čtvrtek 20. srpna 2015

Ostré pero

... ke stejnojmennému tématu týdne Klubu snílků ...

Ostrý hrot pera
vyrývá do papíru
cenné vzpomínky.

Ostré pero se
umí ohánět slovy,
zasáhnout srdce.

Své ostré pero
brousím si, aby mohlo
vyřezat bolest.


8 komentářů:

  1. To je zajímavý :) Líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ostré pero dám
    si za klobouk a
    nohy nahoru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem čekala, že mi každý vyčte špatný počet slabik a že budu muset upozornit na to, že tato pidi báseň není haiku, a ono nic :D Buď se lidi stali příjemnými, nebo tady jen chybí pořádný rýpal.

      Vymazat
    2. Ehm, tak dobře, já se přiznám, je tu ještě třetí možnost; lidi, kteří pokaždé zapomenou, kolik slabik má být v haiku, a ani by je nenapadlo to kontrolovat po někom, kdo se opravdu odhodlal haiku napsat (nebo to tak aspoň vypadá :-))
      Jsou to hezké tři řádky :-)

      Vymazat
    3. No, opravdu jsem se tím doposud nezaobírala. Mám tě pokárat? To bych si k někomu, kdo si dá tu práci se skládáním veršů k mému článku, nedovolila! :) Spíš bych měla poděkovat za milou reakci na má haiku. :)

      Vymazat
    4. A to mé řádky zase byly káravé. Trochu. Jelikož jsem milovník Li Pa (ne Lipa, ale Li Pa, i když i ty bonbonky mám ráda :D), tak mi přišlo, že tvá haiku jsou příliš smutná, až srdcervoucí. Že ty ráda zase Tu Fu?

      Vymazat
  3. To zní trochu děsivě. Bojím se. Ale pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Svým ostrým perem
    v okouzlení čmárám vzkaz:
    "Více tvých haiku!"

    OdpovědětVymazat