže se nejspíš zapíšu i do nadcházejícího hopu, asi vánočního. :)

      Vymazat
  2. Moc gratuluji!:))

    P.S: Formulář ještě od tebe vyplněný nemám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsem o soutěži nevěděl, jinak bych se určitě zúčastnil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zas nic, jo? :D ^^
    Gratuluji vítězkám!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, taky jsem neměla štěstí. Jsem na tohle docela smolař. :D

      Vymazat