Z Orlických hor, část druhá

V minulém článku jsem začala vyprávět o svých zážitcích z rodinné dovolené v Orlických horách. Doufám, že jsem vás fotkami kulturních památek navnadila, dnes je řada na krásách přírodních. Článek bude slovně možná kratší, o to více fotek se zde bude zelenat (doslova, neboť pršelo a všechno se hezky oživilo).
Fotky nepotřebují tolik komentářů, proto o nich to nejdůležitější napíši hned v úvodu. Některé jsou foceny v pondělí (po příjezdu) při procházce do Nového Hrádku, některé jsou z Polska, z výšlapu k Masarykově chatě a některé z Babiččina údolí. Některé jsem fotila během cyklovýletů, některé jsem pořídila v areálu, kde jsme bydleli. Na některé jsem opravdu pyšná a jiné sem dávám spíš proto, že nevím, co s nimi. Zjistila jsem taky, jak moc bych potřebovala (v létě v přírodě) makro objektiv - šetřím na něj, kdybych na to chtěla dát všechny své úspory, už jsem za půlkou. 

A na závěr jedna nepovedená máznutá momentka krajiny... :)
Dnes to byl opravdu fotočlánek bez zbytečného okecávání, někdy takové taky nejsou na škodu. Doufám, že se vám fotky líbily a že jste třeba načerpali inspiraci na výlet či dovolenou, Orlické hory jsou opravdu nádherné a mají co nabídnout po všech stránkách! 

Přemýšlím, jestli připravit ještě třetí článek - taky převážně bez dlouhých průpovídek, spíš jen fotografický -, kde bych zveřejnila fotky portrétové - mě, Bětušku, možná nějaké rodinné fotky, co se vážně povedly. Na druhou stranu si říkám, že tím do blogerského světa nic moc nepředám, takže bych případně něco mohla zařadit do druhého letního fotočlánku. Co si o tom myslíte? 

Hezký srpnový den přeji!

Komentáře

  1. Tolik úžasných a nádherných fotek, krásné :) Já fotky miluji, především fotky přírody :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, máš na fotky přírody opravdu talent, moc se mi líbí. Třeba ten žlutý list a ... toho je víc. :-) Rodinné fotky bych asi samostatně nezveřejňovala. Já třeba moc "nemusím" vyloženě fotografické články, když k nim není text. Ne že by mě to nebavilo, ale přelétnu to očima, trvá mi to 2 minuty, řeknu si "hezký" a jdu dál :-) Kdyby bylo k fotkám nějaké pěkné povídání, určitě bych si článek přečetla ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny fotky jsou naprosto úžasné. Kdybych si měla vybrat favorita, byly by to ty červeno-oranžové bobulky (že by jeřabiny? :-D), to bych si klidně dala zarámovat na zeď, nebo aspoň na tapetu. Nebo ty fotky krajiny, kde se zračí kopce a čím jsou dál, tím jsou bledší - ty, foťák a příroda jste skvělé umělecké trio.
    A ta poslední - nepovedená?! Musíš říkat umělecky rozmazaná (rada do budoucna). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. umělecky rozmazaná, budu si to pamatovat. :D

      Vymazat
  4. Tento článek mě navnadil stejně jako ten předchozí. Až budu příště vymýšlet nějaký výlet, určitě vezmu v potaz možnost Orlické hory! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Velekrásné a ultranádherné fotky - cesty, značky, rostlinky, detaily, listí, hlavně to listí! :)A navíc příjemná deštivá atmosféra! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat