neděle 21. září 2014

Hřejivá výzva

To se tak jednou stalo, že jsem otevřela složku v počítači, kterou jsem vytvořila zhruba před dvěma lety a v níž archivuji nejen svou starou tvorbu. Nostalgie mě zavedla až do složky "Projekty a výzvy", v níž jsem nalezla seznam asi třiceti různých blogerských čelenží a podobných x-denních záležitostí. A mě napadlo, proč se konečně do těch tak dlouho hledaných a zapomenutých výzev nezapojit. Výzvy pro pisálky jsem našla rovnou dvě a jelikož jsem ve výběru byla bezradná, poprosila jsem o radu Iris, která byla zrovna online na Skypu. A tak vlastně vznikla Hřejivá výzva.


Ještě té zářijové neděle jsme s Iris vymyslely název, Iris stvořila obrázek, z obou dvou výzev jsme vybraly ta nejvyzývavější témata a ta seřadily. Po mailech jsme si házely horké brambory a nakonec se dopracovaly k dnešnímu dni. Ke dni, kdy naše Hřejivá výzva začíná!

Iris Virág z blogu Better place se chopila úvodního slova a napsala článek, v němž všechny případné zájemce zasvěcuje do témat a pravidel výzvy. Zapojit se může každý a pravidla jsou v podstatě jen dvě. A zapojit se můžete i tím, že naše počínání budete číst, sledovat, komentovat a jinými způsoby podporovat.



Já sama se výzvy hodlám účasnit, samozřejmě. Doufám, že se mi podaří ji splnit. Aby mi to vycházelo, měla bych napsat v průměru jeden až dva články týdně. Nebojte se však, že by výzva byla jedinou náplní tohoto vzduchoprázdna, ráda bych přidávala taky fotografie, vlastní myšlenky a konečně dopsala tak dlouho nedopsané články. Na recenze momentálně vůbec nemám náladu, takže o knihách výhledově asi psát nebudu, i když součástí mého života jsou samozřejmě pořád.

A ještě jedna věc - ráda bych výzvu pojala zcela upřímně, na nic si při ní nehrála (až na ten bod "ve stylu oblíbeného spisovatele" :)) Takže pokud bude nějaký článek příliš negativní nebo příliš optimistický, některý napsán krátce, jiný dlouze, buďte prosím shovívaví. Momentálně si procházím dost podivným obdobím, které ani já sama nechápu a myslím, že chápat nepotřebuju. Prostě ho nějak přežiju a vy mi v tom můžete pomoct tím, že mi budete dál dělat radost všemi možnými způsoby.. :)

13 komentářů:

  1. Koukla jsem k Iris a vypadá to dobře. Ač mi některé body dozajista dají zatraceně zabrat, myslím, že to risknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme obě s Iris moc rády! Takže vítej v triu, zahřej prsty a hurá na to! :D

      Vymazat
    2. Moc děkuju za tenhle super propagační článek, víš, jak jsi mi jím zvýšila návštěvnost? ;-)
      Ale teď vážně, jsem opravdu ráda, že jsme tu výzvu daly dohromady a že se Annika rozhodla připojit. I mně to dá zabrat a popravdě se na to už těším. :-)
      Takže oficiálně přeji Hodně štěstí a Hodně dobrých nápadů a jsem zvědavá na tvou tvorbu. :-)

      Vymazat
  2. Tak jsem byla u Iris a omrkla jsem to. Asi se zapojím, je to velmi lákavé :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když jsi výzvu nedokončila, jsme moc rády, že ses zapojila. :-)

      Vymazat
  3. Ahoj,
    napsala jsem první článek do výzvy :) Mohla bys mě prosím přidat na seznam účastníků?
    Předem díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seznam vedla Iris, jistě tě přidala. :)

      Vymazat
  4. Podívala jsem se taky k Idris a je to hodně zajímavé, možná zkusím, ale nevím, jak to půjde, zas tak dobrá spisovatelka příběhů nejsem. Moc se mi líbí i ten název a daly jste dohromady lákavou výzvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky už jsem komentovala, je to super, nevím, jestli se zvládnu zapojit, ale určitě budu sledovat! :) A jdu sdílet! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji za zapojení, komentáře i sdílení! :-)

    OdpovědětVymazat