čtvrtek 29. ledna 2015

Dokonalost

Autor
Až zavřeš víčka, můžeš klidně snít 
třeba o tom, jaké je kluka mít.
bude láska první, bude jediný,
vášeň nezmizí, až přijdou šediny.
Bude vysoký metr osmdesát
bude kouzelně se na tebe smát
den za dnem, jeho úsměv tě neomrzí,
bude chytrý, nic pro něj nebude cizí.
Bude rozumět citům i tužbám,
bude tě vynášet až ke hvězdám,
závidět ti ho budou všechny,
jak je sečtělý, milý, pěkný.
Bude hrdinou jak z dívčích snů,
bude útěchou smutných dnů,
Všichni budou chtít, aby ho znali,
bude to zkrátka princ dokonalý.
Až zavřeš víčka, můžeš klidně snít,
jen se pak nezapomeň probudit!

Jistě si mnozí z vás pamatují, jak jsem vždycky snila (a několikrát jsem to tady na blogu i zmínila) o princi na bílém koni, o někom naprosto dokonalém - krásném, chytrém, společné zájmy a vzájemné doplnění. O muži s pochopením a drsném romantikovi. Když si ta slova, která jsem vypouštěla, přečtu teď, právě teď, nějak se jim musím jenom posmát. Chemie si nevybírá, kde začne působit. Ale o tom až někdy jindy... (to vás napínám, co? :D)

Jinak, kdyby to někomu nedošlo, téma jednatřicátého úkolu Hřejivé výzvy je Příběh o smyšleném tvoru. Snad všichni mé zpracování pochopili. :)

16 komentářů:

  1. Napínáš... :) i přes FB.
    Básnička je vážně krásná - na to, že podobnou tématiku nemám moc ráda :)
    .
    Jsem tak šťastná za tvé štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo. Asi to není tím, že bych to vyloženě tajila, ale nechci psát přímé závěry, když je ještě všechno v počátcích. Počkám si na konec února... :)

      Děkuju. :3

      Vymazat
  2. Tvé zpracování mi přijde super :) Když jsem byla malá představovala jsem si svého prince úplně stejně dokonce se mi zdálo, že každou noc je na mém balkóně. Doteď si ze mě dělají mé spolužačky ze základky srandu skrze mého vysněného prince. Můžu ale popravdě přiznat, že se mi ho konečně povedlo najít i v reálu!

    OdpovědětVymazat
  3. Taktéž začínám být napjatá! :-) A i toto dílko mi přijde velmi pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk se tomu směje, když to někdo sepíše, ale ve skutečnosti to chce také... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Princ na bílém koni má různé podoby. Důležité je, že jsi s ním šťastná!
    Krásná báseň.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná báseň! :-) A z kohokoli se může po vzájemném poznání vyklubat princ na bílém koni :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná báseň o podobných věcech jsem vždy snila :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mile napsané. :-) Já vlastně nikdy neměla tak kompletní představu o svém "princi", na rozdíl od tebe. Vždycky se mi třeba líbil nějaký herec nebo tak. A hlavní samozřejmě je, aby uměl umývat nádobí, uklízet, žehlit a tak.
    Ale moc se mi líbí tvoje ušlechtilé představy o tomto opravdu smyšleném tvoru. Hodně štěstí s tím zhmotněným princem. Ať už je to kdokoliv. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, snění nad princem.. snění, které se nikdy nestane skutečností. Hořkosladké, ale krásné.

    OdpovědětVymazat
  10. Kira (dyred.blog.cz)

    Taky sním, mám trochu jiné představy, ale přece stejné.
    Milá básnička :)

    OdpovědětVymazat
  11. haha, ten závěr je trefnej, pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten komentář na konci nemá chybu. Taky jsem si vysnila kluka. No a když jsem narazila na podobného, tak se z něj vyklubal úplný blb... :D

    OdpovědětVymazat
  13. P.S. nojo, tenhle je možná vysněný, ale co víš, třeba nějaký přijde. A nemusí být princ, ale normální prima kluk...

    OdpovědětVymazat
  14. Fredy Kruger

    " Co o sobě myslím ? ... jsem dokonalý !
    ... když na židli vyskočím ?... jsem velký ! ... ne malý !
    ( s židlí mám metr devadesát )

    ...... bez židle, ale se neučesám !"
    ( hovoří Robertt Tschmoud ) : " Vy woli,
    počkejte, jen až se oholím !!"
    ... chlapec ... se dál holí před zrcadlem...

    " Malým je smradem !!" ... " Malým je smradem !"
    ... smějí se hochovi bratranci ...

    Matka řve : " Poslyšte ???... vy kanci ! ?
    ... zkuste vlézt na židli !... neserte !!"

    ( !! ) ... Jsou menší než ty jsi ! ... Roberte !
    ... čtyřicet je ti, jsi v pubertě,
    chrupavky měkké máš ještě v kostech,
    z nich idiot žádný tě nepřeroste !!

    ... a vy lumpi ? ... zalezte to pelechu ! !
    ... vida ! rázem je po posměchu !!
    ... vidíš můj hochu !" ( chechtá se matka )

    Bratranci, ( táhne jim padesátka )
    šeptají : " Sereme na babici !"
    ... žalovat na ní jdou ku otci ( strýci )

    OdpovědětVymazat