úterý 17. června 2014

If I could give you one thing in life...

    

     If I could         give you
       one thing in   life, I would 
       give you the ability to see 
          yourself through my eyes.   
     Only then would you 
        realize, how special  
         you are to 
       me.

7 komentářů:

  1. Omg, Richard Marx! Nemohu uvěřit, že to dnes ještě někdo zná. A ačkoliv mám raději nazpívanou verzi, instrumental zní sám o sobě také skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle píseň mám hrozně moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Len pred nedávnom som si ju vo veľkom púšťala na mobile. Ten Marxov hlas. Áááách.
    „Wherever you go
    Whatever you do
    I will be right here waiting for you.“
    Pri divokých troloch! Teraz si mi zasadila chrobáka do hlavy a ja si musím púšťať aj H16 – Milujem. Teda pokiaľ je to vôbec od jednašestky. Čo viem tak si ho privlastňujú až traja interpreti. Pfff. Slovenský rap. Yeah.
    Koľká nostalgia.......Super a teraz už zas budem melancholická.
    No z druhej strany už viem akej piesni bude patriť článok v jednej z mojich budúcich rubrík.
    Danke schön.

    PS: Iba ja mám chuť pri počúvaní tejto skladby robiť piruety?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriste čo som stlačila. Arrrgch. Takže dodatok:

      PS: Múdre a pravdivé slová. No ja by som ten pohľad dopriala aj mnohým mojím neprajníkom. (Mám na mysli prvé štyri riadky. Nuž a čo by videli potom.....Nichts gut.)

      Vymazat
    2. Ách, tuhle písničku mám taky moc ráda. :)

      Vymazat