sobota 31. října 2015

Knižní hop aneb soutěžíme o dvě knížky

Byl to impulsivní nápad. Jedna osůbka se rozhodla uspořádat, když už máme ten Halloween (který sice neslavím, ale přece ho nebudu totálně a nekompromisně ignorovat, že jo), knižní hop, tedy rychlou soutěž, kde můžete vyhrát nějakou tu knížku na mnoha blozích najednou. Soutěžními úkoly bývá většinou pár jednoduchých otázek, nějaké to sledování či odběr na sociálních sítích a pokud se vám poštěstí, můžete vyhrát a udělat si tak radost. Dělat radost a zkoušet nové věci, na tom přeci není nic špatného! A proto, dámy a pánové, zapojila jsem se do Halloweenského knižního hopu 2015 a zvu vás k hopkání a soutěžení!

Jak soutěž (nebo spíše giveaway) zhruba probíhá, jsem pro ty, kteří o Knižních hopech ještě neslyšeli, shrnula v úvodu. Knižní hopy mívají však i svá pravidla, ani tento není výjimkou.

• Soutěž trvá v rozmezí 31.10.2015 - 11.11.2015 (tehdy vyhlásím vítěze)
• Účastnit se mohou pouze občané České republiky (to kvůli poštovnému)
• Každý se smí účastnit pouze jednou
• Vítěze vylosuji pomocí Random.org. Vítěz má následně 72 hodin (tři dny) na odpověď na e-mail.

Věřím, že pravidla nejsou nijak omezující a že budete soutěžit pouze pro radost. Nedokážu odhadnout, kolik lidí by se mohlo zúčastnit, ale nemyslím si, že by se zde objevila velká konkurence. Zkusit to může každý. A o jaké knížky že budete soutěžit?
Obě knihy jsem do soutěže věnovala z vlastní knihovničky, protože jsem usoudila, že by si jistě našly lepšího čtenáře, než jsem já. Knihu Kde hvězdy stále září jsem četla, kniha Všem klukům, které jsem milovala, se ke mně dostala spíše náhodou. Obě dvě jsou nepoškozené a myslím si, že udělají radost. Jedná se o čtivo pro mladé dívky, ale snad neurazí ani nikoho jiného. Anotace a hodnocení naleznete všemožně po internetu.


V rámci jednoho z úkolů soutěže přikládám kopu odkazů na svou maličkost na sociálních sítích:

• Facebook - Vysvobozená
• Youtube - Vlasta a Iris
• Bloglovin - Vysvobozená
• Twitter - Vlasta Řenčová
• WeHeartIt - Vysvobozená
• Ask - Vlasta a Iris
• Instagram - Vlasta Vysvobozená

A to je vše, nic víc a nic míň. Budu ráda, když se zapojíte. A pokud ne zde, jistě vás nějaká knížka zaujme i na jiných zúčastněných blozích, na které můžete jednoduše odhopkat.
(S)mějte se!




9 komentářů:

  1. Moc hezké výherní knížky! :)) Tak snad budu mít v hopkání štěstí.
    A design. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozná, střídám to jak ponožky. :D
      Snad ano. :)

      Vymazat
  2. Obě vypadaj fakt uzasne :3 tu první jsem četla, a fakt pěkná :)
    VerypoPol

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za skvělou soutěž! :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem ti za tvoj komentár. Bohužiaľ, neviem ti presne povedať akú úroveň mám v taliančine. Keď som sem prvýkrát prišla nevedela som vôbec nič. Dá sa povedať, že ma naučil život. A tiež som chodila na lekcie. Teraz zvládnem komunikovať bez problémov, ale stále mi nejaké odborné knihy robia problém.
    Veľa šťastia! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, omlouvám se, že ti takhle odpovídám do článku, který s tím nemá nic společného, ale nějak jsem tu na tebe nenašla kontakt. :) Psala jsi mi komentář k článku zde: http://trinity-estridge.blogspot.cz/2015/10/o-cteni-o-tom-vlastne-nikdo-necte.html a chtěla jsem se zeptat, jestli bys měla ještě zájem zapojit se do knižní poradny. :) Kdyžtak mi, prosím, dej vědět na mail (trinity.estridge@gmail.com) a můžeme se domluvit. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná soutěž a výběr knih je pěkný :-). Děkuji, že se mohu zúčastnit.

    OdpovědětVymazat
  7. Má přezdívka Summerka poslala sem soutěžní formulář . A kde hvězdy stále Září jsou krásne , nikdy jsem nevyhrála knihu v soutěžích , bohužel , ja knihami ziju.;)

    OdpovědětVymazat