středa 3. prosince 2014

První zimní

... a nejspíš taky poslední, jak to podle dnešního oteplení vypadá. Jsem moc ráda, že jsem tentokrát neváhala a při první příležitosti se namísto kamenů zaměřila po dlouhé době na focení. A že bylo co fotit. Žel bohu jsem neměla optimální světlo a tak je většina fotek spíš tmavších. Mohla bych je upravit, ale nepůsobily by přirozeně...






































































Kdybyste se divili, proč sem dávám tohle... inu, přišlo mi to pěkné, jak se mi po příchodu domů asi hodinu odmlžoval foťák :)

8 komentářů:

  1. Mně se hrozně líbí ty zasněžené růže, vydává to krásný kontrast. Miluju zimu. Vše je... tišší, ostřejší, ale člověk je znecitlivělý mrazem, jako by byl okraden o možnost ještě kdy něco cítit. Bílá smrt.

    OdpovědětVymazat
  2. Toho dne jsem litovala, že jsem si po cestě do školy nevzala foťák. U nás bylo také krásně. Vše bylo obalené v ledu a lehkém poprašku. Na druhou stranu mě ale následné brzké oteplení ani moc nemrzí, a to čistě z hlediska marnivosti - mám škaredý zimní kabát :-D

    Líbí se mi zamrzlé růže!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou krásný, a náhodou ten nedostatek světla jim dává kouzlo. =) Mně se nejvíc líbí všechny ty, co jsou na nich šípky... =D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Asi taky začnu lovit s foťákem :)
    Líbí se mi hlavně ty první, potom mi přijdou takové víc rozmazané...

    A s tím sněhem mě to fakt mrzí, dostala jsem nové lyže "pod stromek - předem", ale vypadá to marně. Sníh není ani v Rakousku, takže možná ani nikam nepojedeme :/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Já zimu moc nemusím, ale hlavně kvůli tomu, že je brzy tma. Ale sníh je fotogenický a ten první je kouzelný svou křehkostí. Nejvíc se mi líbí jedenáctá fotka a také ty zasněžené vlasy. A ta poslední, ta má také super atmosféru. Máš fotící talent!
    Když začalo sněžit u nás, zrovna jsme ve škole čekali na tělocvik. Bylo odpoledne, skoro se stmívalo, a všichni se koukali z okna a začali, jako kdyby byli aspoň o pět let mladší, křičet "jéééé, sněžíííí!". Bylo to dost vtipné. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Povedly se ti nádherné záběry. Bohužel bylo pod mrakem, to se nedá nic dělat, přesto jsi zachytila kouzelné pohledy na tu zamrzlou krásu. Ani nevím, která fotka se mi líbí nejvíc, to se nedá určit, protože každá je něčím krásná.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ač potemnělé. Ta svíčka, to poslední jablíčko na stromě. A ty růžičky se sněhem! Moc krásné fotky :) A také se mi líbí ty zasnežené hroudy hlíny, připomíná mi to cosi z dětství. Jsi šikovná fotografka!

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, chybí mi sníh. Chtěla bych ho alespoň na chvilku. Alespoň tolik, kolik je na fotkách.
    .
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat