Májová extáze absurdních pocitů

Procházím se prosluněnými dny rozkvetlého světa. Mám se dobře. Chodím pěšky lesními cestičkami a dopřávám puchýřům ledové lázně v dešťové vodě. Bosými chodidly se dotýkám rozpálené země. Nosím sukně až na zem a vysoké culíky. Směju se v náruči šípkových keřů. Usínám za úplňkových nocí, sním s otevřenýma očima. Zpívám si s ptactvem, slunce v duši, žal v srdci.

Ospalá osamělost
Štěkavá zrnka opia do snové krajiny zapomnění, červenající se vlastní samotou.

Slzy štěstí
... a pak její perlové slzy plné šťastných vzpomínek naposledy orosily nový život jara ...

Utopená
Zrcadlo, které se ponořilo do stínu odrazu vlastních světů.

Šperk modřínových nymf
Utkaný z pravých perliček první ranní rosy na šimravých jehličkových nitkách fotosyntézy.

Labyrint
Nekonečně vzdálená blízkost - pouto křehkých kořínků neposkvrněných labyrintů přírody s mou duší.

Šípková
"Po šípkových růžích, po těch se mi stýská..."

Neviditelné světy
Jeden krok může znamenat pro někoho významně maličkého vytrvale úmornou cestu.

Violka
Polední hra na žilkové struny okvětního plátku violových akordů, rozechvívání melodicky spadlé rosy.

Pohled
Ať jsi kdekoli, vím, že právě hledíš za stejný horizont.

Růže bez trní
Není růže bez trní, ale trnů bez růží je plno.

Na cestách
Horké betonové líbánky s ušlapanými chodidly.

Zelená
Nepatříš mezi nevinnost lesa a přesto se v něm můžeš zamaskovat vlastní čistotou přírodně zelené podstaty.

Pole
Čekala jsem stráně holé,
našla jsem rozkvetlá pole.

Vábení
Přála bych si, aby všichni bzučiví čmeláci mohli svlažit svůj sosák ve sladkosti bobovitých kvítků purpurových víl.

Navždy
Byla jsem tu. Zamilovala jsem si to tu. Navždy mi budou na můj náhrobní kámen dopadat jemné stíny šlehavé trávy.

Výrazná
Maková panenko, proč červenáš se mezi cizími?
Jsem osamělá. Tady, i mezi vlastními.

Komentáře

  1. Chtěla bych být modřínovou nymfou a nosit takové šperky, jako jsou na fotce... :-)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Šípková a violka u mě vedou, nesmím zapomenout ani na vlčí mák, úžasná fotka! Krásný úvod a kouzelné popisky k fotografiím. Máš pěknou sukni, a chodit bosky, se k ní hodí.
    Fotíš výborně, vím že máš nový (relativně nový) foťák, jakou že to máš značku? Olympus? A je to kompakt nebo už zrcadlovka? (Možná jsem se ptala, ale už mi to vypadlo...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olympus. Nezrcadlový, přesto odrážející pěkné fotky. :-)

      Vymazat
  3. Ten vlčí mák je nádhernej. Miluju vlčí máky... =)

    OdpovědětVymazat
  4. Boské tlapky slyším až sem. Působí tak živě :)
    (normálně ve mně vzbuzuješ poezii :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pání, Tvuj fotografický um se stále zdokonaluje. Miluji fotografie přírody, příroda je to jediné, co fotím opravdu s láskou. Nádherné fotky, jednoduše řečeno. Favoritkou je Ospalá osamělost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle zpětně mi ty fotky přijdou spíš jako takové průměrné momentky, ale děkuji. :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky