úterý 26. května 2015

Dva Destrukční deníky

Dnešní článek rozhodně nebude obyčejný. Nechci se s vámi totiž podělit pouze o fotky zničených stran mého deníku, protože tentokrát jsem neničila já, ale Iris. Při našem setkání jsme s sebou samozřejmě měly naše Destrukční deníky, což se muselo patřičně zdokumentovat. Užijte si to! :)


Můj a Irisin deník se navzájem vůbec nelišily, když jsme je kupovaly. Každá z nás však postupem času přetvořila Destrukční deník v deník osobitý, barevný, zničený a originální, jediný svého druhu.

Je pěkné prohlížet si splněné úkoly skrze fotky v příslušných článcích, ale držet cizí deník v rukách, podílet se na jeho ničení, nechat v něm kus ze sebe a propůjčit svůj deník někomu druhému, to je ještě lepší!  




Úkol: Zavřete oči a popaměti pospojujte kolečka.
Irisina barevná KOINCIDENCE na stránce, kde se má psát jedno slovo stále dokola.
Zaostřeno na mou mořskou pannu laděnou do modra. :)
Tyhle stránky jsou pokresleny kolečky.
Docela by mě zajímalo, která z nás by v případě spočítání měla těch koleček víc. :D
Nejkrásnější dvoustránka. Asi budu muset porušit jeden úkol v deníku, který přikazuje věnovat někomu stránku, která se mi nejvíc líbí. To bohužel nepůjde, tohohle se nevzdám. :)
Iris mi napsala španělskou básničku, kterou mi rovněž zarecitovala. Španělština v jejím podání zní skvěle! :)
Bylo těžké se nedívat, když Iris kreslila vedle mně, ale snad jsem to zvládla. :) 

A na závěr jedna doposud nedodělaná stránka. Od Iris jsem si půjčila dvě propisky. Až bude stránka zaplněna, zveřejním ji. :)
Doufám, že jste si dnešní kratší, o to víc však cennější článek užili.
Pokud by vás zajímalo, co ukrývá Irisin deník, rozklikněte si tento, tento a tento odkaz, který vás vždy dovede do příslušných článků. :)

Co vaše Destrukční deníky - setkaly se někdy se svými papírovými kamarády z tiskárny? :)

9 komentářů:

  1. Jejda, jak si tak tu "svou" stránku v tvém deníku prohlížím, říkám si, že jsem ji opravdu zničila. :-D. Přísahám, že kdybych v mysli nosila nějakou duchaplnější báseň, než tuhle o chobotnici, napsala bych ti ji tam. :-D
    Ale... píšeš, že se ti to líbí. V tom případě je to v pořádku. Díky. :-) A řekla bych, že víc koleček máš na stránce s kolečky ty.:-) Ostatně, příště je můžeme spočítat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, dokonce i ta básnička o chobotnici má něco do sebe. A ve španělštině to zní fakt dobře, i když si to jen vybavuji z tvého podání. :)
      Snad se k tomu počítání dostaneme. :D

      Vymazat
  2. Tohle je vlastně ohromná věc. Nadchla tolik lidí! Dokázala rozvinout tolik fantazie! A ještě k tomu přispívá ke spolupráci. :-)
    Oboje moc pěké!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, Iris Španělská :-) že mi to nedošlo dřív.
    Je to úžasný. Víc napsat nemůžu. Třeba si jednou vytvoříte deník kompletně svůj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se k tomu časem dopracujeme. :D Keri Smith je v téhle chvíli ale skvělý člověk pro nás pro obě, až dodělám deník, asi se vrhnu na Tohle není kniha. Iris už to má taky zakoupené. :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné! Je vidět, že jste obě hodně kreativní.

    OdpovědětVymazat
  5. Jáá ho chcííííí takýýýýý!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je velice zajímavé porovnávat, jak jste každá ujala určitého úkolu jinak. Každý člověk úkol jinak pochopí a zpracuje a to je na tom to nejúžasnější. Vaše výtvory jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, zvlášť ta mořská panna.

    OdpovědětVymazat