sobota 6. června 2015

Dekoruji deník

Pomalu mi začínají docházet vhodná slovesa začínající na páté písmeno v abecedě, proto jsem se rozhodla vybrat z nich právě to, které stojí v názvu článku. Přiznávám, že někdy není lehké považovat výtvor za dekoraci, nicméně deník, který v dnešním článku uvidíte, je stoprocentně můj a nikdo takový mít nebude, ani kdyby chtěl. Jste zvědaví?


Od posledního příspěvku, kde bych vám vyfotila další výtvory z Destrukčního deníku, uběhl už téměř měsíc. Zase. Je hrozný, jak to utíká. Ale řekla bych, že na deníku je poznat, hodně se změnil. Taky jsem si vybrala úkol, který změnu vyžadoval.


Rozhodla jsem se zužitkovat tyhle nálepky (nebo jak to nazvat), a taky jsem musela vyzkoušet novou černou a bílou lihovku. Řeknu vám, bílá fixa je to nejlepší, co jsem kdy držela v ruce! (Dobře, přeháním, ale je poklad ji mít v penále.) Třináctého dubna je den, kdy jsem si deník koupila a začala s jeho destrukcí. "Exceptionally ordinary" vyřkla Lenka Láskorádová, když se jí Harry Potter v jednom z dílů zeptal, jak vypadá. A citát "Buď svůj. Jiní už jsou zabraní." (teda, moje překlady zní divně :D) mám prostě ráda a hodil se mi k deníku. :)




Tak nevím, jestli jsem to těmi pastelkami nezkazila, ale aspoň nemůže někdo říct, že to není dostatečně barevné.


Kamarádka B. má takové ty foukací fixy na textil, tak jsem je použila na vícero místech v deníku. Tohle je jedno z nich.


Tenhle úkol vlastně nejlépe odpovídá zadání - čmárejte.


A ještě jsem zohýbala rohy na stránkách, které se docela povedly. 


A aby se neřeklo, dodělala jsem i tento úkol. 






Tenhle úkol jsem plnila po částech několik dní (nebo spíš několik jízd autobusem, většinou ze školy, to mám šanci sednout si na bezpečné místo). Ještě že silnice, po kterých se přepravuji, nejsou příliš děravé.


Nálepky z ovoce jsem sbírala v podstatě od dubna. Ještě bych tam v tuto chvíli mohla nějaké od banánů nalepit, ale možná už by to bylo přeplácané. Na obrázku má být pomeranč, švestka, nektarinka, citrón, jablko, banán, třešně a jahoda. Snad je to poznat.



Dobře, tenhle úkol považuji za jeden z nepovedených. Kydla jsem na stránku inkoust, který se mi samozřejmě propil do několika dalších stránek. A pak, aby to snad nebylo málo zkažený, jsem z toho udělala modro-žlutou patlaninu. Ha.


 Plnění tohohle úkolu mě bavilo. Kdybyste nepoznali - trojúhelník s ryskou, nesnáším geometrii. Diář, možná na můj prázdný život moc velký, ale spolehlivý. Nůžky, které jsem zapomněla vrátit kamarádce B. Žvýkačky, na kterých jsem závislá. Lihovka, mám ji teď pořád v penále. Mobil, bez něhož sice přežiju, ale když už ho mám...


Řeknu to takhle - z počátku to měla být duha. Já vím, že žádnou nevidíte. To je proto, že jsem se rozhodla, že se mi duha nelíbí, a tak jsem to celé přebarvila modrou temperou. Voní to, ale to je tak všechno. Pak jsem se kreslila se sebou samou, s Bertíkem, jestli je to vůbec poznat. Našla jsem si citát, ozdobila papír těmi skvělými foukacími fixami a ještě jsem si neodpustila knížky. Pečlivě jsem vybírala knížky, které mám ráda a které zároveň nemají příliš dlouhý název.




Parfém (Patrick Süskind), Postel (David Whitehouse), Malý princ (Antoine Saint-Exupéry), Harry Potter (Joanne Kathleen Rowling), Pět dní (Julie Lawson Timmer), Péra a perutě (Iva Pekárková), Husitská epopej (Vlastimil Vondruška), Norské dřevo (Haruki Murakami). 


Úžasná chobotnice a chobotničí španělská básnička od drahé Iris. Miluju tuhle dvoustránku!





Tuhle stránku mám zatím předpřipravenou. Teď ještě najít kalhoty, co potřebují vyprat. :D


Dodělala jsem tento úkol, tak ho přidávám v kompletní verzi. Už jsem fotku otáčela všemi směry, aby byla správně, ale pořád se k tomu nemá. Tak vám tento článek aspoň zpestřím.


 K tomuhle úkolu jsem potřebovala spoustu dobrých duší. A taky se moc povedl. Strašně ráda se na to dívám. Nejprve jsem deník podstrčila B. s tím, že mi má namalovat, co chce. Nakreslila Bezzubku z Jak vycvičit draka a podepsala se jako Baruš. To bylo během fyziky. Téhož dne během občanky mi Kačka nakreslila toho zeleného krasavce vedle, podepsala se Katuš a já dostala nápad - totiž že by bylo hezké, kdyby stránka byla laděná v motivech draků a obecně zmíněného filmu. Takže jsem během týdne otravovala spolužačky s příhodným jménem a kreslícími schopnostmi a výsledky se povedly, nemyslíte? Dokonce mi svoje kolečko nakreslila i Bětuška.





Vytvořte vzorník barev. Naneste vzorky materiálů, co máte doma. Mívala jsem lak na nehty, krém, makeup, řasenku i pudr. Všechno zabavila sestra (aneb co je tvoje, to je naše, co je moje, to je moje), tak jsem byla dost bezradná, co s tímto úkolem. Pak jsem však uklízela skříňku v koupelně a ten košík s laky na nehty vyhlížel tak smutně. Tak jsem ho použila. Mimochodem, ano, vím, že ty prsty vypadají příšerně. :D


Vybrala jsem ty s nejhezčí barvou a nalakovala jsem si je. :)



Když jsme malovali můj pokoj, přinesla jsem si deník a řádně jsem ho popatlala bílou barvou. A pak, aby to nebylo moc bílé, jsem tam s pomocí papírku nafoukala ony zmiňované fixy.



Vlastně jsem při psaní neměla žádnou depresi nebo blbou náladu nebo něco takového. Prostě jsem se nudila, chtěla jsem si jen tak rýmovat a tady se naskytla příležitost. Takhle to vypadá, když veršujete bez rozmyslu, když píšete bez počítání slabik a když vám ani tak nezáleží na obsahu.



Dodělala jsem, konečně, i tento úkol. A přece by to nebylo bez barev!


Kdybych to náhodou nezmiňovala na začátku článku, miluju bílou fixu. Tady je důkaz, že je užitečná!




 Připravuje se k prodeji.


Foukací fixy po nevímkolikáté. Ale jsem ráda, že jsem je měla k dispozici. Tekutina to přece je a stříká se to taky pusou, ne?  Poznáte berušku a motýla a pampelišku? :D




Palce na nohou. Ty fixy jsem ze sebe, když jsem to přefukovala, nemohla dostat ještě týden potom.


Rozhodla jsem se polepit tuhle stránku obaly od sladkostí, které mají papírový obal, jsou dobré a neměla bych je jíst. Zatím nedokončeno.


Kamarádka B. měla nápad, dobrý nápad, totiž přišla s těmi fixami a že by mi chtěla poničit stránku. Jenže tu už mi zvelebila Iris, tak jsem, aby nebyla smutná, nechala pofoukat fixami tuhle stránku. Štěstíčko tedy foukala ona, obrázek na vedlejší stránce je mým dílem. Aneb jak vypadá zrcadlo, když se na něj dívám.




 To je pro dnešek všechno! Mějte se, smějte se a užívejte si hezkého počasí tak jako já - ležím na trampolíně, opaluju se, koupu se s Bětuškou v malém bazénku a čtu si. Pohoda.

19 komentářů:

  1. Hodně zajímavý deník. Mě by nic takového nenapadlo, myslím z toho obsahu deníku. Jako obkresli si prsty na noze nebo oper stranu. Vážně dobré nápady, sice to není úplně můj šálek kávy ale za pochvalu to určitě stojí už jen za nápad a kreativitu. Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně to máš krásně barevné :) Opravdu hezké...

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj destrukční deník se mi hrozně moc líbí, je tak plný fantazie, prostě nádhera. A ta titulní strana s těmi kamínky vypadá báječně. Jen nič, tedy samozřejmě tvoř, dál. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle články si čtu ráda, ačkoliv já sama vůbec nejsem v tomhle ohledu kreativní. Proto se mi asi líbí, když někdo jiný je :D Jen by ses nemusela vnímat tak negativně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A narážíš na ten obrázek nebo na tu básničku? Obojí bylo myšleno spíš v legraci, i když ty zápory určitě mám. :)

      Vymazat
  5. Tvůj deník je čím dál tím dokonalejší. Fakt je radost téhle destrukci-dekoraci přihlížet. :-) Nedávno jsem se dostala taky k té stránce určené pro vnitřní kritické já a mám tam místy podobné věci, ač se mi nepodařilo je zrýmovat. :-D A úplně nejvíc se mi líbí ta dentální stránka. Bílá lihová fixa musí být super. A s tím citátem souhlasím. I s tím o knihách. :-)
    A jak tak koukám na tu "svoji" stránku v tvém deníku - ach ne. Omluvou mi budiž, že stránka vznikala takřka v polních podmínkách, kde jsem se nemohla umělecky rozmáchnout tím správným směrem. Nicméně, jsem ráda, že se ti ta stránka ještě pořád líbí.
    Jo a ještě něco - tvé zrcadlo vypadá ještě docela roztomile, když se do něj díváš. To já v tom svém vídám občas takovou děsivou čarodějnici. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na tvůj článek, taky mě baví přihlížet tvojí destrukci! :)
      Dneska jsem taky vypadala jako čarodějnice, takže neboj. ;) :D

      Vymazat
  6. Ježíšku, to je dokonalý! Hlavně tohle nikdy neztrať, bude naprosto úžasné podívat se na tohle nádherný dílko třeba za třicet let! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu si deník vystavit, jsem děsně sentimentální, takže určitě za pár let se do něj podívám! :)

      Vymazat
  7. Moc krásný deník! Máš skvělé nápady :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi to líbí, vážně se ti to povedlo !
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. dokonale xD taketo esteticke destrukčno musi byt balzam na dušu xDD

    OdpovědětVymazat
  10. dokonale xD taketo esteticke destrukčno musi byt balzam na dušu xDD

    OdpovědětVymazat
  11. Destrukční deníky mě nikdy nelákaly, ale dostala jsem je k narozeninám. Zatím leží netknuty. Jen žasnu, jak jsi kreativní. Líbí se mi snad všechny úkoly - jak si je splnila.

    OdpovědětVymazat
  12. Ooo tak ta obálka nemá chybu, kamínky nemám zrovna v lásce, ale na tomhle vypadají moc dobře! :-) Ty jsi asi hodně kreativní člověk, viď? :D Ta "negativní stránka" - pecka... Ten jazyk, taky super, máš hodně dobré nápady :))

    OdpovědětVymazat
  13. Destrukční deník bych si ráda koupila. Jsem zvědavá na všechny ty úkoly. Krásné fotky. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Destrukční deník bych si ráda koupila. Jsem zvědavá na všechny ty úkoly. Krásné fotky. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ta titulní strana je úžasná!!!! Ty korálky <3 Mám chuť se po Tobě opičit, protože moje úvodní strana destrukčního deníku je pěkně trapně neupravená :D Skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  16. Deník už na mě nějakou dobu čeká a já pořád sbírám odvahu se do něj pustit. Tvoje podání je pěkné a originální, jen tak dál... ;-)

    OdpovědětVymazat