Barevná knihovnička

Řekla jsem si, že by to chtělo nějaký ten knižní příspěvek. A fotit samotnou knihovničku mi nepřišlo dost originální. Tak jsem si (místo přípravy na Maltu :D) sedla před knihovnu a seřadila knížky podle barev. Tak se pokochejte. 

Růžová/Fialová

Iva Pekárková - Péra a perutě; Kerstin Gierová - Rudá jako rubín; Bram Stoker - Dracula; Charlotte Brontëová - Z letopisů Angrie; Karel Hynek Mácha - Máj; Nick Spalding - Lásko, kde jsi?; Alissa Nutting - Tampa; Paulo Coelho - Alchymie diář 2015; L.J.Smith - Temné vize: Odhalení; Němčina pro číšníky a kuchaře; Jane Austenová - Opatství Northanger; Wilbur Smith - Řeka bohů 3:Čaroděj; Catherynne M. Valenteová - O dívce, která se propadla pod Čarozem do víru bujaření; Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně; J.K.Rowlingová - Harry Potter (1-7); Sarah Adisson Allenová - Dívka, která sahala po hvězdách; Daphne du Maurier - Hospoda Jamaica; Erich Segal - Osudová láska

Modrá 

Angličtina - Věty a fráze pro každou příležitost; Kateřina Petrusová - S hlavou v oblacích (v pejru); Jiří Hájíček - Rybí krev; Karel Čapek - Dramata; Arnaldur Indridason - Chlad; C.S.Lewis - Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň; Božena Němcová - Babička; Jaroslav Foglar - Přístav volá; Jane Austenová - Anna Eliotová; Paulo Coelho - Alchymista; Hana Marie Körnerová - Třetí přístav; Angličtina; J.K.Rowling - Harry Potter and the Philsopher´s stone; Karel Čapek - Válka s mloky; Zdeněk a Soňa Thomovi - Cesty tažných mraků; Melanie Rose - Má noc je tvůj den; Život pro planetu Zemi; Jostein Gaarder - Sofiin svět; Michal Viewegh - Výchova dívek v Čechách; Michal Viewegh - Báječná léta pod psa; Haruki Murakami - Spánek; Erin McCahanová - Cizí slovo láska; Stephanie Meyerová - Zatmění

Oranžová/Červená

Stephenie Meyerová - Rozbřesk; Dan Brown - Ztracený symbol; památníček; C.S.Lewis - Letopisy Narnie: Princ Kaspian, Plavba Jitřního poutníka, Kůň a jeho chlapec, Poslední bitva; Zpěvník na bohoslužby; Německy s úsměvem 2; J.K.Rowlingová - Fantastická zvířata a kde je najít; Nick Spalding - Láska na třetí; Paulo Coelho - Vítěz je sám; Stephenie Meyerová - Nový měsíc; Erich Segal - Promarněná šance; Josef Urban - 7 dní hříchů; Česko-německý/Německo-český slovník; Catherynne M. Valenteová - O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby; Alois Jirásek - Staré pověsti české; L.J.Smith - Temné vize: Vášeň; Lingea - Šikovný česko-německý/německo-český slovník

Černá/Šedá

Vlastimil Vondruška - Život ve staletích: 16.století; Agatha Christie - Dům na úskalí, Smrt na Nilu, Smrt staré posluhovačky, Proč nepožádali Evanse?, Záhada na zámku Styles, Temný cypřiš, Vánoce Hercula Poirota, Vražda Rogera Ackroyda, Vražda v orient-expresu, Vraždy podle abecedy, Kočka mezi holuby, Nástrahy zubařského křesla, Po pohřbu, Smysluplná vražda, Hra na vraždu, Karty na stole; Edith Holá - Cesta k mým matkám; Wilbur Smith - Řeka bohů, Řeka bohů 2; Stephenie Meyerová - Sága Stmívání: Oficiální ilustrovaný průvodce; Stephenie Meyerová, Lauren Myracleová, Kim Harrisonová, Meg Cabotová, Michele Jaffeová - Prokletý maturiťák; Arnošt Lustig - Colette; Johann Wolfgang von Goethe - Faust; Jan Němec - Dějiny světla; Jane Austenová - Emma, Pýcha a předsudek; Katka Heřmanová - Radek; Dagmar Hilarová - Nemám žádné jméno; C.S.Lewis - Letopisy Narnie: Stříbrná židle; Suzanne Collins - Hunger games: Aréna smrti, Vražedná pomsta, Síla vzdoru; Rick Riordan - Percy Jackson: Zloděj blesku; Liz Coley - Návrat z temnoty; Aprilynne Pikeová - Iluze, Osud; Michaela Burdová - Syn pekel: Vlčí krev, V moci démonů; Stephenie Meyerová - Hostitel; je zde položena i černá čtečka Kindle Amazon 5

Bílá/Žlutá/Hnědá

Daphne du Maurier - Hladový vrch, Obětní beránek; Piers Paul Read - Přežít; Kamarádníček; Erich Maria Remarque - Na západní frontě klid/Cesta zpátky; Alois Jirásek - Psohlavci; Karl Rauch - Antoine de Saint-Exupéry: Der kleine Prinz; Zdeněk Jirotka - Saturnin; Eduard Petiška - Čekám na tebe; William Shakespeare - Romeo a Julie; Lingea - Školní slovník českých synonym; Učebnice angličtiny; Theme now - Učebnice; Zdeněk Svěrák - Po strništi bos; Renné Gosciny - Mikulášovy patálie:Sváteční oběd; Jim Eldridge - Můj příběh: Zákopy; Daphne du Maurier - Mrtvá a živá; Ali Cronin - Nikdy neříkej navždy; Renné Gosciny - Mikulášovy prázdniny; Jaroslav Foglar - Hoši od Bobří řeky; William Shakespeare - Večer tříkrálový, Marná lásky snaha, Sen noci svatojánské; Grimmové - Die Märchen; Agatha Christie - Hercule Poirot; Peter Allmend - Andělské rozmluvy; Francis Scott Fitzgerald - Velký Gatsby; Phillip Vandenberg - Hetéra, Odlévač zrcadel, Král z Luxoru, Akta golgata; Milan Tesař - Deník rodícího se otce; Walter Moers - Město snících knih

Žlutá/Zelená

J.K.Rowlingová - Prázdné místo; Marie Brožová - Zakleté víly, Duše stromů, Duše kamenů; Stephen Chbosky - Ten, kdo stojí v koutě; Karel Jaromír Erben - Kytice; Daphne du Maurier - Má sestřenka Rachel; C.S.Lewis - Letopisy Narnie: Čarodějův synovec; Aprilynne Pikeová - Kouzlení; Stephenie Meyerová - Stmívání; Lydia Adamson - Kočka, která ničeho nelitovala; Edith Holá - O ženách a o lásce; Gregg Olsen - Závist; Joseph Foy - Spongebob a filosofie; L.J.Smith - Temné vize: Posedlost; Polyglot - Sprechen Sie Deutsch? 2; Cvičebnice německé gramatiky

Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek a vlastně špatné seřazení, dělala jsem to velmi narychlo. :) A jak to máte se svou knihovničkou a barvami v ní? :)

Komentáře

  1. To je strašně super! Vypadá to pěkně!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahá, tak takhle jsi se inspirovala projektem od Ilonky :-) Moc pěkné! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš knih :-) Vážně dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá skvěle! Už jsem viděla na nějakém blogu, buď Annika nebo Sayury, tvoje provedení se mi líbí moc.
    A máš zajímavé tituly, Němčina pro kuchaře? Dívka, která se propadla pod Čarozem do víru bujaření...
    Hospoda Jamaica. Četla jsi? Perfektní román, bylo i zfilmované, dobrá je verze s J.Seymoure (nebo tak nějak se jmenovala, našla bys na uložto).
    Knihovnička se ti moc pěkně rozrůstá, a přibývají zajímavé tituly.

    Osobně mě takhle barevné sladění nenapadlo, a i když to vypadá atraktivně, takhle si je řadit nebudu. Leda bych je vybrala extra pro tento nápad, jen pro focení - a zase vrátit do původní polohy. Seřazeno většinou podle žánrů, historické, scifi, fantasy, horory, naučná... a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je samozřejmě pak vrátila do původní polohy. ;) :)

      Vymazat
  5. Tak to je úžasný! :) já jsem bohužel nedávno knihovničku protřídila a moc knížek mi v ní nezůstalo, ovšem doufám, že to brzo napravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jich mám pořád dost, i když stále třídím. :)

      Vymazat
  6. Milá Pampelišková V., jak se máš tam daleko v cizině? :) Moc se těším, až přijedeš domů a napíšeš nám o tom nějaký článek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Vlasti!
    Moc krásně sis tu knihovničku uspořádala, je radost na to pohledět a kochat se nejen barvičkami, ale také tituly, které vlastníš (hned se musím podívat do toho Tvého bazaru). Já si zase skládám oblečení podle barev duhy do komínků. Už jsem si z toho udělala i takovou úchylku, takže i tady ve Freiburgu si svoje hadříky hezky rovnám podle duhových barev a nijak jinak!
    Taky jsem koukala do sloupečku vpravo a pod Tvými názory a pocity vidím Disneyovské pohádky. Jaká "náhoda"! Zrovna teď jsem po pohádce Hercules. Mám dneska takovou pošmournou náladu, tak jsem si tuhle pohádku pustila a zrovna ji dokoukala. Říkala jsem si, jak je škoda, že už se takové pohádky dneska nedělají, jsou moc krásné, vtipné, důmyslné a zamilované. Pro děti naprostý ideál (mám teda na mysli hlavně ty starší kreslené, ty nové animované už mi tolik nesedí). Vždycky si říkám, že takové pohádky budu jednou pouštět svým dětem až je budu mít.
    Jinak to tu máš moc hezké :) Jak je možné, že jsi přesedlala na blogspot? Je pro Tebe blog taky moc komerční? Mně osobně vadí, že za tím stojí Nova. Kdybych nebyla tak moc vázaná na svůj "starý" blog, taky bych si ho založila na jiné doméně.
    No, každopádně Ti moc přeji, aby se Ti tu dařilo a líbilo a aby se tu usídlila Tvá milá dušička, za kterou budeme všichni rádi chodit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tvé dlouhé komentáře vždycky potěší. :)
      No, přesedlala, přesídlila, přemístila se. Ale ono je asi jedno, kde jsem, když jsem, ne? :)

      Vymazat
  8. Teda tohle mě nikdy nepadlo. :-) Vlastně na to ani nemám prostor, jsem ráda, že ty knížky vůbec někam dám :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky