Doplňuji deník

Od minulého příspěvku, v němž jsem prezentovala své počínání s ničením Destrukčního deníku, uplynula poměrně krátká doba. V posledních dnech mám však víc času (maturity, zkrácená škola a tak) a taky víc inspirace, tudíž se dnes můžete "pokochat" mou další destrukční tvořivostí. Původně jsem chtěla vyčkat do konce víkendu, abych mohla do tohoto článku zařadit i úkoly, které, doufám, splním společně s Iris, ale tím bych jeden článek už dost přeplnila. Navíc počítám, že svým tempem se brzy zase další článek s fotkami splněných úkolů objeví. Teď však už k těm, které jsou hotové a připravené ukázat se světu.





S touhle stránkou nejsem příliš spokojená, ale budiž. Nejprve jsem bubliny a děvčátko bubliny foukající nakreslila černou fixou a v plánu jsem měla pozadí vybarvit pastelkou. Jenže se to nepovedlo, neumím dobrými slovy popsat příčinu. Následek však vypadá asi takto - pozadí jsem spatlala vodovkami a holčičku a bubliny jsem pro jistotu taky tím starým nepoužitelným štětcem zvýraznila ze záplavy modři. Prosvítá sem kafe z předchozí stránky a efekt není takový, jak jsem si ho představovala. Každopádně co s tím, že jo.


Nevím, jestli se vám podařilo poznat, že jsem si vodovkami nabarvila ruku na zeleno, obtiskla ji a pak obtiskla prsty, aby to bylo barevnější. No, mohlo to dopadnout hůř. 


Tohle byl vážně pohodový úkol! 


S tímhle úkolem jsem docela spokojená. Chtěla jsem něco jednoduchého, ale ne duhu, protože tou se to v rámci tohoto úkolu jen hemží, schválně si zadejte heslo "wreck this journal - color this entire page"


Nevím, jak dobře jsem tenhle úkol splnila, každopádně za splněný ho považuji. Škrábání nikdy nebylo mou silnou stránkou - tady jsem se o to pokoušela, ale akorát jsem div neprotrhla stránku. Takže jsem si lehce vyškrábala aspoň obrysy a na vybarvení Hello Kitty jsem využila jakési gelovky, které jsem objevila na skříni, nedotčené, zaprášené. 


Strašně se mi líbí zrzavé vlasy. Rebelka Merida je má nejoblíbenější princezna. Občas jen tak brouzdám po internetu a koukám se na fotky holek se zrzavými vlasy. Irituje mě, že se nějaké zrzky, ještě k tomu tak krásně decentně pihovaté, přebarvují na blond nebo na hnědo a na tvář si plácají tunu makeupu, aby pihy zakryly. Několik holek už mi řeklo, že by mi vzhledem k zeleným očím mohla zrzavá slušet. Já tomu až tak nevěřím. No, to jen tak, abyste věděli, proč jsem se rozhodla načmárat si zelenookou zrzku. :D


Dobře, tak jsem stříhala, přiznávám se. 


Zatímco se mi fotky načítaly do galerie, přemýšlela jsem, co o plnění tohoto úkolu napíšu. Protože ukousnout kus stránky a ještě ten zbytek ohryzat, to není jen tak! Stránka chutnala papírově, voněla a s vláčnou hořkostí se mi zachytila mezi zuby, takže jsem ji musela dolovat párátkem. Víc, myslím si, už slyšet nepotřebujete. Nepolykala jsem, držím se zadání. :D


Vypracovat tento úkol byla hračka v porovnání s následnou fotografickou dokumentací. Jak udržet stránky v optimální poloze, aby celý výtvor vynikl a já zároveň mohla držet foťák, zaostřit a zmáčknout spoušť. Jinak, kdybyste se ptali, proč jsem zvolila slovo mermaid, tedy mořská panna - poslouchala jsem zrovna písničku No ordinary girl, což je úvodní píseň seriálu H2O: Just add water. Český dabing neznám, ale v angličtině je to docela fajn oddechovka. :)



Viděli jste film Lidská stonožka (The Humain Centipede)? Jestli ano, budete s výběrem velmi ošklivého tématu souhlasit. Jestli ne, bude vám bohatě stačit pustit si na youtube trailer, ale jestli máte opravdu silný žaludek, zhlédněte i film. Jedná se o zvrácenou myšlenku jednoho doktora se specializací na oddělování siamských dvojčat, který je tentokrát nechce rozdělovat, ale spojovat. Nejprve si to ozkouší na psech, potom na lidech. 


Bylo těžké si to představit hned z několika důvodů. Zaprvé, netelefonuji (nebo jen minimálně a hovory mají obvykle maximálně minutu). Zadruhé, když už telefonuji, je to třeba v autobuse nebo na cestě někam, abych ušetřila čas. Zatřetí, obálky mám v krabici v šuplíku pod postelí, takže bych určitě jen kvůli hovoru nelezla do útrob postele, abych si jednu z nich počmárala. Tak jsem si pustila audioknihu Obsluhoval jsem anglického krále, poslouchala jsem a přitom si čmárala. Opravdu je to bezmyšlenkovitý počin, nic hlubokého v tom nehledejte. :D


Řetěz trošku jinak. Mohla jsem předpřipravené proužky na stránce pouze vybarvit. Mohla jsem taky udělat klasický řetěz, který se po mně chtěl. Já jsem na to šla od lesa a vyrobila řetěz placatý, aby se při prvním zavření deníku nezničil. 


Nakonec to nedopadlo tak špatně, jak by mohlo. Asi to bude tím, že jsem vynechala šampon a deník jsem přes noc nechala otevřený na topení. :)


Ne, že bych neměla tyhle holčičí věci ráda (vůně jsou vlastně i klučičí), ale nějak jsem tomu nepropadla. Voňavku mám jen jednu, tu, kterou můžete vidět nakreslenou zde. Mamka mi ji koupila, tuším, k Vánocům a občas, když jdu do divadla nebo tak, se navoním. Jinak se na ni spíš práší. 


Nějakou dobu jsem tento úkol nechávala bez papírku (to značí, že mám nápad), ale pak jsem si řekla, že bych se tomu neměla vyhýbat. Přemýšlela jsem, jestli z bílého kruhu udělat měsíc, oko nebo třeba střed kytky, ale nakonec jsem dala přednost obyčejným čtvercům, obdélníkům a jiným mnohoúhelníkům, aby kruh vynikl jednak barevně, jednak tvarově. :)


Už odmalička mám tak trochu komplex ohledně mých rukou. Dlaně mám po mamce (a ta to má po babičce) vrásčité a strašně vysušené - každá jizva je znát, nemůžu si na ruku nic napsat, protože to tam zůstává aspoň tak tři dny po mnoha umytích. A navíc mám příšerné nehty, vůbec ne takové ty estetické dívčí vhodné na lakování. Ale což, úkol splněn.



Pokud to přečtete, jste dobří. Pokud ne, aspoň chápete, že opravdu NEUMÍM psát či kreslit levou rukou. :)



Znáte seriál ONCE UPON A TIME? Před několika týdny skončila čtvrtá série. Je to opravdu vydařený seriál plný, jak už název napovídá, pohádek, jenže trošku jinak. Možná o seriálu někdy napíšu, ale internet je vám k dispozici. V rámci informací o tomto úkolu je však nutno říct, že Storybrooke je fiktivní město v Maine v USA, které v první sérii stvořila Zlá královna Regina a přenesla do něj všechny postavy ze Začarovaného lesa, kterým mimo jiné vzala jejich šťastné konce a vzpomínky na minulý život. 


No, tenhle úkol jsem vzala zkrátka, stejně neumím malovat. Možná časem ještě nějaké blbůstky přikreslím, aby stránka nepůsobila tak prázdně, uvidíme. :)


Vymýšlet tohle mě opravdu bavilo. Snad to přečtete. :)


Toto je pro dnešek poslední úkol. Ničit tuto stránku mě bavilo, ráda vybarvuju písmenka. :D 

A co vy a Destrukční deník? Už jste si ho pořídili? A co říkáte na mé dnešní ničení? Pište! :)

Komentáře

  1. Ten donut je naprosto boží!!! :D :D Musím si taky zase najít čas a pustit se do svého deníku.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí ty proužky, nevim proč. :D Ty barvy jsou prostě takové.. pěkné. :D Mám to takhle totiž taky v plánu.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Ivčou, ten donut je dokonalý! Máš skvělý nápady, to se musí nechat :) A už se těším na další stránky:D

    OdpovědětVymazat
  4. Lidská stonožka mě pobavila! :D Skvělé zviditelnění stránky...

    OdpovědětVymazat
  5. Lidská stonožka šokovala naprosto nejvíc. :D Nevím, jestli mám na ten trailer. A hrozně se mi líbí tvých 12 nápadů. Některé věci s knihami (občas nedobrovolně) také dělam :). A děkuju za to, že jsi mi připomněla, že chci po maturitě koukat na Once Upon a Time :)
    .
    Jinak vám s Iris přeju pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty už máš OUAT rozkoukaný, nebo se na to teprve chystáš? :) Jinak, kdyby se ti nechtělo na to koukat v angličtině, zkus slovenský dabing. Našla jsem ho sice jen pro první sérii, ale bylo to docela roztomilý a ta slovenština se vážně hezky poslouchá. :) Ale z angličtiny jsem toho zase hodně pochytila, hodně jsem si obohatila slovní zásobu, výslovnost... a taky jsem se dozvěděla o nových pohádkách, co jsem třeba neznala. :D (no, nebo o těch, co jsem znala jen z doslechu, třeba jsem nikdy nečetla/neviděla Pinocchio, Rampelníka, cvrčka Jimminyho a tak :D)

      Vymazat
    2. Mám rozkoukáno, respektive viděla jsem první díl :-D
      Kouknu na to v Aj, slovenštinu až zas tak nemusím.

      Vymazat
  6. Krásný! :-) A nejvíc se mi líbí, jak umíš kreslit tvář z profilu. Je to hrozně těžké.
    Lidská stonožka, to musí být hrozné zvěrstvo, nikdy se na to nepodívám (můj žaludek je ještě slabší než čaj, co si vařím), ale jakožto kresba hnusné věci je to ... hezké.:-)
    Taky mám slabost pro zrzky - pro holky i kluky. Dokonce jsem se kdysi barvila na zrzavo, ale nejsem ten barevný typ, kterému by ta barva slušela (asi nemám dost zelené oči). A vždycky závidím, když má někdo pihy ze sluníčka. :-)
    A psaní levou ti jde dost dobře. Kdybys mě viděla psát pravou rukou, asi by ses hodně zasmála. Nejsem toho totiž vůbec schopná, hrozně se mi klepe ruka a prostě to nejde.
    Čmárání po popsané stránce se mi taky moc líbí. Muselo to dát plno práce. Když je něco duhové, vždycky je to pracné.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, jestli se mi to daří, ale děkuju. Ono když je to celé černé a nic moc tam nevynikne, je to hned jednodušší. :D
      Opravdu mi to dalo dost práce. Vybarvovala jsem písmenka a byla to děsná piplačka - ten text jsem tím pádem četla mnohokrát a pokaždé jsem zjistila, že jsem několik písmen, která jsem už měla mít vybarvená, přeskočila. O.o :D

      Děkuji za komentář! :3

      Vymazat
  7. Vlasti, máš naprosto skvělé nápady! :-) A Tvůj deník je krásný :).

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že na plnění těch úkolů máš super nápady, moc hezký. =) Já to obdivuju, jak se znám, byla bych absolutně ztracená. Momentálně jsem ztracená i když mám bez zadání nakreslit svojí sestřence obrázek do památníku... =D

    OdpovědětVymazat
  9. Fantastické! Zaujalo mě, jak jsi vyřešilo to "okousání" stránky. A vyřešilas to bravurně, celkově to vypadá skvěle! Tvůj deník se mi vážně líbí, bubnování tužkama, stopy prstů, ale i proděravění stránky tužkou (a překrytí tmavou, jako by to byly malé padáčky pampelišek, co odfoukává ta dívenka).
    Zrzavé vlasy? A víš, že by ti možná slušely? Až budeš o fous starší, mohla bys zkusit si dát podobný odstín na vlasy, nebo nějaké promelírování.
    A když se vrátím k deníku, stránky tvého deníku začínají získávat úžasný vzhled. Řekla bych, že jeden z nejpovedenějších!
    (Dnes jsem předala synovci také Destrukční deník k narozeninám. Zdá se, že ho zaujal, listoval v něm,už zkusit si na jedné stránce zaskákat (dle zadání) a proděravěl ji tužkou. Jestli dosáhne takové kreativity jako ty a další, to ještě uvidím... zatím ho zřejmě baví! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. P.S. lidská stonožka se ti povedla hodně dobře. Film jsem neviděla, asi jen kousek nebo útržky z traileru, některé horory mám hodně oblíbené, ale tohle byla nechuťárna...
    Ale dobrá inspirace pro tvůj kreativně destrukční počin.

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně se mi líbí že se na tom deníku dokážeš tak vyřádit. Všechno se ti moc povedlo, nejvíc mě asi zaujala stránka s úkolem "Piště pořád dokola jedno slovo" mořská panna vypadá hrozně pěkně.
    Jinak OUAT taky sleduju, je to super seriál s originálním dějem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu povedené stránky! Ten donut je super, ale taky se mi hrozně líbí úkol, kdy máš pokreslit celou stranu a ten s mořskou pannou. A ošklivá stránka se taky rozhodně povedla. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý deník! Máš ho dost nápaditý :) Hrozně se mi líbí třeba tvůj barevný řetěz, protože když nad tím tak uvažuju, vážně jsem ho všude viděla jen v té klasické řetězové verzi, zatímco ten tvůj je mnohem originálnější. Taky nechápu, jak jsi toho stihla tolik, já mám deník už asi rok a půl a za celou tu dobu jsem stihla asi tolik stránek jako ty v jednom příspěvku :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat