neděle 10. května 2015

Destruuji deník

Destruuji, neboli ničím (mám z tohohle nově objeveného slova takovou radost, že ho musím pořád v souvislosti s Wreck this journal používat) svůj deník. A to tak, že doopravdy. Nechápu, jak někdo může mít problém s tím, že nechce deník ničit - já ho naopak ničím úplně přirozeně, jsem kazisvět odjakživa, bohužel ta tvořivost trochu pokulhává. No nic, jestli to má být vizitka mé osobnosti, aspoň konečně poznáte mé nejtemnější já. (Muhehe) 


Úkolů mám rozpracováno opravdu značné množství, proto všude vyčuhují ty papírky. Ne, nevyznám se v tom, kdybyste se ptali. Patlám temperami a vodovkami, taky fixami a občas propiskami. Brzo se dostanu k hlíně, už se těším, až s mamkou budeme přesazovat rajčata. :) 


Moje mamka naštěstí pije každé ráno kafe, velké, takže jsem tenhle úkol mohla splnit. Jen je škoda, že vůni kávy přebila vůně fix a temper a papíru. :)


S touhle stránkou, na které byl napsán úkol "Kreslete tenké a tlusté čáry a co nejvíc na tužku tlačte" (nebo tak nějak), jsem si docela užila. No, zábavu zrovna ne, ale nakonec to vlastně splnilo svůj destrukční účel. :) Původně jsem chtěla kreslit čárkovaný obrázek. Nepovedl se. Fixa nejde smazat. Řekla jsem si, že to překreslím temperami. Rovněž jsem to zkazila. Naštvala jsem se, vzala tubu s černou barvou a celou ji vymáčkla a rozmazala po stránce. Rukama. Pak jsem deník zavřela a nechala nějakou dobu být. Výsledek mě docela překvapil, navíc jsem splnila zadání - na prsty jsem tlačila a čáry tam jsou, navíc hezčí, než bych kdy dovedla udělat tužkou. Tak jsem té stránce dala kukadla, ať není tak černá, a otřela si bílou z prstů. Nevím, jestli se to povedlo, ale ale aspoň se to zničilo a deník se začíná měnit v takový ten hezký vyplnění sešit, co je jich pod heslem Wreck ths journal plný internet. 



Frotáž. Nejprve jsem zamýšlela použít víčko od foťáku, jenže to se nepovedlo. Pak jsem si v knihovničce všimla hrnku s mincemi, což se nakonec vyplatilo. Ještě mě potom napadlo "frotážovat" klíče, ale jsem lenoch plnit úkol dvakrát.



Kreslit na tuhle stránku mě opravdu bavilo, ale bylo to náročné. Ještě teď mám v pravé ruce krouživé pohyby a moje oblíbená černá propiska asi půjde do důchodu. :)



Vytrhněte, zmuchlejte, zahoďte. Haha, myslel si snad někdo, že to bude problém? :D


Během tohoto úkolu jsem zjistila, že většina mých fixů vypovídá službu, především mé nejoblíbenější barvy. No, aspoň, že na téhle stránce to nevadí, má to být zkouška. A, ehm, omlouvám se za proporce slona vůči jablůňce. Použity fixy, černá lihovka, gumovací pero, pero na psaní hezkých věcí, propiska na úkoly z matiky a možná ještě něco.



Přiznávám se bez mučení, tady jsem trochu podváděla, občas jsem pootevřela oči. :)


Ha, povedlo se mi to tak pěkně rozostřit, abych nikoho nepohoršovala, tak alespoň nějakou kreativitu jsem při plnění úkolu vyvinula. :) Mimochodem, rozšířila jsem si slovní zásobu anglických a německých vulgarismů, ha. Ale převážně jsem psala české, těch je přeci jen mnoho a mnoho a já ani neznám všechny. :)


Ať žije Harry Potter. :) Tenhle citát, nebo spíš úryvek s trochou hloubky, pochází z posledního dílů z jedné ze závěrečných kapitol a zní takto (kdybyste to po mně nepřečetli...): "Myslím, že kdyby sis to přál, mohl bys nastoupit do vlaku." (Brumbál) - "A kam by mě odvezl?" (Harry) - "Dál,,," (Brumbál)


Tenhle úkol jsem sice stále ještě nedokončila, nicméně brzy to přijde. :)


A aby bylo jasno - růžová mi vlastně nějak nevadí. Ten den mě ale asi naštvala růžová nebo někdo v růžovém, takže proto. :) 


Bětuška mi s tímto úkolem trochu pomáhala. :)


A to je pro dnešek všechno. A co vy a Destrukční deník či destrukce čehokoliv jiného? :)

23 komentářů:

  1. A až to vypada dobře fakt jako, mám ráda papíry, barvy a Všechny Typy tvoření :) je to moje závislost z dětství :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow :O To je fakt boží deník :3

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek! Celkem jsem se pobavila a udělala jsi mi radost tím citátem ♥
    http://lucastira.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Také ničím i když v poslední době na to nějak čas nemám, takže mám splněno jen maličko úkolů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi tvoje výtvory, ale já sama nemám destrukční deníky ráda, asi trochu z ekologického hlediska. A navíc když už je to kniha, jakože je, tak z ní nerada trhám stránky a může to v ní být třebas i napsáno. Ale asi se na něm dobře cvičí pomíjivost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych z knížky jako takové nikdy netrhala, jsem na ně strašně opatrná a hýčkám si je. Ale možná opravdu potlačuji sebe samu a tady nemusím, což je fajn. Holt někteří lidé mají sklon ničit věci víc než ostatní... nebo ne ničit, přisvojovat. :D

      Vymazat
    2. To není ani tak kniha jako deník. Řekněme, tlustší sešit. Nejsou tam žádné úvahy, žádné hlubokomyslné myšlenky, ani žádný příběh. Vlastně, ten příběh píše každý, kdo Destrukční deník přetváří. Takže, mít obavy z toho, že ničím knihu, jsou vlastně zbytečné. Toto není kniha... :-)

      Vymazat
  6. :) v tvém podání se mi to začíná líbit.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, ráda se dívám na kreativitu v akci :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten deník fakt vypadá zajímavě, ale já si nemůžu pomoct, mám prostě pocit, že by mě to hrozně rychle přestalo bavit. =D Já prostě nejsem zrovna výtvarně kreativní člověk, vybarvování mandal je u mě tak nějak konečná, a ani to obvykle nedopadne tak, jak jsem chtěla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, o mojí výtvarné kreativitě lze říct jen to, že žádná není. Taky ty úkoly dělám hodně nárazově a vždycky pětkrát předělávám a stejně to nevypadá podle mých představ. :D Na mandaly (konkrétně ty od CooBoo) se chystám následovně. :)

      Vymazat
  10. To je naprosto boží, jsi kazounek jedna báseň! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, Ty ale řádíš! :-) Máš moc pěkné nápady i zpracování :-). Já odmítám něco (záměrně) destruovat, akord knihu :D. Ale je skvělé, že jsi takhle kreativní, to je pro duši vždycky skvělý balzám :).

    OdpovědětVymazat
  12. Máš moc pěkný Destrukční deník a hlavně skvělé nápady, jak ho zkrášlit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kreativní duše v tobě dřímá. (Opravdu netuším, jak ze mě mohl vyjít tento skvost.) Každopádně moc hezky ničíš:) já bych si chtěla deníček pořídit v originálu, protože... No, řekněme, že některé přeložené úkoly by se překládat vůbec neměly:) ^^
    Takže, i když se mi to říká s těžkým srdcem, pokračuj v ničení knihy:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj Destrukční deník se mi moc líbí. Je v něm opravdu velký kousek tebe samé, řekla bych (ač to zní trochu jako klišé). Mnohem osobitější, než ty umělkyně, co dělají věci podle návodů - čímž bych se nerada kohokoliv dotkla. (Já se to zatím snažím neničit. Ale pak jdu malovat vodovkami a celé se to rozpije, takže snaha marná. :-D)
    Možná, že se taky odhodlám něco pořádně zničit, až se uvidíme. :-)
    Tvoje frotáž je luxusní. Nečekala bych, že ofrotážované mince budou vypadat tak dobře. A ta kolečka... řekla bych, že tvá černá propiska padla pro umění.
    A opět, ač už je to ode mě nuda, obdivuju tvé fotografie. Ta druhá s temperkami je úplně dokonalá a všechny ostatní taky!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že má reakce (to ohledně ničení) je vzhledem k tvému poslednímu článku opožděná. :D No nic, musím být rychlejší. Už se těším na sobotu. :D

      Vymazat
  15. Začala jsi svůj Destrukční deník zpracovávat zajímavě, líbí se mi, že se nebojíš ani pokusů s barvami, ani s tužkami, dokonce ani s prstovým kreslením. Moc se mi líbí ta stránka s puntíky a rozesmál mě nápis Nesnáším růžovou. To tě fakt musel někdo naštvat! :-)
    Mince se na frotáž opravdu hodí nejlíp a vypadá to skvěle!
    Jsem zvědava, jak se toho chytne můj synovec, mám ji koupenou pro něj k narozeninám, za týden nebo dva ji dostane. Tak uvidím, jestli protáhne krupon nebo jestli se do toho pustí. (A pro jistotu mu poradím, ať se inspiruje internetem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirace internetem je fajn věc - taky to dělám. Ne proto, že bych neměla dostatek svých nápadů, spíš se dívám na techniku, nebo se prostě jenom tak kochám. :) Snad se bude Destrukční deník synovci líbit. :)

      Vymazat
    2. Už jsem to psala jednou, teď podruhé - bohužel, byl z toho trochu rozpačitej. Něco pokreslil, ale asi nepochopil, o co jde, říká mi, že nechce knihu ničit. (Ad polít ji kávou, vzít do sprchy a tak...) I když jsem mu říkala, ať se podívá na internet, pro inspiraci....
      Možná ho to chytne později, těžko říct. :-) Mně se tenhle deník líbí, jakožto i její další projekty (Kerri Smith)

      Vymazat
  16. Páni, o tomto deníku jsem se dozvěděla tady u Tebe poprvé a koukám :) Hodně mě to zaujalo a začínám přemýšlet o pořízení :) Eloorka

    OdpovědětVymazat