Malá knihovna podruhé

Vlastně jsem koketovala s myšlenkou, že článek nazvu Větší knihovna nebo rovnou Knihovny, protože to by víc odpovídalo skutečnosti posledních týdnů. Zůstanu však u původního názvu a hrdě vám ukážu chloubu mé komnaty.


Už jsem to psala mnohokrát, ale pro ty, kteří se zde ocitají poprvé, to raději zopakuji. Před několika týdny u nás doma proběhla škatulata, protože malá sestřička potřebovala pokojík. Přenechala jsem jí svůj a nastěhovala jsem se do tátovy pracovny (rozumějte odpočívárny). Jelikož jsem si mohla vybírat nábytek sama, dokoupili jsme s taťkou jednu knihovnu a jeden nástavný regál. Jsem spokojená.

Takhle se ty mé dvě knihovničky usmívají v prozářeném pokoji.


Neodpustím si ani přehlídku jednotlivých polic, i když se od minulého článku, květnového, tolik věcí nezměnilo. Knihám jsem dala větší volnost, hezky si je uspořádala a samozřejmě mám nějaké nové kousky, ty ze Světa knihy a tak.


Polička laděna barvách duhy, tedy aspoň jsem se pokusila trochu esteticky seřadit jednotlivé tituly.


Druhá část poličky, ta světlejší.


Filmová řada, fotka lehce upravena.


Druhá část.


Komínek zbytečků, které se mi barevně ani velikostně nevešly do police.


Čtyři detektivky pořízené ze Světa knihy. Babička už si je přečetla a prý je to docela dobré počtení, tak jsem zvědavá.


Police pro prcky.


Agatha Christie a J.K.Rowling na jednom místě, to je přece jasné.


Zbytek plus další víceméně prckové. Až na Morantologii, u té zase nevím, kam ji strčit, aby se vyjímala.


Sekce modré, protože modrá je dobrá, že ano.


Věnováno z velké části panu Vondruškovi.


Nejvyšší police, musela jsem si vzít židli.


Pokud se poštěstí, nad Dcerou sněhu bude brzy ještě Agnes, snad má stejnou velikost.


A tady už jsme v druhé knihovničce. Audioknihy a návody k foťáku, je mi líto vyhodit ty cizojazyčné.

Polička pro němčinu a italštinu. Ale jak vidíte, je zde i angličtina a čeština. Mimochodem, nemáte někdo zájem o starší vydání Sprechen Sie Deutsch 2.? Musím si na příští rok prý pořídit aktualizované.


Polička určena angličtině. Mamka z toho má radost, já vlastně taky.


Série předmětů v kostce, kterou mám moc ráda. A taky Odmaturuj ze společenských věd, to mám na příští rok do školy.


Ehm, ano, opravdu fotím i papíry a bloky a šanony a desky. :D

Když už jsme u toho, jistě si ti nejbystřejší všimli, že jsem zapomněla nafotit dvě poslední police v knihovničce číslo jedna. No, jsem opravdu líná opakovat focení, ale stejně zde nejsou žádné výraznější změny, takže se klidně podívejte do minulého článku.

To je pro dnešek vše, (s)mějte se a užívejte si letního počasí. Školáci a studenti taky prázdniny, které většinou už máte! :) (Já jdu naposledy v úterý, ale dá se to přežít, koneckonců, nebudeme nic dělat, že jo.)

Komentáře

  1. Ta filmová řada vypadá dost dobře. :) Obdivuji tě, jak to máš hezky sladěné a srovnané. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná knihovna! :)
    Anglická sbírka vypadá skvěle, snad se bude ještě rozrůstat a ta filmová edice jakbysmet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš bezvadně uspořádanou knihovnu. Je vidět, že už dáváš dohromady knihy, které k sobě typově patří (taky mám podobně členěnou knihovnu, v rámci možností). Taky zjišťuju, že přibývá kvalitních knih a ubývá tzv. young literatury. Máš vyváženou sestavu, ze které bych si sama vybrala. Agatu Christie sice nečtu (neoslovila mě), ale je to výborná spisovatelka a její romány někoho můžou nadchnout (moje kamarádka ji má načtenou už několikrát).
    Zaujala mě ta filmová řada, pěkné provedení. A také příručky o Canonu. Potřebné!
    A šanony a papíry taky potřebují své místo...
    Máš pěkné knihovničky a počítám, že časem přibude ještě jedna. Máš také dobrý vkus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na Young Adult jsem sice úplně nezanevřela, ale raději bych to v budoucnu četla v angličtině, ať z toho něco mám. :)
      No, ráda bych měla ještě jednu nebo dvě, ale pokoj až tak velký není. Spíš bych to viděla na polici nad postelí, ale to je daleká budoucnost. ;) :D

      Vymazat
  4. Nádherné kousky! Třeba ty anglické♥

    OdpovědětVymazat
  5. :) Gratuluju k nové knihovně. Kam se budeš rozrůstat dál? :)
    .
    Filmová řada vypadá krásně. Také bych asi měla přetřídit knihovnu (stále jen kupím na různá místa), jenže moje antikvariátní kousky by nevypadaly zdaleka tak dobře. :) O to líp ale voní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úžasnou knihovnu a ještě úžasnější knihy. Hodně jich máme společných, ale pár kousků ti opravdu závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty knihy s filmovými obálkami vypadají takhle pohromadě moc krásně, i když já mám radši vydání, kde nejsou fotky z filmů. Obdivuju, jak máš krásně knihy seřazené podle barvy a zároveň i výšky. Moje knihovna je tedy mnohem víc chaotická, už se moc těším, až se s mým milým přestěhujeme do vlastního bytu a budeme si zařizovat knihovnu. Chceme ji mít pořádně velkou, místo obývákové stěny, protože nebudeme mít televizy.

    OdpovědětVymazat
  8. Malá knihovna předčila má očekávání! Je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  9. Vlasti, vypadá to nádherně! Chválím, chválím a chválím! :-). A Tvá knihovnička obsahuje spoustu překrásných knih! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Knihovnu máš moc pěknou a v ní máš ještě lepší knížky. :) O proti mé je jich tam hrozně moc. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, takovejch knih :D!

    OdpovědětVymazat
  12. Máš moc pěknou knihovnu, trochu ti ji i závidím :) Spoustu knih v ní ani neznám, takže děkuji za nové tipy.
    Jak se na ni tak koukám, taky bych si mohla nějak uspořádat knihovnu, v té mé mám knihy jen tak chaoticky naskládané :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky