Město

Kopec, vyjímající se za městem, ozářilo ranní slunce. Krajina se probouzela, hrála všemi barvami jara. Klouzavé podrážky mých bot stoupaly vzhůru, abych si odpočinul od světa. Kluk jako já, co žil celý život za hradbou vysokých paneláků, obklopen všudypřítomným hlukem lidského života, občas potřebuje vypadnout. Kecnul jsem si na lavičku a zadíval se směrem k městu. Koukal jsem se na změť staveb, institucí, ulic. Křižovatku opět zahltila auta. Klouzal jsem pohledem po zšedlých budovách, po neutěšeném kraji, kde civilizace zcela vystrnadila přírodu. Kamkoliv jsem se podíval, nikde nerostl jediný strom, jenže lidem to nevadilo, stromy pro ně byly něčím neznámým.

Tomu, kdo pozná, co se zde na obrázku rozkládá za město, věnuji svůj nejméně strašidelný úsměv. :) Nápověda v srpnovém archivu. :)

Toto drabble původně nevzniklo pro Hřejivou výzvu. Týká se však tématu "Město" a jsem s ním i docela spokojená. Podmínkou pro jeho vytvoření bylo kromě sta slov i to, že každá věta musí začínat na písmeno K. Snad to v některých případech strukturu "příběhu" neruší a snad omluvíte, že jsem se o městech nerozepsala nějak jinak. Samozřejmě jsem na tento úkol, který navíc není podmíněn nějakým útvarem, mohla sepsat sáhodlouhý článek o svých domněnkách o životě ve městě, o mých oblíbených městech, o městech, která bych chtěla vidět a tak podobně. Takový článek napíšu určitě někdy jindy. Momentálně mě však tlačí čas, nebo lépe řečeno - Hřejivá výzva mě pálí v zádech a datum jejího konce se pomalu chýlí ke konci. Zbývá mi ještě tři úkoly plus závěrečné shrnutí, které chci pojmout opravdu jako souhrn celého tohohle projektu. Takže, kromě dějepisné olympiády, kterou mám příští čtvrtek, musím vymyslet, který žánr si vyzkouším a který ze svých nápadů začnu sepisovat jako knihu. To bude náročné. :)

Mimochodem, taky máte takovou radost z toho, že je konečně jaro? :) 

Komentáře

  1. Při čtení jsme si vůbec neuvědomila, že každá věta začíná na písmeno K. Pěkně se to četlo, škoda, že to není nějaký delší příběh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, asi by to šlo rozvést, ale drabble je drabble. :)

      Vymazat
  2. Šikovné drabblíčko, okořeněné ještě počátečním K. Taky jsem si toho nevšimla, ale s mou pozorností je to špatné, takže nic neobvyklého. K jsi použila opravdu dobře, vlastně fakt, že jsem si toho nevšimla, znamená, že slova a věty plynuly bez nějakých nesrovnalostí. Takže, je to pro tebe poklona!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké ekologické drabble. :-) A někdy si taky zkusím pohrát s písmeny na začátku vět. Zajímavý pokus a tobě vyšel.
    Co se týče města na fotce - jak politováníhodné, že jsem se musela podívat do toho archivu, abych ho poznala. :-D Haha. Moc dobře zaostřené. ;-) (to nemyslím ironicky, ten bodlák je vážně hezký fotoobjekt)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem to sem speciálně pro tebe. :D

      Vymazat
    2. Tak tím jsem velice poctěna. :-)

      Vymazat

Okomentovat