Letní kouzlení

Léto je zvláštní roční období. Mám ho právě pro tu zvláštnost a jedinečnost ráda, i když, možná právě proto miluji všechna roční období stejně. Každé je něčím jiné od druhého, má svůj význam a charakteristické vlastnosti. 


Ale o mé vášni ve zkoumání krás různých ročních období jsem mluvit nechtěla. Vlastně jediným účelem článku mělo být poskytnout vám náhled do mých nejnovějších fotografických úlovků. 

Jen bych ráda podotkla jeden fakt, a sice, že žádná z mých fotek není upravena nijak jinak, než že je zmenšená, (případně) oříznutá, podepsaná a orámovaná. Jsem tak trochu zastáncem názoru, že umění je vyfotit fotku dobře hned napoprvé, jestli mi rozumíte. :) 


Omlouvám se, ale nějak mi došla slova pro popsání fotek... Snad jen dodat, že jsou foceny během tohoto týdne. Venku, na zahrádce, u babičky, ráno a večer. Přeberte si to, jak chcete, pokud máte dotaz, ráda ho zodpovím. :) 

Krásný zbytek léta! :) 

Kariol

Komentáře

Oblíbené příspěvky