Zpátky do školy

To jsem tak narazila na Back to school tag a řekla jsem si, proč ho nevyplnit. Poslední dobou se to tady tagy jen hemží, nemyslíte? A to ještě příští týden další přibude! Neodrazuje mě to však od realizace mého plánu - kromě čtrnácti otázek, z nichž některé zodpovím velmi stručně, se také rozepíšu o svém rozvrhu, jehož podobu už znám, o učitelském obsazení, o problémech středoškoláka (všimněte si toho slova středoškolák, haha, už jsem velká holka) a i o svých (ne)plánech na tento školní rok. Přeji hezké odpočinkové počtení.

1. Do jaké třídy půjdeš?
Do kvinty, čili do prvního ročníku střední školy, pátého ročníku osmiletého gymnázia. Už budu velká holka na vyšším gymplu, prý. (Ta nostalgická vzpomínka na Ebolin, která se zrodila na začátku primy...)

2. Co si oblečeš první den do školy?
Proč se na to všichni ptají, proč to všichni tolik řeší? Mamka se ptala, sestra se ptala, tenhle tag to chce vědět. Já sama v tom zatím jasno nemám. Nejspíš svou modrou košili, co jsem si přivezla z Anglie, bílé/modré tílko a džíny. Nebudu se s tím nijak stresovat, koneckonců, chci tento rok začít pohodově. Chci se, co se oblečení týče, oblékat hezky, všednodenně, pohodlně. Chci být svá. 

3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Nejvíc asi na změnu němčinářky. Minulý rok nám totiž dali takovou, která mi absolutně nevyhovovala, pod jejím dohledem jsem se mnoho nenaučila (opravdu, minulé časy doteď neumím, protože nám na jejich naučení dala asi dva týdny, pak jsme psali a pak jsme mohli zapomenout...) a ji jako člověka jsem taky neměla v lásce. Tentokrát nás však bude opět učit profesorka, která nás měla už v tercii a naučila nás základy němčiny. Probudila ve mně vřelý vztah k tomuhle tak neoblíbenému germánskému jazyku a zanechala ve mně mnoho znalostí a hlavně touhy se učit dál. Takže na hodiny němčiny se opravdu moc těším.
Nejmíň se těším na matematiku. Letos ji budeme mít pětkrát, každý den jednu hodinu. Šílené, že? Při pomyšlení na to, co probírala moje sestra a kolem čeho i my zřejmě budeme obcházet, mám chuť to vzdát rovnou. Ne, nemám ráda matiku, logiku, nic z toho. Grr, dvě stě dvacet pět minut týdně ztratím počítáním abstraktních čísel, s nimiž nikdy nebudu mít nic co do činění nebo úvahami o tom, proč je havran psací stůl a jestli je to výrok takový či onaký. Hm, bezva. Do toho to vyhrožování naší matikářky, že "na vyšším gymplu se všechno změní, žádný ústupky, žádná tolerance, třicet procent ve škole, sedmdesát doma, zkoušení z teorie a sešit na výklad, běžné testy a čtvrtletní práce!" Na to se vážně, vážně netěším.

4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
Hm, já si vlastně z příprav až takový rituál nedělám, prostě napíšu úkoly (když si na ně vzpomenu nebo když usoudím, že ve škole už je nestihnu), naházím věci do tašky a je to. (Samozřejmě tenhle rok to bude všechno jinak, ať žijí studentské sliby a předsevzetí.. :D) Kdybych však měla opravdu něco vybrat - jakože bych měla - , nejraději asi dělám nějaké úkoly, na kterých si můžu dát záležet. Napsat esej na angličtinu. Připravit si referát na dějepis. Udělat nějakou křížovku na hudebku nebo vyrobit prezentaci na biologii. Víte, když na ty úkoly mám čas a chuť. Ráda si taky třeba vypisuji slovíčka nebo poznámky, nevím, prostě obecně mi psaní nevadí, ani ve škole. A ráda vybarvuji nadpisy a písmenka! 

5. V jaké třídě jsi byla, když jsi poprvé začala nosit makeup?
Ehm, já makeup nenosím ani dnes. Dobře, občas se namaluji, třeba do divadla, na focení, když si beru šaty nebo prostě mám chuť se namalovat. Ale to není moc často. Moje sestra je třeba úplný opak, nenamalovaná do školy nevkročí. Když jsme byly menší, já nevím, v páté, šesté třídě, sestra se chtěla malovat a mamka pořád říkala "Až ti bude patnáct, můžeš si chodit třeba jako cikánka" nebo něco takového, samozřejmě v legraci. Sestru musela celé čtyři roky nižšího gymnázia (dobře, v tercii a kvartě už to snad tolik neřešila) krotit, aby vůbec byla k rozeznání. Naopak mně pořád se sestrou povzbuzují, abych se malovala ("Stačí trocha makeupu a zdravíčko, jsi taková bledá a nevýrazná!"), ale nepřemluví mě, ne tak jako s těmi vlasy. Jsem docela zvědavá, v jaké třídě budu, až začnu nosit makeup, a jestli do takové třídy vůbec někdy dojdu. Myslím si o sobě, že nepotřebuji být namalovaná, abych se zviditelnila, zkrátka mi bude stačit zbavit se akné a pak budu mít obličej dokonalý, pro sebe. :)

6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
Hm, inspiraci si můžu brát kdekoliv chci - od spolužaček, blogerů, z filmů a tak -, realita je však taková, že musím vycházet ze svého šatníku. Jelikož mám ve skříni také spoustu kousků, které se nedají nosit pořád nebo mi tak úplně velikostně nesedí, obvykle pořád dokola střídám asi šest triček, dvě mikiny, dva svetry a dvoje džíny. Moc pestře nevystupuji, pravda, ráda bych to také změnila, ale k tomu bych nejdřív potřebovala to oblečení. Momentálně většinu textilních nákupů pokryjí šaty do tanečních, takže dalších džíny nebo tak něco očekávám až po Vánocích.

7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?
Sešity a tužky. Ehm, jiné pomůcky už snad ani nejsou. Miluju zakládání nových sešitů s příslibem, že budou psány hezky. Miluju první tahy novými fixami/perem/tužkou s myšlenkou, že tohle konečně bude to mé spřízněné psací náčiní, se kterým napíšu román svého srdce. 

8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?
V papírnictví? Nebo v bufetu, když to jinak nejde. Ráda se však ráno cestou do školy zastavuji v papírnictví u autobusové zastávky, jen tam nakouknu, podívám se třeba na sešity nebo na diáře a jdu zase pryč. 

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Nejspíš batoh. Teoreticky bych díky příznivému rozvrhu mohla nosit i kabelku, ale stejně mám jen jednu, která se na to vůbec nehodí, takže prostě batoh unosím. Aspoň těch změn nebude najednou tolik, že ano.

10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Knížku, to je jasný, bez té ani ránu, co kdybychom měli volnou hodinu, nepřišel učitel, ujel mi autobus? Mobil. Jo, přežila bych bez něj, stejně nejsem online dvacet čtyři hodin denně, ani si nefotím selfie z přestávek před písemkou nebo tak něco, ale občas se mít přístup k internetu vyplatí, moct si třeba psát s mamkou nebo se podívat, co za známku jsem dostala (máme online známkování, ha, jsme moderní). Penál - nevím, jak můžou fungovat ti jedinci, co tužky nevedou a půjčují si (a nevracejí) propisky od jiných, případně oplývají jednou psací potřebou a vystačí si. Já potřebuji penál s několika pery, s barevnými fixy na podtrhávání nebo nápisy, s obyčejnou tužkou, s bělítkem. Lavice mi navíc připadá taková dost prázdná, když v jejím rohu neleží černý penál plný tužek, taháků a papírků od žvýkaček.

11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Ehm, tohle je asi ta otázka, na niž nemám co říct. Když nezapomenu, beru si s sebou deodorant. Taky hřeben (počítá se to jako kosmetika? :D), nějaké tělové mléko, když mám třeba tričko bez rukávů nebo krátké kalhoty. Občas jelení lůj. Tečka. Žádnou kosmetickou taštičku nevlastním, kdybyste se ptali.

12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy?
Culík. Culík si můžete udělat, když máte vlasy čerstvě umyté nebo mastné, suché nebo vlhké (jako když vám v zimě přes noc špatně uschnou). Culík trvá učesat asi dvě minuty, vydrží celý den a nemusíte být zruční, abyste ho zvládli. Culík je zkrátka rychlý, jednoduchý a spolehlivý. Rozpuštěné vlasy, ty vyžadují víc péče.

13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
No, už jsem zmínila, že stále dokola točím asi šest triček, mám je opravdu ráda, už jsem si na ně zvykla. Bílé s modrými proužky, modré s bílými proužky. Hnědé a černé s bílými proužky a dlouhým rukávem. Lososové krajkované a bílé ptáčkové. Tyhle trička toho se mnou prožily tolik, že se s nimi nechci nikdy rozloučit. Co se doplňků týče, ráda bych častěji nosila náušnice, koneckonců od toho ty dírky v uších mám. Jestli to však dodržím, to netuším, moc si na to nepotrpím a akorát si pak pořád sahám na uši. :D

14. Jak vypadá tvůj batoh?
Tak, jak můžete vidět na fotografii. Černý (potažmo šedý) s barevnými ornamenty. Fajnový, nic extra, ale vydrží dost. Jiný už asi mít nebudu, to si spíš časem pořídím tu kabelku.

*

Letos se mi rozvrh hodin opravdu zamlouvá. V pondělí devět hodin, z toho čtyři oddechové a jedna volná. Přidám si na první den v týdnu ještě hudebku, ať to mám sfouknuté. (Navíc v pondělí jsou nějaké státní svátky a tak..) V úterý druhé a poslední odpolední vyučování, domů se dostanu kolem třetí hodiny. Ve středu a v pátek mě čeká šest hodin, čtvrtkem si nejsem jistá, neboť se zde budeme různě dělit a půlit kvůli cvičením z chemie a digitálnímu zeměpisu. Plyne z toho však skutečnost, že jediné pondělí bude dnem dlouhým a v ostatních dnech se domů dostanu relativně brzy a budu mít celá odpoledne pro sebe. 

Týdně mě čekají tři hodiny češtiny (jenom), tři hodiny dějepisu (skvělá zpráva!), po třech hodinách angličtiny a němčiny, jedna občanka a zeměpis. Pět matik (hrůza!), dvě biologie a chemie, dvě fyziky a informatika. A pak ještě zmíněný digitální zeměpis, cvičení z chemie, výtvarka, hudebka a tělocvik. Nechápu, proč musíme mít tolik matik - taky to u vás na škole takhle bylo/je?

S učitelským obsazením jsem více než spokojená - tedy zatím. Třeba mi někteří, které vnímám jako vítanou změnu, nebudou vyhovovat. Budeme mít nového profesora dějepisu - Víška s měkkým I, který přednáší historii během různých kulturních programů a besed a přešel na gympl z ekonomky. Na angličtinu konečně dostaneme pořádnou učitelku - učila i moji mamku a její třídy většinou bez výjimek úspěšně složí maturitu. Prý se v poslední době změnila, je zákeřná a náladová, ale pokud mě něco naučí (potřebuji toho co nejvíc), budu spokojená. Dostaneme také novou učitelku výtvarky a novou profesorku na fyziku - dva předměty navíc, o dvě hodiny méně času na čtení. Co nadělám. Na občanku dostaneme učitele, který je zároveň policista. Vždycky, když u nás suploval, strašně se mi jeho styl výuky líbil, protože s námi diskutoval o současných problémech (uprchlíci, islám, korupce a tak), i když jsme byli v sekundě, protože je otevřený, baví se s námi jako s normálními lidmi, ptá se na náš názor. V jeho hodinách si připadám trochu jako na nějakých disputacích. Už se na ně těším! A pak samozřejmě budeme mít onu mou milovanou němčinářku, o níž jsem se už rozepsala v tagu.

Tento podzim mě čekají taneční. Trochu se jich stále ještě bojím, ale už je to lepší. Mám nový vlasy. Ha. Šaty taky mám - sice je nebudu střídat jak ponožky, ale to nevadí, můžu kombinovat třeba doplňky. Taneční partner se snad taky nějaký najde - prý je to takový záhul, že se všichni rádi prostřídají. No a když pro mě nikdo nepřijde, holt budu tančit třeba s mamkou nebo sestrou, budou se chodit dívat. (Ehm, berte to s nadsázkou, pokud pro mě nikdo nepřijde, půjdu na záchod a budu řvát jak želva.) Prosím, napište mi své zkušenosti z tanečních, teď je to aktuální! Svůj článek o kurzu zveřejním určitě až po jeho skončení, možná se budu zmiňovat třeba v nemalých radostech. 

Objevila jsem na internetu agenturu, která nabízí stipendia na roční studijní pobyty v zahraničí. Ještě nevím, jestli do toho půjdu. Moc si nevěřím, že jsem dobrá, natož nejlepší - a oni vybírají právě ty nejlepší. Musíte prý složit testy, napsat esej, získat doporučení od angličtináře, matikáře a třídního a čeká vás taky pohovor. To nemám moc šancí na úspěch. Na druhou stranu - proč to nezkusit? Pak bych si to mohla vyčítat. Ještě žádné informace nemám, řízení ještě nebylo zahájeno, ani nejsem pevně rozhodnutá, nicméně pokud do toho půjdu, vy, čtenáři mého blogu, budete zřejmě jedni z prvních, kdo se to dozví. 

No, to je pro dnešek všechno, já si jdu ještě užívat poslední zbytečky prázdninových dní! Mějte se fanfárově, smějte se a žádný stres.

Mimochodem, budu ráda, když mi do komentářů napíšete odpovědi na otázky z tagu, upřímně mě to zajímá. Nebo můžete tag vyplnit na vlastním blogu. 

Komentáře

  1. Jó, já mám taneční díkybohu za sebou a upřímně, už nikdy víc. Ne že by to byla taková katastrofa, celkově jsou taneční asi i fajn, ale já jsem hrozný introvert a navíc nesnáším nosit šaty, cítím se v nich děsně nesvá. Tehdy jsem úplně nedomyslela, že taneční a osobní prostor se příliš neslučují a došlo mi to trochu pozdě. :D
    Toho učitele na občanku docela závidím. My máme u nás na gymplu dva učitele a oba mě tenhle rok budou učit. Ta první je mladá a hrozně si potrpí na definice, v čemž si s ní vůbec nerozumím, protože jsem spíš ten typ, který tomu radši porozumí a pak to vysvětlí vlastními slovy. A protože jsem hrozně paličatá a odmítám se tyhle definice (naprosto zbytečné) učit nazpaměť, asi mě nemá úplně ráda. No a ten druhý, bude mě mít na seminář, je takový... no, prostě úchyl. Měl nás jeden rok a přišel mi celkem v pohodě, takže se na něj i docela těším, hodně si potrpí na citace, takže ho prý dost lidí nesnáší, ale já se na to docela těším. Na co se ale letos těším nejvíc jsou celkově ty semináře a fakt, že v septimě už nejsou praktika a zeměpis. Takže sice budu mít o dost víc práce, ale takový seminář z dějepisu/ZSV nebo anglická konverzace mi přijde jako kvalitněji ztrávený čas než měřením odporu, běháním po městě a rozeznávání trav nebo dvě hodiny urputné snahy nepolít se kyselinou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nerada šrotím definice. :D
      No jo, já jsem taky původně do tanečních nechtěla, ale spolužačky mě přemluvily. Bohužel na rozdíl od nich nemám modelkovské míry a kluky moc nezajímám, takže fakt nevím, jak to dopadne. :D :)

      Vymazat
  2. Božíčku, to jsou teda otázky! To bylo evidentně dělané pro slečny, které místo učení řeší jen to, co si ten den vezmou na sebe a každou přestávku si chodí na záchod opravit líčení. Ach Vlastí, jak já jsem ráda, že taková nejsi! :-D
    Ať se ti v kvintě daří a ať pro tebe přechod ze základky na střední není moc šokující. Já sice tak jako ty studovala osmiletý gympl, takže tak velká změna to pro mě nebyla - ale stejně to začalo být jiné. Ale čert ví, třeba u vás to nebude jako u nás :-)
    Kéž si taneční užiješ! Pro někoho je to peklo, pro jiného skvělý zážitek. Já si svoje taneční užila. Měla jsem dvoje šaty, které jsem pravidelně střídala a po celou dobu jsem tančila s chlapcem, do nějž jsem byla dlouhá léta (nešťastně) zamilovaná. Kdyby nebylo této okolnosti, asi bych si to užila méně. Ono to opravdu chce mít štěstí na partnery. Pokaždé, když se střídalo, dostala jsem nějakého divňouse, který byl menší než já/páchlo mu z pusy/divně se pohyboval, a kamarádky to měly obdobné. Jedna mi vyprávěla, že tančila s klukem v gumových rukavicích! :-D
    Obvykle to také bývalo tak, že na první polovinu byla obrovská hromada kluků - takže děvčatům nehrozilo, že by zbyly - a o přestávce se jich strašná spousta vytratila do hospody, tak začaly převažovat holky :-D
    Jsem zvědavá na tvé zážitky a postřehy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, že taková nejsem, ani bych to asi psychicky nezvládla, řešit jenom takovýhle blbosti. :D
      Taky jsem na ty zážitky zvědavá. :)

      Vymazat
    2. Jinak pokud bych na tento tag měla stručně odpovědět já:

      1. Půjdu do třetího ročníku bc. studia - nikoliv ale 1.9. - moje "bektuskůl" vypukne až za měsíc.
      2. Určitě si obléknu nějakou ze svých oblíbených sukní, zařídím se ale až podle počasí.
      3. Nejvíce se těším na spolužactvo - tenhle rok přibudou noví spoužáci, co přijeli ze stáže v Jap. - a na naši pěknou starobylou školní budovu. A na naše legrační společné obědy s A. Nejméně se těším na jednoho vyučujícího a na řešení chaosu kolem výjezdu do Jap., bakalářky apod.
      4. Nejvíce mě baví vařit si před odchodem do termosky čaj :-D A vymýšlení, jakými obrázky si polepím složky na studijní materiály.
      5. Pokud se moje letmé máznutí řasenkou, případně zamáznutí korektorem příliš červených pupínků, počítá jako "nošení makeupu", začala jsem cca v kvartě.
      6. Nikde žádnou inspiraci neberu - prostě si oblékám, na co mám chuť a v čem nezmrznu/ neupeču se. Moje oblečení do školy se nijak neliší od oblečení na schůzku s kamarádkou, na rande, na procházku.......
      7. Nejraději nakupuju stejně jako ty sešity a v mém případě černé fixky na psaní znaků, plus složky na materiály. Nic jiného vlastně ani nepotřebuju.
      8. V několika papírnictvích v okolí mé školy. A sešity v galerii u MAB.
      9. Většinou nosím batoh, v některé dny ale i kabelku. Záleží, jestli tahám počítač, termosku nebo velké množství složek.
      10. Stejně jako ty knížku. Potom kapesník. A třetí věc pití, ať už lahev s vodou nebo čaj v termosce.
      11. Nosím jedno odrbané zrcátko, skoro jej ale nepoužívám. Potom jelení lůj, ten tam ale spíš mám pro případ, kdy s batohem jedu na výlet. Stejně na tom je i kapesní opalovací krém, který tam kvůli lenosti nosím i když je hnusně :-D
      12. Většinou si češu drdol, ten ale nosím pořád, ne jen do školy. Jelikož mi ale od minulého školního roku porostly vlasy, letos se vracím i k copánkům a copánkovému drdolu.
      13. Nejvíc nosím sukně (v chladnějších dnech s barevnými punčocháči) a k tomu halenky, roláky, svetry, svetříky, šátky, květiny do vlasů a ručně dělané šperky. Letos budu hodně nosit svůj nový dvojitý hřebínek do vlasů, který jsem si koupila k svátku.
      14. Bledě modrý, špinavý, odrbaný a - to nebývá tak obvyklé - poděděný po mladší sestře. V hlavní kapse nosím učení a ostatní těžké věci, v menší peněženku, telefon a jiné drobnější věci. Nejmenší čelní kapsa je trochu bizár - je v ní balíček vložek a mapa Prahy :-D Na jednom zipu mi visí vlastnoručně dělaná ozdůbka ze součástek rozbitých sluchátek a každý se mě furt ptá, co to je :-D

      Vymazat
  3. Moc hezký tag ;-) abych pravdu řekla, už jsem si vyplnila otázky a mám tag připravený k vydání. :-)
    Zaujalo mě, že si nosíš do školy tělové mléko. Je to praktický nápad.
    Taneční snad obě zvládneme a ten hezký krátký rozvrh ti závidím. Ale to už víš.
    A "jenom" 3 hodiny češtiny... No, my máme zase jen jednu, takže to máme ještě horší. :-\
    Úvodní fotka vzoru na batohu je perfektní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jen když mám krátké rukávy nebo nohavice, jinak mě to až tak netrápí. :-)
      Těším se na tvé odpovědi. :D

      Vymazat
  4. Vlasti, kdo proboha ten tag vymýšlel? :D
    .
    Hrozně moc ti držím palce s tím stipendiem! Určitě to zkus! Já nikdy na nic podobného neměla odvahu, ani jsem se o to, abych řekla pravdu, nijak nezajímala. Ale za zkoušku člověk nic nedá. Moc bych ti to přála.
    .
    Jinak k tanečním - bylo to peklo. Fakt jsem tam chodila nerada, protože jsem neměla moc kamarádů ze ZŠ, kteří by pro mě přišli. Nakonec jsem tam ale poznala svého nejlepšího kamaráda a chodila dokonce i do pokračovaček a speciálek. Dodnes tančím moc ráda, i když mi to nijak extra nejde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, netuším, vyskočilo to na mě na facebooku ve skupině Blogerů a blogerek, s Iris jsme se tomu zasmály a řekly jsme si, že takovou blbost je třeba zkusit. :D A vidíš, jak je to čtené. :)
      Teď jsi mě s tanečními trochu vyděsila - jestli to ještě víc jde. Já spoléhám na to, že jeden kluk (takový podivín, ale fajn) bude vždycky volný, ale upřímně mě ten strach z toho, že začnu slzet a litovat se, neopustil.. :)

      A díky. ;)

      Vymazat
  5. Všichni ví rozvrhy atd.
    Já jediný co vím je, že mám třídu na druhé straně vchodu školy :D

    Journey to the Victory

    OdpovědětVymazat
  6. O tomhle tagu jsem ještě neslyšela. Na tvém blogu ho vidím poprvé. Tvoje odpovědi se mi líbí, ale otázky mě vůbec nebavily. To je jen samé oblečení a make up.

    Já teda taky nevím, co si obleču první den do školy. Takové plány do budoucna ještě nemám :D Nejspíš to vymyslím, až ráno :D
    Máš pěkný batoh, mimochodem.

    Jsem zvědavá, jak se ti budou taneční líbit. Já jsem si to celkem užila, i když znovu bych do toho nešla. Psala jsem o tom asi dva články :D
    Roční studium v zahraničí nám nabízeli ve škole. Já na to ale nemám moc odvahu. Nechci, aby mi unikl rok s přáteli, s rodinou, se psem :D ... a hlavně se mi nechce pak buď opakovat nebo dodělávat o prázdninách zkoušky. Každopádně kdyby ses tam dostala jsem zvědavá na tvoje zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Já toho o tamečních napsala hodně! :) Zrovna mám na hlavní stránce blogu jako 2. článek jeden s radami pro budoucí kurzistky :D a na jeho konci jsou odkazy na všechny ostatní výplody na toto téma :)

    OdpovědětVymazat
  8. StrStrašně se mi líbí tvůj osobitý přístup k tomuto tagu :) Žádné velké stresy, víš, že je nejlepší řídit se podle sebe a tak to má být :) Přeju Ti, abys to všechno ve škole zvládala levou zadní, hlavně tu matiku! Ostatně kdo z nás s ní někdy neměl problém a mít ji každý den? Horor! Ale přežít se to rozhodně dá, hlavně je dobré doma počítat (nojo, ale kdo na to má chuť, že ano?) Ale nač mluvit o matice, když ještě neskončily prázdniny :) Užij si jejich poslední hodiny!

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, vyčerpávající odpovědi! :) Super!
    Taky mě letos čekají taneční...Naštěstí už mám taky skoro všechno koupené...Můžu se zeptat, kolikatery máš šaty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedny na prodlouženou, jedny na věneček a asi troje na normální hodiny... :)

      Vymazat
  10. Pěkný tag! Ráda takovéhle věci čtu :) možná, že ho taky vyplním, i když na některé otázky taky opravdu moc nevím, jak odpovědět. Souhlasím s ostatními, že to bylo možná myšlené hlavně pro dívky, které se o kosmetiku zajímají víc než já a nejspíš vlastně i ty. :) :D
    Jinak k tvým otázkám - jojo, matematiku jsme takhle měli myslím v kvartě a kvintě a letos (sexta) už máme jenom čtyři hodiny, z čehož ale nejsem nadšená. Taky nám totiž sebrali asi hodinubiologie a dvě hodiny informatiky a místo toho máme čtyři (!!!) hodiny chemie. Na kterou nám navíc dali jinou učitelku, která je neskutečně přísná a fakt no...příšerná. A navíc jsme v tercii měli na chemii jednu starou učitelku, která neuměla učit a vůbec jsme ji nezajímali, takže celou látku z tercie + názvosloví nikdo z nás vůbec neumí. Takže jsme jednoduše všichni v háji. Jsem z toho špatná, už od konce školního roku a fakt se tý chemie děsně bojím. :/
    Takže bych místo chemie momentálně klidně brala tak šest hodin matematiky...
    Potom jsem jenom chtěla poznamenat, že se taky nemaluji. Přisuzuji to tomu, že jsem líná, ale ve skutečnosti se mi to prostě asi celé protiví. Malovat si na obličej? A proč? :D Mám to podobně jako ty - řasenku občas použiju, když jdeme třeba do divaladla, nebo jsem ji nosila právě do těch tanečních, ale jinak skoro vůbec. :/
    A jinak - v pondělí devět hodin?! Mně to přijde hrozně moc. :D My máme totiž na gymplu skvělého správce a zástupce ředitele, který každý rok dělá výborné rozvrhy, abychom neměli žádnou hodinou volnou a končili pokud možno v normálních hodinách. :) Za to jsem neskutečně vděčná, protože když potom třeba slyším, jak to mají ostatní...Jo, takže letos máme v pondělí, úterý s středu sedm hodin a ve čtvrtek a pátek šest. (Taky to dělá vždycky tak, že v pátek nikdo, ani maturanti, nemá víc než šest hodin. :))
    Jinak jsem s naším letošním rozvrhem (krom té chemie) celkem spokojená. :)
    A matematika v prváku - no, zas tak strašné to není. Řekla bych že je to trošku těžší, než na nižším gymplu, ale třeba zrovna ty výroky, bych řekla, že pochopíš. Jestli vás to naučej, tak jako jsme to dělali my, tak jo. To mě dokonce i bavilo! :) Horší mi přišly spíš výrazy a takový věci.
    Uvidíme co letos, myslím, že budeme mít celý rok geometrii. :)
    A taneční. No...bylo to fajn, ale znova bych to zažít nechtěla. Myslím, jakože kdybych si to nepamatovala. To fakt ne. Já byla před těmi kluky příšerně nervózní a hlavně téměř u všech o hlavu vyšší. A kvůli té výšce jsem se fakticky užírala. :/ Ale jinak to bylo fajn. Mě obecně tanec bavil a navíc jsem tam měla kamarádky a vždycky jsem si o volných chvílích třeba zpívaly a drbaly a tak. :D A nevím, jestli budete mít maškarní, ale my ho měli a to bylo výborné. Neskutečně mě bavilo vyrábět si kostým! A jeden kluk šel za kalendář! A taky jsem tam vyhrála konvičku. :) :D A Mikulášská a Věneček jsou hrozně pěkné zážitky. :) (Já si tedy z Mikulášské nejlíp pamatuji, jak jsem sebou švihla - ale nebylo to moje vina :D)
    Jo a co se týče šatů, tak já jsem třeba dokupovala nějaké i v průběhu. ;) A celkem jsem měla asi tak čtvery (plus nějaké obyč bavlněné na takové ty ne-tolik formální lekce) a dvoje dlouhé a jedny na Věneček. :) Většina z nich byly po dceři kolegyně mojí mamky a jedny ze slev v Camaieu. :)
    Achjo. To jsem se zase hrozně rozepsala. Snad to nevadí, mě to hrozně bavilo. :D :)
    Měj se pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Říkám si, jaké by asi bylo vyplňování tohohle tagu u mě, možná do toho na konci září půjdu, hihi. "Čeho se nejvíc bojíš?" Hmmmm, tak že by to byla bakalářka a státnice? :D
    Jinak tanečních se neboj, je to opravdu zábava, obzvlášť jestli jdeš s nějakými kamarády (to už jsi tu možná někdy psala, ale nejsem si jistá...)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéj, tak to my máme 5 hodin angliny (nesmáším anglinu) a 3 hodiny matiky ¨(tu mám ráda jen do doby než ten debil učitel vyžaduje vypracované maturitní okruhy x))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky