pondělí 13. dubna 2015

Dostávám deník

Dneska jsem šla s B. vybírat nějaký papírový dáreček pro její mamku (nakonec jsme odešly se Zmizelou) a při té příležitosti jsem si konečně koupila svůj Destrukční deník. Předtím jsem ho na chvilku vlastnila dvakrát - jednou, když jsem ho koupila za účelem darování B. k Vánocům a podruhé mi přišel jako výhra od Knihkupectví Martinus. Ten však skončil kdesi ve světě mé sestry, která nutně potřebovala něco pro svou kamarádku. Takže mi zbyla jen skrytá touha a možnost sledovat blogy těch, kteří s Wreck this journal tráví svůj volný čas. A když Iris publikovala svůj druhý článek o kreativním ničení deníku, měla jsem jasno - musím ho mít! Nutno podotknout, že jsem si na něj poctivě vydělala doučováním. 


Dlouho jsem zvažovala, že si tento ujetý, ale opravdu výjimečný deník od Keri Smithové pořídím v originále, abych z toho měla něco víc než pouhé vyplňování stránek. Už během dneška jsem však došla k závěru, že tato knížečka má co nabídnout i v českém překladu. Zadané úkoly jsou opravdu tak nápadité a někdy náročné na fantazii a provedení, že nakonec nejspíš budu ještě ráda, že nemusím přemýšlet nad významem slov. 


Mé milované fixy, které prozáří nejeden papír. :)





Když Iris publikovala svůj první příspěvek a k této stránce napsala, že ji zkazila, protože nepochopila, kam se to má vlastně psát, usmála jsem se a řekla jsem si, že to určitě nezkazím. A ejhle, hned dvě chyby - jednak jsem špatně řádkovala a pak jsem také nějak nevím jak ušpinila vršek stránky. Tak jsem se rozhodla být originální a přepsat to na variantu, kde budu moct užít první pád mého jména. Kousek papíru nenápadně vystřižen ze stránky deníku, kterou budu muset vytrhnout a zmuchlat. :D 


Strašně, opravdu strašně moc mě baví vybarvovat písmenka. :D


Řekla jsem si, že to časem všechno odškrtnu, když to použiju. :D Zatím jsem něco s fajfkou ještě nezužitkovala, ale je to všechno jen otázka času a inspirace. :)


Pro začátek něco jednoduchého. :D


Chci si užít každou stránku. A tuhle úplně první jsem si opravdu užila. :)


Pro dnešek to, myslím, stačí. Víc jsem toho stejně zatím neudělala. Hodlám se však deníku věnovat, tvořit a ničit a až budu mít tak deset, patnáct nových stránek, zase se o radost z ničení budu dělit. :)

Mějte se.

Mimochodem, neuvidím se s někým 4.5. v 17:00 na autogramiádě Joa Nesbøho? :)

23 komentářů:

  1. Ježiši, to vypadá naprosto dokonale! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tohle by bylo něco pro tebe! Pořiď si to! :)

      Vymazat
  2. I ty, Brute? :-) Ale jo, nápad je to pěkný, už několikrát jsem ho v knihkupectví přihlížela. A teda, vydělávat doučováním je otročina :-D Jsi vážně dobrá :-)
    .
    Stále častěji mně napadá, že zveřejním svůj diář, který je v jistém smyslu docela podobný, jen ho nikdo nemá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, určitě zveřejni, bude to zajímavý. :D

      Vymazat
    2. Magdalenko, dej nějaké ukázky!
      Jasněže můžeš být kreativní i ve vlastním diáři a bez návodů. Destrukční deník je podle mě kreativní hra. Zdobení diáře vlastními nápady je kreativní samo o sobě. Obojí se nemusí vylučovat.
      Už se těším na nějaké náhledy! :-)

      Vymazat
    3. Už jsem viděla, díky za ukázku! Krásné dílko a napadlo mě, udělat něco podobného. Ještě si to musím nechat projít hlavou.

      Vymazat
  3. Já nevím, mě tohle moc nezaujalo. Myslím samozřejmě ten deník sám o sobě! Nechala jsem si ho poslat někdy na Vánoce a... prostě... jsem se do toho nějak neponořila. Asi jsem zrovna nebyla na tý správný vlně. Nu což. Když si teď dle libosti můžu Albatros vyžírat, asi si ho objednám ještě jednou :D.
    Jinak, zatím to máš miloučké :). Líbí se mi jméno bílou barvou, já to tam jak blb dřela pastelkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké :) Tyhle fixky mám taky strašně ráda :) Mám jen dvě, ale stejně jsou nejlepší :)
    Každopádně doufám, že si užiješ spousta skvělých chvil s Destručním deníkem. Já už ho mám fakt dlouho a jediná úloha, kterou jsem splnila je očíslování stránek a pak mám celkem zaplněnou stránku s nálepkami z ovoce :D Jinak jsem zoufale netvůrčí...
    Na autogramiádě se uvidíme :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se mezi těmi tisíci hlav potkáme. :D

      Vymazat
  5. Já ho mám v originále :) Ale myslím, že je to jedno, ten překlad je skoro doslovný, co jsem tak koukala. Už se těším na Tvé výtvory! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tohle už jsem několikrát narazila, je to moc pěkná věc, ale já bohužel nejsem vůbec výtvarně nadaná a asi by mě nic nenapadalo, zkrátka by to nebylo pro mě. Ale moc ráda se dívám, jak něco tvoří ostatní, takže se těším na další fotky! A možná by byl tenhle deník dobrý dárek pro jednu mou kamarádku, která nádherně kreslí a je hodně kreativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho původně nechtěla pořídit, nejsem výtvarně nadaná a nápady pokulhávají, ale pak jsem si řekla, proč to nezkusit. Má to přece být hlavně zábava. :D

      Vymazat
  7. To je super! Taky si myslím, že Destrukční deník má co nabídnout i v češtině. Styl úkolů je vtipný i v českém provedení. Destrukční deník jsem koupila i synovci, v květnu má narozeniny. Jsem zvědava, jak se na něj bude šklíbit. Zpočátku bude určitě bezradný, aspoň u některých úkolů. Ale nasměruji ho na internet, ať se inspiruje. Viděla jsem i nové dílko Keri Smithové pod názvem - Toto není kniha. Zkus se po tom kouknout, je to něco podobného. Možná dárek pod stromeček?
    Tvůj Destrukční deník bude úžasně konstruktivní. Už to vidím! Začala jsi moc pěkně. A vlastně, že jsi udělala nějakou chybu - nepatří i to do destrukčního deníku? I chyby můžou být součástí destrukce! :-)
    Už se těším na tvé další výtvory, ty dnešní se mi moc líbí.
    Destrukční deník je vlastně ohromně kreativní.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to moc pěkný, hezky nafocený, ty fixy mám taky moc ráda, bohužel jsem nikdy neměla celou sadu, protože jsou hrozně drahý.
    Těším se, až z toho uvidím víc. :-)
    Jo a nedávno jsem si domů přinesla i Tohle není kniha. To by se ti mohlo líbit ještě o trochu víc než Deník, koukni se na to v knihkupectví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou fakt drahý, taky tyhle mám už asi dva roky a nové si koupím možná za další rok, dva. Ale třeba v Německu (v Pegnitz, kam jezdíme na výměnné pobyty) dostávají ještě větší sadu zdarma k učebnicím. Je deprimující, že to tam každý má a tady na to šetříš dýl než na knížku. :D

      Tohle není kniha jsem taky viděla a prohlížela jsem si to, ale moc jsem o tom nevěděla. Třeba to časem taky pořídím. :)

      Vymazat
  9. Páni, to je krásné! :-) Moc se mi líbí, jak je to barevné :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám to vybarvené skoro stejnýma barvičkama. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Taky tento deník vlastním.
    Máš to moc hezky vybarvené.

    Bezejmenná (my-dream-world-and-life.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem to koupila. Synovci. K narozeninám. Bude je mít za pár dní, jsem zvědava, jak se mu bude dárek líbit... nebo z něj bude vyděšen? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovídám si sama - byl vyděšený. Asi to není dárek pro něj, škoda.

      Vymazat
  13. Deník je super zábava, nejdřív jsem měla problém mu něco udělat, přece jen to byla krásná nová knížka, ale po prvním úkolu už to šlo líp a líp :D

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za článek, nikdy jsem o tom neslyšela! :) Možná napíšu Ježíškovi :) Sandruška Sedláková

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem Destrukční deník dostala na Vánoce a moc jsem v něm zatím nepokročila. Upřímně mě to nějak zvlášť nebere. Ale ráda se dívám na obrázky ostatních :)

    OdpovědětVymazat